معرفی و دانلود کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها

عکس جلد کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها

یک کتاب خودمانی و مصور برای آموزش رنگ‌ها به کودکان. کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها، با تصویرگری اولیور جفرز، یک کتاب آموزشی جذاب برای کودکان زیر 6 سال است که با استفاده از تصاویر حیوانات و اشیایی که برای کودکتان آشناست، به شما کمک می‌کند تا رنگ‌ها را به روشی جذاب به فرزند خود آموزش دهید.

درباره‌ی کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها

به دنبال یک راه ساده برای آموزش مفاهیم ابتدایی مانند رنگ‌ها به فرزندتان می‌گردید؟ در پی روشی هستید که جذابیت این آموزش را بیشتر کند، باعث شود بتوانید کودک خود را در این فرایند بیشتر درگیر کنید و از این امر مطمئن باشید که این مفاهیم به خوبی در ذهن او باقی خواهد ماند؟ کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها (Here We Are: Book of Colours)، چنین مسیری را پیش روی شما خواهد گذاشت؛ مسیری شیرین برای آموزش عمیق مفاهیم روزمره به کودکان. با استفاده از این کتاب نه تنها می‌توانید توجه و دقت فرزندتان را بیشتر جلب کنید، بلکه حتی می‌توانید با داستان‌سرایی طبق تصاویر کودکانه‌ی کتاب، باعث شوید سرعت یادگیری او افزایش یافته و نیز این مفاهیم را با عمق بیشتری درک کند و در خاطر خود نگه دارد. تصاویر این کتاب که توسط اولیور جفرز (Oliver Jeffers) طراحی شده‌اند، حس و حالی کودکانه و صمیمی را انتقال می‌دهند.

مواردی که در سطور بالا گفتیم، تنها ویژگی‌های این کتاب نیستند. دوزبانه بودن کتاب و آموزش به فارسی و انگلیسی از دیگر خصوصیات اصلی این کتاب است. به علاوه، تصاویری که در کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها، برای آموزش به کار گرفته شده‌اند، از اشیا و حیواناتی هستند که ممکن است فرزندتان نام آن‌ها را به طور دقیق به خاطر نسپرده باشد. استفاده از چنین تصاویری باعث می‌شود تا این کتاب علاوه بر این که جنبه‌ی آموزش رنگ‌ها را حفظ می‌کند، در آموزش یا مرور نام حیوانات مختلف و اشیا نیز موثر واقع شود. می‌توانید با کمک این کتاب، لحظات جذابی را با فرزندتان سپری کنید، در حالی که توجه او را به آموزش مفاهیم جدید معطوف کرده‌اید.

انتشارات پرتقال کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ما این‌جا زندگی می‌کنیم

کتاب‌های مجموعه‌ی ما این‌جا زندگی می‌کنیم، به شکلی خلاقانه طراحی شده‌اند تا مفاهیم اولیه را به کودکان زیر 6 سال آموزش دهند و آن‌ها را به خوبی با تمام این مفاهیم درگیر کنند. اگر به دنبال روشی جذاب برای آموزش به فرزندتان هستید، می‌توانید از کتاب‌های این مجموعه‌ که توسط اولیور جفرز برای آشنا ساختن آن‌ها با عددها، رنگ‌ها، متضادها و حیوان‌ها طراحی شده‌اند، استفاده کنید.

نکوداشت‌های کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها

  • کتابی که باید آن را خواند. (Gambit)
  • یک اثر هنری واقعی. (Buzzfeed)

کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان زیر 5 سال (بالای 1 سال) طراحی شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-527-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب آموزش زبان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها

برای دریافت کتاب ما اینجا زندگی می‌کنیم: رنگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.