معرفی و دانلود کتاب مجموعه کامل وزنه برداری المپیکی: کتابچه راهنمای برنامه ریزی

عکس جلد کتاب مجموعه کامل وزنه برداری المپیکی: کتابچه راهنمای برنامه ریزی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه کامل وزنه برداری المپیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه کامل وزنه برداری المپیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه کامل وزنه برداری المپیکی: کتابچه راهنمای برنامه ریزی

مرجعی جامع و غنی در مورد نحوه‌ی آموزش به وزنه‌برداران. ویل فلیمینگ در کتاب مجموعه کامل وزنه برداری المپیکی به سراغ برخی از مباحث رشته‌ی وزنه‌برداری المپیک می‌رود و ضمن آن، برنامه‌ی منسجمی را برای علاقه‌مندان و ورزشکاران این رشته ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب مجموعه‌ی کامل وزنه‌برداری المپیکی

چه در عرصه‌ی وزنه‌برداری کاملاً تازه‌کار و چه فردی باتجربه باشید که به دنبال تنظیم دقیق تکنیک‌ها و بهبود بخشیدن مهارت‌های خود است، مطالعه‌ی کتاب مجموعه‌ی کامل وزنه‌برداری المپیکی (Complete Olympic Lifting Handbook) می‌تواند دستاوردهای ارزشمند بسیاری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد. ویل فلمینگ (Wil Fleming) در این کتاب با دیدی جزئی‌نگرانه به اشتباهات رایج در وزنه‌برداری‌های المپیک می‌پردازد و بهترین راه را برای اجرای بهینه‌ی این ورزش به شما نشان می‌دهد.

کتاب مجموعه‌ی کامل وزنه‌برداری المپیکی دربرگیرنده‌ی شش بخش مفصل است و نویسنده در آن به سراغ موضوعات گوناگونی در حوزه‌ی این ورزش می‌رود و می‌کوشد هریک از این موضوعات را به تفصیل تشریح کند. فلمینگ همچنین نمونه‌ای منحصربه‌فرد از یک برنامه‌ی ورزشی مناسب و همه‌جانبه را در اختیار شما می‌گذارد تا دقیقاً بدانید که چگونه تمرین کنید و از چه طریق بیشترین بهره‌برداری را از نیروی جسمانی خود در این ورزش داشته باشید.

ویل فلمینگ با ظرافت به جوانب متعدد این ورزش می‌پردازد، بدون این‌که محصول نهایی برای یک خواننده‌ی معمولی طاقت‌فرسا و غیرقابل فهم به نظر برسد. طبیعی است که پیشرفت و پسرفت در هر حوزه‌ای وجود دارد. اما در کتابی که اکنون پیش روی شماست، هر آنچه که انتظار دارید از یک مربی و متخصص معتبر در سطح جهانی بشنوید، گردآوری شده است. مطالعه‌ی این اثر فرصتی عالی برای مبتدیانی به شمار می‌رود که می‌خواهند در ورزش وزنه‌برداری المپیک پیشرفت کنند و یا افرادی که مدتی آن را انجام داده‌اند و مایلند خود را به سطوح عالی‌تری برسانند.

وزنه‌برداری المپیک از سال 1896 بخشی از بازی‌های المپیک مدرن بوده است و همچنان نیز یکی از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین رویدادها در بازی‌های المپیک به شمار می‌رود. این ورزش تخصصی به ترکیبی از قدرت، سرعت و مهارت نیاز دارد و به عنوان یکی از چالش‌برانگیزترین ورزش‌ها در جهان شناخته می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت وزنه‌برداری المپیک این است که این ورزش به ترکیبی منحصر‌به‌فرد از مهارت‌های فیزیکی و ذهنی نیاز دارد. به این معنا که ورزشکاران باید به اندازه‌ی کافی قوی باشند تا وزنه‌های سنگین را بلند کنند، اما همچنین باید به اندازه‌ی کافی سریع و چابک باشند تا بلند کردن وزنه‌های سنگین را به شکلی مناسب اجرا کنند. علاوه بر این، وزنه‌برداران المپیکی باید بتوانند تمرکز و دقت خود را در طول مدت بالا بردن وزنه حفظ کنند، زیرا حتی کوچک‌ترین اشتباه نیز می‌تواند منجر به یک ناکامی بزرگ شود.

وزنه‌برداری المپیک نه تنها یک راه عالی برای افزایش قدرت و استقامت بدن است، بلکه برای توسعه‌ی سرسختی‌های ذهنی و بهبود مهارت‌های ورزشی نیز گزینه‌ای بسیار مناسب به شمار می‌رود. چه یک ورزشکار حرفه‌ای باشید و چه فقط به دنبال بهبود سطح تناسب اندام خود، مجموعه‌ی کامل وزنه‌برداری المپیکی یک انتخاب عالی برای هر کسی است که می‌خواهد اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهد و برنامه‌ی تمرینی منسجمی را از یک مربی کارکشته دریافت نماید.

کتاب مجموعه‌ی کامل وزنه‌برداری المپیکی با ترجمه‌ی علی اکبرنژاد و مرتضی یاری به همت انتشارات نرسی تهیه و منتشر شده است.

کتاب مجموعه‌ی کامل وزنه‌برداری المپیکی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مجموعه‌ی کامل وزنه‌برداری المپیکی اثری است که خواندن آن برای مربیان و ورزشکاران این حوزه ضروری به شمار می‌رود و دانش و مهارت‌های آنان را در این زمینه ارتقاء می‌بخشد.

در بخشی از کتاب مجموعه کامل وزنه برداری المپیکی: کتابچه راهنمای برنامه ریزی می‌خوانیم

زانوها به جلو (کمان شکل/جفت زانو خم)

باز شدن کامل لگن هنگامی که هالتر بالای زانو قرار دارد سبب حرکت رو به جلو میله به میزان زیادی می‌شود و در پی آن ورزشکار برای حفظ پایداری خود، به سمت جلو می‌پرد. برای خنثی کردن این حالت، لازم است که هر دو زانو را خم کنیم. خیلی قابل بحث است که آیا باید این حقیقت را حتی به یک وزنه بردار تازه‌کار آموزش دهیم یا خیر، زیرا این یک مولفه طبیعی از حرکت است که به سادگی در مکانیک این حرکت دیده می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجمان
پیشگفتار نویسنده
بخش اول: سودمندی‌های وزنه برداری المپیکی
بخش دوم: کشش/مهار قدرتی
بخش سوم: بالا زدن
بخش چهارم: یک‌ضرب
بخش پنجم: بارگزاری در وزنه‌برداری
بخش ششم: نمونه برنامه‌ها
بخش پایانی
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه کامل وزنه برداری المپیکی: کتابچه راهنمای برنامه ریزی
نویسنده
مترجمعلی اکبرنژاد، مرتضی یاری
ناشر چاپیانتشارات نرسی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات165
زبانفارسی
شابک978-600-5028-65-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مجموعه کامل وزنه برداری المپیکی

پرویز احمدی
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب کاملی است برای هر وزنه برداری
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه کامل وزنه برداری المپیکی

برای دریافت کتاب مجموعه کامل وزنه برداری المپیکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.