معرفی و دانلود کتاب نصب و عیب یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری

عکس جلد کتاب نصب و عیب یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نصب و عیب یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نصب و عیب یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نصب و عیب یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری

کتاب نصب و عیب یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری، نوشته‌ی گروهی از نویسندگان، یک کتاب آموزشی جامع در رابطه با اجزای به‌کار‌رفته در آب‌گرم‌کن و پکیج‌های شوفاژ دیواری، روش کار هرکدام و اصول نصب و تعمیر آن‌ها است.

درباره کتاب نصب و عیب‌یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری

زندگی امروز ما چنان با استفاده از سیستم‌های گرمایشی مثل آب‌گرم‌کن و شوفاژ اخت شده که خرابی این وسایل، حتی به مدت یک روز، کیفیت زندگی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. با توجه به نقشی که این وسایل در زندگی روزمره دارند، اطلاعات داشتن درباره‌ی اجزا و نحوه‌ی کار آن‌ها از نظر کاربردی مفید است. مخصوصاً که کارکرد درست وسایل گرمایشی ارتباط مستقیمی با امنیت خانه‌ها و آپارتمان‌ها دارد و در دست داشتن اطلاعات کافی درباره‌ی وسایل گرمایشی، به معنی آگاهی درباره‌ی حفظ امنیت نیز هست. گروه مؤلفین نبض دانش تمام اطلاعات کاربردی در این رابطه را در کتاب نصب و عیب‌یابی آب‌گرم‌کن و پکیج شوفاژ دیواری جمع‌آوری کرده‌اند.

مطالب این کتاب در چهار فصل تنظیم شده‌ است. دو فصل اول به معرفی انواع آب‌گرم‌کن، توضیح کامل درباره‌ی روش کار اجزای مختلف آب‌گرم‌کن‌ها و اصول نصب و تعمیر آن‌ها اختصاص دارد. در حالی که مطالب دو فصل انتهایی درباره‌ی پکیج شوفاژ دیواری است. این دو فصل، مزایا و معایب پکیج‌های دیواری، اقداماتی که برای حفظ امنیت شوفاژ ضروری است، انواع پکیج‌های شوفاژ دیواری و اجزای هر کدام را با جزئیات کامل توضیح می‌دهد. آموزش مراحل نصب، تنظیم و راه‌اندازی شوفاژ هم در همین بخش از کتاب وجود دارد.

از ویژگی‌های کتاب نصب و عیب‌یابی آب‌گرم‌کن و پکیج شوفاژ دیواری، می‌توان به کامل بودن اطلاعات موجود در آن اشاره کرد. همچنین، گروه مولفین نبض دانش مطالب کتاب را با آموزش‌های تصویری همراه کرده‌اند تا برای خواننده ملموس باشد. ویژگی دیگر این کتاب، توضیحات مرحله‌به‌مرحله‌، واضح و روشن برای فرآیند نصب و تعمیر آب‌گرم‌کن و شوفاژ است.

کتاب نصب و عیب‌یابی آب‌گرم‌کن و پکیج شوفاژ دیواری به کوشش انتشارات نبض دانش چاپ شده‌است.

کتاب نصب و عیب‌یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که قصد دارند مهارت‌های فنی و تعمیراتی خود را تقویت کنند کتاب مفیدی است.

در بخشی از کتاب نصب و عیب یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری می‌خوانیم

تعدیل  از  ورق  فولادی  گالوانیزه  ساخته شده است.  در  بالاترین  قسمت  آبگرمکن،  بالای  مبدل  گرمایی  قرار  دارد.  توسط  دو  عدد  پیچ  خودکار  به  صورت  کشویی  بر  روی  صفحه  پشتی  نصب  می‌شود  و  با  دو  عدد  گیره  فنری  به  مبدل  گرمایی  دستگاه  بسته  می‌شود،  قسمت  بالایی  مبدل  داخل  کلاهک  تعدیل  قرار  می‌گیرد.  کلاهک  تعدیل  از  قسمت  میانی  محصولات  احتراق  و  از  قسمت  کناری  هوا  را  به  داخل  دودکش  هدایت  می‌کند.  این  عمل  موجب  می‌شود  که  سرعت  مکش  دودکش  کم  شود  و  راندمان  آن  افزایش  یابد  و  در  صورت  پس  زدن  دودکش  شعله  خاموش  نشود.

فهرست مطالب کتاب

1: آب‌گرم‌کن معمولی
2: آب‌گرم‌کن دیواری
3. معرفی، نصب، اجرا و عیب‌یابی
4. تشریح کامل اجزای تشکیل‌دهنده پکیج

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نصب و عیب یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات166
زبانفارسی
شابک68-7703-600-978-7
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نصب و عیب یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری

amin jannatkhah
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
به هر کسی که می‌خواد تعمیرات پکیج و آبگرم کن رو یاد بگیره شدیدا توصیه میشه، خیلی کتاب خوبیه، انگاری حضوری داری یاد میگیری.
حسین زارع
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب خوب علمی ومهارتی با دانش مناسب
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نصب و عیب یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری

برای دریافت کتاب نصب و عیب یابی آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.