معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - نگارش

عکس جلد کتاب گام به گام هشتم - نگارش
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - نگارش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - نگارش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام هشتم - نگارش

کتاب گام به گام هشتم - نگارش با همکاری مهناز سخاوت زاده و طیبه فتاحی به رشته‌ی تحریر درآمده است. این کتاب نکات ضروری و پاسخ انواع تمرینات کتاب درسی نگارش را با ذکر نکات در اختیار دانش‌آموزان پایه هشتم می‌گذارد تا بر تمامی مطالب کتاب درسی تسلط بیابند و برای امتحانات پایان ترم آمادگی کامل کسب کنند.

درباره‌ی کتاب گام به گام هشتم - نگارش

نوشتن یکی از مهم‌ترین مهارت‌های زندگی است که یادگیری و تسلط بر آن، هم به شناخت عمیق‌تر از خود و هم به برقراری ارتباط بهتر کمک می‌کند. همانطور که می‌دانید، درس نگارش به یادگیری این مهارت زبانی می‌پردازد. تسلط بر این درس به تمرین و تکرار زیادی نیاز دارد. کتاب گام به گام هشتم - نگارش تألیف مشترک مهناز سخاوت زاده و طیبه فتاحی، منبع آموزشی تکمیلی برای یادگیری عمیق‌تر این درس است که به همت انتشارات خیلی سبز به انتشار رسیده. این کتاب تمرینات کتاب درسی و پاسخنامه‌ی آن را ارائه می‌کند و با مطالعه‌ی آن خیالتان از بابت جواب دادن به تمرینات سخت کتاب راحت می‌شود.

کتاب گام به گام هشتم - نگارش به صورت درس به درس طبقه‌بندی شده است. در هر درس انواع تمرینات کتاب در قالب فعالیت‌های نگارشی، درست‌نویسی، حکایت‌نگاری، مثل‌نویسی و تصویرنویسی (انشای آزاد) آمده و پاسخ‌های تشریحی کاملی برای این تمرینات ارائه شده است. در کنار پاسخ‌ها، آن نکات ضروری نیز که هدف اصلی پرسش‌های مطرح شده است، ذکر می‌شود تا هیچ نکته‌ای را از قلم نیندازید. در نهایت با مطالعه‌ی این کتاب تمامی مطالب اشاره شده در کتاب در اختیار شما قرار می‌گیرد و با تسلط کامل این درس را پشت سر می‌گذارید.

کتاب گام به گام هشتم - نگارش به کوشش انتشارات خیلی سبز ذیل مجموعه کتاب‌های گام به گام دروس هشتم، به انتشار رسیده و در دسترس دانش‌آموزان پایه هشتم قرار گرفته است.

کتاب گام به گام هشتم - نگارش برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی هشتم که قصد دارند مهارتشان را در درس نگارش تقویت کنند و در امتحانات پایان سال این درس نمره‌ی کامل بگیرند، پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: پس از تفکر و طراحی ...
درس 2: افکار و گفتارمان را بنویسیم
درس 3: ببینیم و بنویسیم
درس 4: گوش بدهیم و بنویسیم
درس 5: لمس کنیم، ببوییم ...
درس 6: با سنجش و مقایسه ...
درس 7: با جانشین‌سازی ...
درس 8: دگرگونه ببینیم و ...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام هشتم - نگارش
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات16
زبانفارسی
شابک978-622-230-517-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام هشتم - نگارش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام هشتم - نگارش

برای دریافت کتاب گام به گام هشتم - نگارش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.