معرفی و دانلود کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران

عکس جلد کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران
قیمت:
۴۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران

کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران، اثری است جانانه برای طبیعت‌دوست‌هایی که از گشت‌و‌گذار در طبیعت سیر نمی‌شوند. این کتاب را کالین تاول به رشته‌ی تحریر درآورده است. کتابی که از آن صحبت می‌کنیم سیر تا پیاز کمپینگ و راه‌های بقا در دل طبیعت را پیش روی گردشگران قرار می‌‌دهد.

درباره‌ی کتاب کمپینگ:‌ اقامت زیر آسمان بی‌کران

کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران (The Survival Handbook) همانند قطب‌نمایی کارآمد، مسیر را برای گردشگرانِ علاقه‌مند به شب‌زنده‌داری در دل طبیعت نشان می‌دهد. کالین تاول (Colin Towell)، نویسنده‌ی کتاب، دست خواننده را می‌گیرد و با تمامی کارهای لازم قبل از کمپینگ و در حین کمپینگ آشنا می‌‌کند. اطلاعات این کتاب با آموزه‌هایی سودمند درباره‌ی کارهای قبل از کمپینگ آغاز می‌شود. در این قسمت، نویسنده توضیح می‌دهد که چگونه بهترین لوازم را برای کمپینگ انتخاب کنید. انتخاب چادر، تجهیزات لازم برای روشن‌کردن آتش، کمک‌های اولیه، پوشاک مناسب و اطلاعاتی از این دست در فصل نخست به خواننده منتقل می‌شود. در فصل بعدی به مسافرت برای رسیدن به مکان مشخص‌شده برای کمپینگ می‌رسیم. حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند، مسیر سفر، مهم‌تر از رسیدن به مقصد است. در نتیجه در این قسمت نویسنده نکته‌هایی برای رقم زدن سفری خاطره‌ساز و فراموش‌نشدنی را مطرح می‌کند. در سومین فصل، با ملزومات کمپینگ از تجهیزات گرفته تا روش‌های انتخاب بهترین مکان برای چادر زدن آشنا می‌شویم.

چهارمین فصل کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران، یکی از مهم‌ترین بخش‌های این کتاب است. کالین تاول در این قسمت، خواننده را با روش‌های مهم برای پناه گرفتن در طبیعت آشنا می‌کند. به پنجمین فصل کتاب که رسیدید، با روش‌هایی برای جستجوی آذوقه، آب و ذخیره‌سازی آن آشنا می‌شوید. ششمین بخش کتاب به کارهایی اشاره می‌کند که در مواقع اضطراری باید انجام دهید. از آنجایی که حادثه خبر نمی‌کند، آشنایی با این اطلاعات در زمان وقوع اتفاق‌های غیرمنتظره‌، اهمیت بسیار زیادی دارد. در نهایت نیز کالین تاول با اشاره به روش‌هایی برای انجام کمک‌های اولیه، مطالب کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران را به پایان می‌رساند. این مطالب دیدگاهی همه‌جانبه در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا از خشم مادر طبیعت در امان بمانند.

معرفی و دانلود کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران

کالین تاول در قسمت‌هایی از کتاب به این نکته اشاره می‌کند که فناوری‌های نوین مانند جی.‌پی.‌اس (GPG)، امکانات متنوع گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های سفر، بار زیادی از دوش گردشگران و طبیعت‌دو‌ست‌ها برداشته‌اند. با این حال از این واقعیت نباید غافل شد که این امکاناتِ دیجیتال، ممکن است خراب شوند. از طرف دیگر خالی‌شدن شارژ باتری دستگاه‌های جی.‌پی‌.اس و گوشی‌های هوشمند نیز احتمالی است که در سفر باید در نظر داشت. به همین دلیل نویسنده بر این باور است که حتی در صورت داشتن بهترین امکانات جدیدِ مسافرتی، آشنایی با قطب‌نما، نقشه‌خوانی و مسیریابی ضروری است. از طرف دیگر با این واقعیت باید روبه‌رو شد که افزایش آگاهی از انجام کاری، لذت آن را دوچندان می‌کند. اینجاست که مطالعه‌ی کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران به گزینه‌ای سودمند برای گردشگرانی تبدیل می‌شود که قصد دارند شبی را در دل طبیعت به روز برسانند.

تغییر ناگهانی آب‌و‌هوا، یکی دیگر از گرفتاری‌هایی است که طبیعت‌گردها با آن روبه‌رو هستند. در نتیجه آشنایی با الگوهای آب‌و‌هوا، از دیگر اطلاعاتی است که کتاب کمپینگ پیش روی خواننده قرار می‌دهد. نویسنده‌‌ی این کتاب، شرایط مختلف کمپینگ در ساحل، جنگل، کوه و کویر را در نظر گرفته است. به همین دلیل با داشتن این اطلاعات، می‌توانید به دل جاده بزنید و شب را زیر آسمان بی‌کران سپری کنید.

گفتنی است که اثر پیش رو توسط انتشارات سپاس در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران برای چه کسانی مناسب است؟

طبیعت‌دوست‌ها، گردشگرانِ ماجراجو و تمامی افرادی که می‌خواهند شب را در طبیعت وحشی سپری کنند، مخاطب اصلی این کتاب به‌حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران می‌خوانیم

چه برای یک سفر طولانی‌مدت و چه برای یک سفر یک‌روزه‌ خود را تجهیز می‌کنید، مهم است که تجهیزات و لباس مناسب انتخاب کنید. زمان اشتباه برای فهمیدن این‌که وسایل شما مناسب کار نیستند، زمانی است که زندگی‌تان به انجام دادن کاری که وسایل برای آن‌ها طراحی شده‌اند بستگی دارد.

هنگام انتخاب وسایل، همیشه ایده‌ی خوبی است که به بدترین سناریوی وضعیت بقا فکر کنید. به این فکر کنید که اگر بدترین حالت اتفاق بیفتد، برای زنده ماندن به چه چیزهایی نیاز دارید. این تجهیزات «خط اول» شماست که باید همیشه همراهتان داشته باشید. این کار شما را قادر می‌سازد تا به اصول اولیه‌ی بقا مربوط به محیطی که در آن هستید توجه کنید و شامل لباسی که می‌پوشید و تجهیزات اولیه‌ی بقا (جعبه‌ی نجات و وسایل کمربند) می‌شود.

هنگامی که این تجهیزات اولیه را سازماندهی کردید، می‌توانید تصمیم بگیرید که چه قطعاتی از وسایل ضروری، سفر شما را به جای این‌که صرفاً نقشی در بقایتان داشته باشد، فقط لذت‌بخش‌تر می‌کند. این‌ها احتمالاً شامل یک چادر، یک کیسه‌ی خواب، تجهیزات پخت و پز و غذا و وسیله‌ای برای حمل آن‌هاست. در این مرحله است که باید آزمایش کوتاهی انجام دهید تا بررسی کنید که وسایل انتخابی شما در کوله‌تان جا می‌شود و می‌توانید آن‌ها را به راحتی حمل کنید یا خیر؟

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
1: قبل از عزیمت
2: در مسیر
3: ملزومات کمپ
4: چگونه پناه بگریم
5: جست‌وجو، یافتن و ذخیره‌سازی آب
6: در مواقع اضطراری
7: کمک‌های اولیه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران
نویسنده
مترجماحمد دیبا
ناشر چاپیانتشارات سپاس
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات257
زبانفارسی
شابک978-622-5743-71-7
موضوع کتابکتاب‌های جهانگردی و گردشگری، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران

برای دریافت کتاب کمپینگ: اقامت زیر آسمان بی‌کران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.