معرفی و دانلود کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی)

عکس جلد کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی)
قیمت:
۸۵۰۰۰ ۷۶,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی)

وقتی دو معیار موفقیت یک پروژه، یعنی کیفیت بالا و مدیریت کارآمد را با هم تلفیق می‌کنیم به مفهوم تازه‌ای تحت عنوان مدیریت کیفیت پروژه می‌رسیم. در کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی)، نوشته‌ی سید مهدی مصطفوی گرجی، با مهارت مهمی آشنا می‌شوید که امروزه در برنامه‌ریزی و پیشبرد پروژه‌های مختلف نقش به‌سزایی دارد.

درباره‌ی کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی)

مدیریت کیفیت پروژه شامل همه‌ی فرایندهایی‌ست که با کیفیت یک سازمان مرتبط است و در اموری چون برنامه‌ریزی و کنترل یک پروژه جلوه می‌کند و هدف از آن رسیدن به اهدافی‌ست که صاحبان پروژه در آن به سود و منفعت می‌رسند. در کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی)، نوشته‌ی سید مهدی مصطفوی گرجی، با انواع روش‌های بهبود فرایندهای سازمانی آشنا خواهید شد و خواهید دانست که وجود چه ابزارهایی برای دست‌یابی به بالاترین سطح کیفیت لازم است.

کتاب حاضر بر اساس رویکرد PMBOK نوشته شده و شامل سه فرایند کلی می‌شود. نخستین فرایند برنامه‌ریزی در راستای مدیریت مناسب و کیفی یک پروژه است که در آن تکنیک‌های انجام یک پروژه‌ی موفق به شما آموزش داده می‌شود. فرایند دوم تضمین کیفیت است که به کمک آن می‌توانید برنامه‌های مدیریتی خود را به فعالیت‌هایی بدل کنید که قابلیت اجرایی بالایی داشته باشند. این کار روش‌های ناکارآمدی را که موجب کیفیت پایین کارتان می‌شوند، به شما نشان می‌دهد و ممیزی‌های لازم را در این زمینه اعمال می‌کند. در فرایند سوم به کنترل میزان کیفیت پروژه‌تان خواهید پرداخت. این کار از طریق نظارت موثر بر روند پروژه و ارزیابی عملکرد آن به دست می‌آید و در نهایت با ثبت نتایج به‌دست‌آمده از فعالیت پروژه و در نظر گرفتن انتظارات مشتریان کامل می‌شود.

در مجموع، در کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی) با تاریخچه‌ی مدیریت پروژه و مزایای مختلف آن آشنا خواهید شد و ضمن آشنایی با اصطلاحات و تعاریف تخصصی این حوزه پیرامون مفاهیمی چون تضمین کیفیت، مهندسی کیفیت، بازرسی، ممیزی و... اطلاعات مناسبی کسب خواهید نمود.

از میان ویژگی‌های برجسته‌ی این اثر باید به مطالعه‌ی موردی انتهای کتاب اشاره کرد که با ذکر نمونه‌های عملی و فرم‌های مختلف شما را در جریان روند یک پروژه با موضوع راه‌اندازی شبکه‌ی بی‌سیم قرار می‌دهد.

کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی) را انتشارات دیباگران تهران منتشر کرده است.

کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی) مناسب چه کسانی است؟

این کتاب راهنمایی مناسب برای انواع پروژه‌های شماست. استفاده از رهنمودهای این اثر به شما در بهبود روند کارتان و پیشبرد اهدافی که برای آن در نظر گرفته‌اید، کمک خواهد کرد.

در بخشی از کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی) می‌خوانیم

تیم پروژه، مدیریت ارشد، مدیران عملیاتی، پرسنل شاغل، خدمات و پشتیبانی، سایر مدیران پروژه‌ها، و پیمانکاران جزء داخلی. ذی‌نفعان خارجی معمولاً شامل مشتریان، تأمین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان، سازمان‌های تنظیم مقررات، محیط فرهنگی و اجتماعی، محیط اقتصادی و مالی، محیط قانون‌گذاری و سیاسی، پیمانکاران خارجی و رقبا، گروه‌های رسانه‌ای و عمومی، و محیط‌زیست هستند.

مشتریان پروژه شامل خریداران مستقیم، کاربران نهایی، و فراهم‌کنندگان محصولات و خدمات هستند. مشتریان پروژه نیز می‌توانند هم داخلی و هم خارجی باشند. معمولاً مشتریان خارجی دارای بالاترین اولویت در حوزه‌ی کیفیت هستند، با این اوصاف انتظارات مشتریان داخلی سازمان نیز باید تأمین شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تاریخچه کیفیت
فصل دوم: مفاهیم کیفیت و پروژه
فصل سوم: مدیریت کیفیت پروژه
فصل چهارم: برنامه‌ریزی مدیریت کیفیت
فصل پنجم: مدیریت کیفیت
فصل ششم: کنترل کیفیت
فصل هفتم: مطالعه‌ی موردی در شرکت شبکه‌های بی‌سیم
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی)
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات155
زبانفارسی
شابک978-622-218-292-2
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک
۸۵۰۰۰ ۷۶,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی)

برای دریافت کتاب مدیریت کیفیت پروژه بر اساس PMBOK (به همراه مطالعه موردی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.