معرفی و دانلود کتاب مقصد: آینده: راهنمای حضور در اکسپو 2020 دبی

عکس جلد کتاب مقصد: آینده: راهنمای حضور در اکسپو 2020 دبی
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مقصد: آینده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مقصد: آینده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مقصد: آینده: راهنمای حضور در اکسپو 2020 دبی

با کتاب مقصد: آینده، نمونه‌ی کوچکی از سومین رویداد بزرگ جهانی، یعنی جشنواره‌ی اکسپو در دستان شما قرار می‌گیرد. محمد امین و راضیه روستا، نویسندگان این کتاب خواندنی، با تمرکز بر مراسم اکسپو 2020 دبی، ما را با تاریخچه، نکات ویژه و همچنین ظرفیت‌های این رویداد آشنا خواهند کرد. تصاویر و اطلاعات جذاب این کتاب، همانند تجربه‌ای تکرارنشدنی از یک تور تفریحی برای دوست‌داران رویداد اکسپو است.

درباره‌‌ی کتاب مقصد: آینده

علاقه‌مندان به رویداد‌ها و جشنواره‌ها، حتماً نام اکسپو (Expo)، این رویداد جذاب و هیجان‌انگیز جهانی را شنیده‌اند. اواسط قرن نوزدهم بود که اولین جشنواره‌ی تفریحی و تجاری اکسپو در لندن در معرض دید جهانیان قرار گرفت. از آن پس هر پنج سال، یک کشور میزبان جشنواره‌ای‌ست که با هدف معرفی فرهنگ، هنر و دستاورد ملل مختلف برگزار می‌شود.

این موضوع، فرصت خوبی برای یک کشور نفتی مانند امارات متحده‌ی عربی بود تا قدرت و توانایی‌های خود را در مسیری متفاوت به چشم جهانیان برساند. حاصل این تلاش منجر به برگزاری یکی از بهترین اکسپو‌های چند سال اخیر، یعنی اکسپو 2020 دبی شد. کتاب مقصد: آینده حاصل تلاش و تحقیق محمد امین و راضیه روستا و دربردارنده‌ی کامل‌ترین اطلاعات در خصوص این رویداد جذاب در کشور امارات متحده‌ی عربی‌ است.

کتاب مقصد: آینده، با تصاویر زنده و آمار و ارقام جالب خود از کشور امارات، گویی مخاطب را به‌یک‌باره راهی سفری به دل بندر جبل علی و محل برگزاری اکسپو 2020 دبی می‌کند. در طی این سفر به پاویون ایران در این رویداد خواهیم رفت و به طراحی ویژه‌ی آن نگاهی خواهیم داشت. همچنین از بازار ایده‌ها گذر می‌کنیم و درباره‌ی رویداد و حلقه‌های مهم اکسپو به سخن می‌نشینیم.

کتاب مقصد: آینده اطلاعات جالبی درباره‌ی فلسفه و تاریخچه‌ی این جشنواره‌ی جهانی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و به‌ طور ویژه به جنبه‌های مختلف این نمایشگاه از منظر محل برگزاری آن، یعنی دبی می‌پردازد. مراسم اکسپو دبی، محلی برای آشنایی با فرهنگ و دستاورد ملل دیگر و همچنین معرفی ویژگی‌های متمایز فرهنگی و به نمایش درآوردن جنبه‌های رشد و توسعه‌ی هر ملت است؛ این جشنواره ظرفیتی عظیم را برای دوستی و ایجاد منافع مشترک و همچنین آینده‌ی مشترک میان کشورهای مختلف ایجاد می‌کند؛ ظرفیتی که کتاب مقصد: آینده به خوبی به آن اشاره می‌کند و ابعاد مختلف آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این کتاب با تلاش انتشارات تاچارا به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب مقصد: آینده برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مقصد: آینده یک پیشنهاد جذاب برای علاقه‌مندان به دنیای گردشگری و تورهای جهانی، به‌ویژه اکسپو و همچنین علاقه‌مندان به مباحث رشد و توسعه‌ی بین‌المللی است.

در بخشی از کتاب مقصد: آینده: راهنمای حضور در اکسپو 2020 دبی می‌خوانیم

اکسپو در بحران‌های نیمه اول قرن بیستم

در نیمه اول قرن بیستم بشر همچنان بر این باور بود که میتوان با تکیه بر نگاه فن‌آوری، مشکلات جوامع را برطرف کرد. هرچند همین نیز بر اکسپوهای اوایل قرن بیستم حاکم بود اما تفاوتی ظریف نسبت به دوره‌های قبل ایجاد شده بود؛ رایج شدن نگاهی فراتر از فن آوری محض برگزارکنندگان اکسپو به دنبال افق‌هایی وسیعتر در آینده بودند و به شرایط انسانی و فرهنگی بیش از پیش توجه میکردند. این رویکرد اصلی‌ترین دلیلی بود که منجر به تداوم حیات اکسپو در دوره‌های بسیار سخت تاریخی نیمه اول قرن بیستم شد.

اکسپوی پاریس در سال 1900 با عنوان نمای کلی یک قرن به معرفی دستاوردهای فن‌آورانه غرب در قرن 19 پرداخت موفقیت‌های انقلاب صنعتی، به عنوان نیروی محرکه قرن نوزدهم این نمایشگاه را به اوج شکوه همه اکسپوها تا آن زمان رساند. 48/1 میلیون نفر از اکسپوی پاریس دیدن کردند با اینکه به نظر می‌رسید استقبال بی‌نظیر از این اکسپو رونق دوره‌های بعد را تضمین می‌کند اما بروز حوادث تلخ تاریخی، مانع از آن شد که در نیمه اول قرن نوزدهم چنان شکوهی تکرار شود. اکسپوی 1915 با حضور بیش از 31 کشور در سانفرانسیسکو برگزار شد و تعداد بازدیدکنندگان به مرز 19 میلیون نفر رسید. این دوره از اکسپو یک موفقیت بزرگ برای چین بود چراکه بسیاری از آورده‌های چین در عرصه‌های کشاورزی و باغبانی صنعت، آموزش، ادبیات، هنر، غذا صنایع معدنی و حمل و نقل مورد استقبال بازدیدکنندگان خارجی قرار گرفت در این نمایشگاه روز 23 سپتامبر به عنوان روز چین نامگذاری شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مقصد: آینده: راهنمای حضور در اکسپو 2020 دبی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات تاچارا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-622-99714-6-8
موضوع کتابکتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مقصد: آینده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مقصد: آینده

برای دریافت کتاب مقصد: آینده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.