معرفی و دانلود کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان

عکس جلد کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان
قیمت:
۸۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان

کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان نوشته‌ی خسرو داودی، اثری مفید و کاربردی برای والدینی‌ست که می‌خواهند در خانه با فرزندشان تمرین ریاضی کنند. این کتاب کمک‌آموزشی برای دانش‌آموزان کلاس دوم ابتدایی تالیف شده و حاوی تمریناتی ساده و سرگرم‌کننده‌ای‌ست که مباحث مختلف ریاضی را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان

امروزه به‌دلیل تغییرات نظام آموزشی و در پی آن تغییر محتوای کتاب‌های درسی، بسیاری از والدین برای کمک به روند یادگیری فرزند خود نیاز به منابع به‌روزتری دارند. خصوصاً که همکاری و یاری رساندن والدین در امور تحصیلی فرزندشان در دوره‌ی ابتدایی و سال‌های دوم تا سوم دبستان نقش مهمی در کیفیت آموزش کودک و بهبود روحیه‌ی او خواهد داشت. کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان، به‌قلم خسرو داودی با هدف کمک به والدین در این زمینه تالیف شده است.

این کتاب شامل 8 فصل است که به مهارت‌های ریاضی‌ همچون دسته‌بندی و شمارش اشکال، جمع و تفرق، درک اشکال هندسی، آموزش مفهوم رقم، عددنویسی، و... می‌پردازد. هر فصل شامل 4 درس می‌شود که فعالیت و کار در کلاس، مهارت‌های حل مسئله و مرور مباحث هر فصل را شامل می‌شود. کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان از سوی نشر خیلی سبز، ناشر تخصصی و پرکار کتاب‌های کمک‌آموزشی منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌ مامان باباها

مجموعه کتاب‌ مامان باباها، با هدف کمک به والدین برای راهنمایی بهتر فرزندانشان در دروس مختلف به رشته‌ی تحریر درآمده است. در این مجموعه کتاب‌ها تمریناتی ساده و کاربردی طراحی شده که والدین می‌توانند آن‌ها را در راستای آموزش مهارت‌های درسی مفید و استاندارد به فرزندانشان آموزش دهند.

کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان این کتاب پدر و مادرهایی‌ هستند که کودک کلاس دومی دارند و می‌خواهند در اوقات فراغت کودک، در آموزش بهتر او سهیم باشند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-600-412-243-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان

منصوره مشایخی
۱۴۰۲/۴/۱۷
واقعا عالی مخصوصا برای ما که کاملا اموزش ریاضی با الان فرق داره الان بر پایه دست ورزی و ذهنی هست و یادگیری طوطی وار منسوخ شده
دریا میرجمالی
۱۴۰۲/۸/۱۳
آموزشی و کاربردی با روش نوین، مجموعه کامل و عالی بود. ممنون!
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان

برای دریافت کتاب مامان باباها - ریاضی دوم دبستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.