معرفی و دانلود کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم

برای دانلود قانونی کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم اثر آموزشی مؤثری است که هوش، تمرکز و حافظه‌ی دانش‌آموزانِ مقطع ششم دبستان را تقویت کرده و آن‌ها را برای چالش‌هایی نظیر آزمون تیزهوشان آماده می‌کند. بهنام بناپور، به همراه سعید هادیان و سید محمدهادی مفاخریان با بهره‌گیری از استراتژی‌های نوین، تمرین‌ها و سوالاتی را در بخش‌های مختلف، جهت تقویت هر یک از ابعاد هوش‌های چندگانه طراحی و ارائه کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم که ذیل مجموعه کتاب‌های هوش مالتیپل منتشر شده است، تصورات قدیمی در باب واژه‌ی هوش را در هم می‌شکند. شاید پیش‌تر دانش‌آموزانی را باهوش در نظر می‌گرفتند که در درس ریاضی سرآمد بودند، اما امروزه هوش را به چند دسته‌ی مجزا تقسیم‌بندی کرده‌اند و هرکدام را ارزشمند می‌شمرند. بهنام بناپور، به همراه سعید هادیان و سید محمدهادی مفاخریان، بیش از پنجاه تیپ سوال را در حوزه‌های هوش تصویری، هوش کلامی، هوش ریاضی، هوش فنی مکانیکی، هوش فضایی و هوش منطقی طراحی کرده‌اند.

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم از حیث بهره‌گیری از برترین منابع هوش دنیا و تجربه‌ی مؤلفین، می‌تواند یکی از بهترین منابع آزمون تیزهوشان باشد. بهنام بناپور برای آموزش و انگیزش احترام زیادی قائل است و معتقد است همه‌ی کودکان بهره‌ای از هوش برده‌اند و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود را در زمینه‌های خاصی دارند. او از استراتژی جدیدی برای آموزش انواع تیپ‌ها استفاده می‌کند و با طبقه‌بندی کامل و استفاده از تکنولوژی QR Code، کتابی استثنائی را فراهم آورده است؛ کتابی که والدین و معلمان می‌توانند با خیال راحت برای آموزش کودکان به آن اتکا کنند.

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم فرصتی است که شاید اگر سال‌های پیش در اختیار دانش‌آموزان مقطع ششم قرار می‌گرفت، راهِ خود را آسان‌تر برمی‌گزیدند و گزینه‌های پیشِ‌روی خود را گسترده‌تر متصور می‌شدند. این کتاب فرهنگِ ارزشمندی را میان بزرگ‌ترها ترویج داده است؛ اینکه کودکتان را متناسب با هوش منحصربه‌فردش بشناسید و ارزیابی کنید و ابزارهای لازم را جهت گسترش ابعاد مختلف هوش و حافظه در اختیارش قرار دهید.

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم به تألیف بهنام بناپور، سعید هادیان و سید محمدهادی مفاخریان اثری درخور توجه است، از این جهت که به پرورش ظرفیت‌های هوشی و حافظه‌ای کودک کمک کرده و او را برای شرکت در آزمون تیزهوشان آماده می‌کند. این کتاب به کوشش انتشارات خیلی سبز در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان این کتاب آموزشی، دانش‌آموزان مقطع ششم دبستان هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: هوش تصویری
فصل 2: هوش کلامی
فصل 3: هوش ریاضی
فصل 4: هوش فنی مکانیکی
فصل 5: هوش فضایی
فصل 6: علوم و هوش
فصل 7: هوش منطقی
فصل 8: سرعت و دقت
پاسخ‌نامه‌ی تشریحی
آزمون ورودی پایه‌ی هفتم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات755
زبانفارسی
شابک978-622-230-010-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم

برای دریافت کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.