معرفی و دانلود کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا: انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسه، آلمانی و ایتالیایی

عکس جلد کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا: انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسه، آلمانی و ایتالیایی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا: انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسه، آلمانی و ایتالیایی

کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا، ابزاری است برای باز کردن سر صحبت در گفت‌وگو با گوینده‌های رایج‌ترین زبان‌های دنیا. این کتاب مجموعه‌ای از واژه‌ها و جمله‌های ضروری را در اختیار علاقه‌مندانِ فراگیری زبان‌های خارجی قرار می‌دهد. ساقی اکبری، مؤلف این کتاب است و زبان‌هایی که بررسی می‌کند از این قرار است: انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسه، آلمانی و ایتالیایی.

درباره‌ی کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا

کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا، با این بحث آغاز می‌شود که به دنبال توسعه‌ی روزافزون ارتباط‌های انسانی، نیاز به آگاهی از یک یا چند زبان بیشتر از گذشته احساس می‌شود. ساقی اکبری، نویسنده‌ی کتاب، توضیح می‌دهد که فراگیری زبان‌های جدید نه‌تنها برای گسترش روابط انسان‌های کشورهای مختلف سودمند است، بلکه باعث رشد ذهنی افراد می‌شود. نویسنده‌ در ادامه توضیح می‌دهد که یادگیری 5 زبان زنده‌ی دنیا را به شیوه‌ای هم‌زمان و ساده‌ آموزش داده است. این آموزش برای تمامی افراد با پیش‌زمینه‌های متفاوت، مناسب است. جمله‌ها، عبارت‌ها و اصطلاح‌های عمومی که گوینده‌های 5 زبان زنده‌ی دنیا به زبان می‌آورند در این کتاب جمع‌آوری شده است. اطلاعاتی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم در بخش‌های متفاوتی پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد. این اطلاعات، کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا را به اثری برای استفاده‌ی موضوعی تبدیل می‌‌کند. از طرف دیگر با توجه به دسته‌بندی آموزش‌های کتاب بر اساس زبان‌های مختلف، زبان‌آموزان برای یادگیری مقدماتی زبان دلخواه نیز می‌توانند از این کتاب کمک بگیرند. کتابی که از آن صحبت می‌کنیم، جمله‌های رایج در مکالمه‌های روزمره‌ی زبان‌های ایتالیایی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی و انگلیسی را به زبان‌آموزان آموزش می‌دهد.

ساقی اکبری، نویسنده‌ی کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا، روشی خودآموز برای انتقال مفاهیم این کتاب به زبان‌آموزان در پیش گرفته است. در نتیجه این کتاب برای علاقه‌مندانی که می‌خواهند زبان را خودخوان فرا بگیرند نیز انتخابی مناسب و سودمند است. نخستین بخش کتاب با آموزش حروف الفبا آغاز می‌شود. سپس مکالمه‌های رایج در زبان‌های مختلف به زبان‌آموز آموزش داده می‌شود. سومین بخش این کتاب برای معارفه و آشنایی است. زبان‌آموز با مطالعه‌‌ی این بخش، فرا می‌گیرد تا خودش را با زبان‌های مختلفی به اطرافیان معرفی کند. در چهارمین بخش کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا به مکالمات عمومی در هنگام خرید می‌رسیم. با مطالعه‌ای این بخش، می‌توانید با خیال راحت در سفر به کشورهای خارجی، راهی مراکز خرید شوید و با فروشنده‌ها برای خرید سوغاتی دلخواه، چانه بزنید. در پنجمین بخش این کتاب به آموزش جمله‌ها و عبارت‌های عمومی می‌رسیم. این جمله‌‌ها، طیف گسترده‌ای را تشکیل می‌دهند تا کار گردشگران و تاجران در سفرهای خارجی راه بیفتد. ششمین بخش کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا به مکالمات عمومی در سفر اختصاص دارد. زبان‌آموز در این بخش، جمله‌هایی که در حین مسافرت نیاز دارد را تما‌م‌و‌کمال فرا می‌گیرد.

معرفی و دانلود کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا

در هفتمین بخش از این کتاب به مکالمات عمومی در هنگام گردش می‌رسیم. ساقی اکبری، نویسنده‌ی کتاب، در بخش هشتم به آموزش‌هایی برای بیان مطالب مربوط به سلامت و بیماری پرداخته است. در نهایت به بخش نهم کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا می‌رسیم که به واژه‌های ضروری در سفر اختصاص دارد. نویسنده در این قسمت چیزی را از قلم نینداخته است.

انتشارات الینا، چاپ و نشر کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا را بر عهده داشته است.

کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان فراگیری زبان‌های ایتالیایی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی و انگلیسی مخاطب کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا به‌حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا: انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسه، آلمانی و ایتالیایی می‌خوانیم

در کتاب حاضر، آن دسته از جملات، عبارات و اصطلاحات عمومی که در مکالمات عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند جمع‌آوری شده‌اند و بر حسب موضوع در هفت بخش مکالمه، معارفه، در هنگام خرید، عبارات عمومی، در هنگام مسافرت، در هنگام گردش و من بیمار هستم، دسته‌بندی گشته‌اند. فصل اول کتاب به حروف الفبا و تلفظ آن‌ها و بخش آخر آن به کلمات کلیدی، مهم وعمومی اختصاص داده شده است. و مهم‌تر از همه اینکه تلفظ هر جمله، عبارت یا کلمه به زبان فارسی در مقابل آن نوشته شده است.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: حروف الفبا
بخش دوم: مکالمه
بخش سوم: معارفه
بخش چهارم: مکالمات عمومی در هنگام خرید
بخش پنجم: جملات و عبارات عمومی
بخش ششم: مکالمات عمومی در سفر
بخش هفتم: مکالمات عمومی در هنگام گردش
بخش هشتم: من بیمار هستم
بخش نهم: کلماتی که بهتر است بدانید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا: انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسه، آلمانی و ایتالیایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات الینا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات265
زبانانگلیسی
شابک978-622-6136-84-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان‌ها، کتاب‌های آموزش زبان فرانسوی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا

زینب صادقی
۱۴۰۳/۱/۱۳
خیلی خیلی عالیه اولش برام عجیب به نظر رسید که پنج زبان رو در یک کتاب یادبگیرم ولی وقتی کتاب رو تهیه کردم دیدم خیلی جالب و کاربردی
سیدمحسن
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتاب خوبیه البته بعضی تلفظ‌ها بنظر دقیق نیست مثلاً فرانسویش
محمد گلشنی
۱۴۰۳/۱/۵
قابل استفاده و کاربردی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا

برای دریافت کتاب مکالمات روزمره به 5 زبان زنده دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.