معرفی و دانلود کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی

عکس جلد کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی
قیمت:
۶۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی

کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی، نوشته‌ی سرجی کولپا، تمام آن‌چه را که به‌عنوان یک بدن‌ساز باید درباره‌ی استروئیدها بدانید، ارائه می‌دهد. در این کتاب تقریباً با تمام استروئیدهای موجود در بازار آشنا می‌شوید.

درباره‌ی کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی

بیشتر دانش عمومی موجود درمورد استروئیدها، حول محور تأثیر شگفت‌انگیز آن‌ها بر افزایش قدرت و استقامت ورزش‌کاران می‌چرخد، اما کمتر کسی به آسیب‌های به‌جامانده‌ی آن‌ها بر بدن توجه می‌کند. این عدم آگاهی موجب افزایش سرانه‌ی مصرف این نوع مواد میان ورزش‌کاران شده است. کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی (Bodybuilding Steroids) با بررسی موردی هر استروئید به اثرات مخرب آن‌ بر بدن می‌پردازد.

این کتاب شامل ارجاعات دقیق پزشکی نیست؛ بلکه بیشتر مباحث روزمره‌ درباره‌ی استروئیدها را بین ورزش‌کاران دربرمی‌گیرد. سرجی کولپا (Serge Kolpa) اطلاعاتی را از سراسر جهان گردآوری کرده که نظر شخصی‌اش را درمورد استروئیدها خطاب به بدن‌سازان و ورزشکاران بیان می‌کند؛ بنابراین این کتاب قطعاً برای دانشجویان پزشکی نیست.

سرجی کولپا مصرف استروئیدها را برای ورزش‌کاران بسیار آسیب‌زا می‌داند. او کسانی را که مشتاق تماشای مسابقات بین ورزش‌کارانِ دوپینگ‌کرده هستند با تماشاگران جنگ بین گلادیاتورها در رم باستان یکی می‌داند.

در کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی عملکرد استروئیدها به دو دسته تقسیم می‌شود، برخی از آن‌ها بیشتر آثار آنابولیک (بافت‌ساز) را افزایش می‌دهند و برخی دیگر بیشتر آثار آندروژنیک (خصوصیات مردانه) را. هردوی آن‌ها مهم هستند و یکی نمی‌تواند بدون دیگری وجود داشته باشد. برای مثال، حتی اگر شما تستوسترون تزریق کنید ولی به میزان زیادی الکل مصرف کنید، شاهد هیچ اثر مثبتی در رشد عضلات خود نخواهید بود چون الکل محیط آنابولیک را در بدن نابود می‌کند.

کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی سوالات زیادی را درمورد چرایی استفاده از استروئیدها مطرح می‌کند و با آگاهی‌رسانی در مورد هر نوع استروئید به این سوال‌ها پاسخ می‌دهد. هدف این کتاب جلوگیری از مصرف استروئیدها توسط ورزش‌کاران، یا در بدترین حالت، کاهش خطرات و عوارض ناشی از مصرف استروئیدهاست.

این کتاب را انتشارات حتمی با ترجمه‌ی دکتر فرهاد دریانوش، سید مسلم اسدپور و محمدرضا سیار منتشر کرده است.

کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به بدن‌سازان و ورزش‌کارانِ تمامی رشته‌ها توصیه می‌شود.

با سرجی کولپا بیشتر آشنا شویم

سرجی کولپا فارغ‌التحصیل مدیریت بازرگانی از دانشگاه اسکس انگلستان است. او از سال 2006 مربی‌گری خصوصی را در Fitness Industry Education آغاز کرد. سرجی کولپا به بسیاری از قهرمانان و بدن‌سازان انگلیسی تمرین داده و همچنین به‌عنوان مشاور اعتیاد و بنیان‌گذار شرکت بدنسازی FitSerko شناخته می‌شود.

کتاب‌های او به‌دلیل زبان ساده و درک آسان، راهنماهای عملی و کاربردی خوبی محسوب می‌شوند.

از دیگر آثار او، جز کتاب حاضر، می‌توان به کتاب‌های حقیقت درباره‌ی مکمل‌های بدنسازی (Truth About Bodybuilding Supplements) و اعتیاد به الکل و راهنمای مصرف متوسط (Alcoholism and How to Drink Moderately) اشاره کرد.

در بخشی از کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی می‌خوانیم

معمولاً انسولین به‌صورت طبیعی در لوزالمعده تولید می‌شود و همچنین به آنیک هورمون پپتایدی نیز می‌گویند. پپتایدها، مجموعه‌ای از آمینواسیدها (تکه‌های سازنده‌ی پروتئین) هستند و این دارو نیز به همین دلیل که از چند آمینواسید تشکیل شده است، این نام را دارد. بدن‌سازان برای افزایش حجم عضلانیشان، از این دارو استفاده می‌کنند و مکانیسم آن، این است که بدن شما را وادار می‌کند تا برای انرژی فقط از گلوکز (کربوهیدرات‌ها) استفاده کند. این موضوع می‌تواند باعث جمع‌آوری چربی در بدن شما شود که البته اگر به‌درستی از این دارو استفاده شود می‌توان از ذخیره‌ی چربی‌ها جلوگیری کرد. به‌عبارت دیگر باید رژیم بگیرید، ورزش کنید و همچنین این دارو را بیش‌ازحد مصرف نکنید. هنگامی‌که سطح بالایی از انسولین در خون باشد، بدن برای تأمین انرژی فقط از گلیکوژن استفاده می‌کند و به سراغ چربی و پروتئین نمی‌رود؛ انسولین نیز به همین دلیل برای رشد عضلات استفاده می‌شود. با فرض اینکه شما با شدت بالایی تمرین می‌کنید، پروتئین توسط عضلات شما جذب می‌شود و عضلات شما رشد می‌کنند. انسولین معمولاً فقط در زیر پوست تزریق می‌شود و ایمن‌ترین راه این است که آن را به درون چربی‌هایتان تزریق کنید. در این صورت از ورود انسولین به عروق جلوگیری می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

بخش هورمون رشد انسانی
تبدیل‌شدن HGH به IGF-1
بخش تستوسترون
سوستانون
پارابولان در برابر فیناجِت
تستوسترون اِنانتات
وینسترول
سیپیونات
بخش HCG
HCG
بخش ضد استروژن
آریمیدِکس
کلومید
تاموکسیفن
فِمارا
آروماسین
سیکلوفِنیل
پروویرون
مَسترون
دروموستان
بخش داروهای آنابولیک
دیانابول
آنادرول
پریموبولان دپو و پریموبولان
آناوار
دِکادورابولین
اِکویی پویز
بخش انسولین
انسولین
بخش کاهش وزن
HMB
کِلِن بوترول
اِفِدرین
اِلتروکسین T4 و سایتومِل T3 (تِرتروکسین)
آلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی
نویسنده
مترجمفرهاد دریانوش، محمدرضا سیار، سید مسلم اسدپور
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات79
زبانفارسی
شابک978-600-355-122-0
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی

برای دریافت کتاب استروئیدها و عوارض ناشی از مصرف آن‌ها در بدنسازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.