معرفی و دانلود کتاب من آملیا ارهارت هستم!

عکس جلد کتاب من آملیا ارهارت هستم!
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من آملیا ارهارت هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من آملیا ارهارت هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من آملیا ارهارت هستم!

آماده‌ی یک سفر هیجان‌انگیز به دل آسمان‌های آبی هستید؟ برد ملتزر در کتاب من آملیا ارهارت هستم! شما را با زندگی دختری آشنا می‌کند که هیچ‌وقت رؤیاهای خود را دست کم نگرفته؛ حتی اگر آن رؤیا پرواز در آسمان‌ها باشد! این کتاب مصور و دوست‌داشتنی که برای کودکان نوشته شده از زندگی انسان‌های معمولی، اما تأثیرگذاری می‌گوید که برای رسیدن به رؤیا‌هایشان از هیچ تلاشی نمی‌گذرند. آملیای این داستان نیز یکی از همان آدم‌هاست!

درباره‌‌ی کتاب من آملیا ارهارت هستم!

بزرگ‌ترین اتفاقات تاریخ، به دست آدم‌های معمولی رخ می‌دهند! باور ندارید؟ برد ملتزر (Brad Meltzer) نویسنده‌ی محبوب کودکان در اثر من آملیا ارهارت هستم! (I am Amelia Earhart) داستان‌ یکی از همین آدم‌ها را تعریف خواهد کرد. داستان زندگی واقعی دختری که شب‌ها خواب پرواز در آسمان را می‌دید و بالاخره روزی رسید که آرزوی خود را به واقعیت تبدیل کرد!

معرفی و دانلود کتاب من آملیا ارهارت هستم!

در روزگاری که آملیا ارهارت، قهرمان قصه‌ی ما زندگی می‌کرد، خلبان‌های زن زیادی پیدا نمی‌شدند. در واقع، زنان نه تنها در شغل خلبانی بلکه در بسیاری از کار‌ها چندان ورود پیدا نکرده بودند و حتی بسیاری از افراد به توانمندی‌های آن‌ها اعتماد نداشتند. اما آملیای کوچک هیچ‌وقت خود و استعداد‌هایش را دست‌کم نمی‌گرفت. او یک آرزوی بزرگ داشت و آن هم پرواز در آسمان بود. گرچه در مسیر رسیدن به این هدف بزرگ موانع زیادی بر سر راه خود می‌دید؛ اما آملیا ارهارت می‌دانست که بالاخره روزی تمام این چالش‌ها را از سر راه خود برخواهد داشت و به آرزوی بزرگش دست پیدا خواهد کرد. روزی آملیا تصمیم گرفت که در کلاس‌های خلبانی شرکت کند و در کنار مربی ماهر خود پرواز یاد بگیرد، و این تازه اولین قدم از مسیر طولانی‌ای بود که قهرمان کتاب من آملیا ارهارت هستم! برای آرزوی پرواز برمی‌داشت. بالاخره روزی از راه رسید که آملیا ارهارت توانست اولین هواپیمای شخصی خود را بخرد؛ و ماجراجویی‌های بسیاری که سال‌ها در سر داشت را آغاز کند. او مدت زیادی را صرف تمرین با هواپیمای کوچک خود و سفر‌های کوتاه و بلند کرد تا بالاخره روزی توانست رکورد بلندترین ارتفاع پرواز زنان را از آن خود کند. اما این پایان داستان آملیا ارهارت نبود! او تصمیم داشت اولین زنی باشد که عرض اقیانوس اطلس را به تنهایی و با هواپیما طی می‌کند. آملیای جوان چطور می‌خواست به این آرزوی عجیب و دست‌نیافتنی برسد؟ با هم در ادامه‌ی ماجرای کتاب من آملیا ارهارت هستم! خواهیم خواند.

کتاب من آملیا ارهارت هستم! از مجموعه کتاب‌های مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می دهند یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های کتاب آموزشی و آشنایی با مشاهیر برای گروه سنی کودکان است. داستان‌هایی که این نویسنده برای ما تعریف می‌کند هر کودکی را تا پایان کتاب پیگیر خود خواهد کرد و تصویرگری‌های جذاب و رنگی آن لحظات رویایی و شادی را برای خوانندگان کوچک فراهم خواهد نمود. این اثر خواندنی در سال 2014 به دست مخاطبان جهانی رسیده و این رو‌ز‌ها با تلاش‌های ناشر متفاوت کودکان یعنی نشر پرتقال و با ترجمه‌ی خواندنی شبنم حیدری‌پور به دست شما رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

آدم های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) یک مجموعه‌ زندگی‌نامه‌ی مصور و جذاب برای کودکان است. برد ملتزر نویسنده‌ی این مجموعه‌ی سرگرم‌کننده و آموزنده، با زبانی گرم و دوستانه به معرفی یکی از شخصیت‌های مؤثر تاریخ می‌پردازد و در هر قسمت بر ویژگی‌هایی تمرکز می‌کند که یک انسان معمولی را به قهرمانی تاریخی تبدیل کرده است. کودکان با مرور این زندگی‌نامه درس‌های شیرینی دریافت می‌کنند و آرزوی تبدیل شدن به یکی از همین قهرمان‌ها را بیش از قبل جدی می‌گیرند. روایت این مجموعه به شیوه‌ی خودمانی و داستان‌وار و با تمرکز بر اتفاقات مهم شخصیت اصلی و همچنین روزگار کودکی او شکل می‌گیرد. همچنین هر کتاب حاوی سری عکس‌ها و نقاشی‌هایی‌ست که وجه زنده و ملموس بودن اثر را چندین برابر خواهد کرد. تعداد زیادی از جلد‌های این مجموعه به فارسی نیز ترجمه شده که در این میان می‌توان به «من آملیا آرهارت هستم!»، «من جین گودال هستم!»، «من ساکاگاوا هستم!» و «من لوسیل بال هستم!» اشاره کرد.

اقتباس تلویزیونی از مجموعه‌ی آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

یک مجموعه انیمیشن کودکانه به نام Xavier Riddle and the Secret Museum با الهام از مجموعه کتاب‌های «آدم های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند» و برای معرفی شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار ساخته شد. این مجموعه در نوامبر سال 2019 و در شبکه‌ی PBS Kids منتشر شده‌ است.

کتاب من آملیا ارهارت هستم! برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان شیرین و خواندنی را به کودکان 7 تا 12 ساله که عاشق خواندن ماجراهای واقعی و داستان زندگی آدم‌های تأثیرگذار هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب من آملیا ارهارت هستم! می‌خوانیم

هفت سالم که بود، با خواهرم تصمیم گرفتیم یکی از آن ترن هوایی‌هایی را که توی شهربازی‌ها دیده بودیم برای خودمان توی حیاط پشتی خانه بسازیم. دوتا تخته‌چوب را تکیه دادیم به دیوار انباری.

جعبه‌ی چوبی کوچکی که چرخ‌های اسکیت را به کف آن وصل کرده بودیم، شد واگن ما. به تخته‌چوب‌ها هم روغن زدیم تا با سرعت زیاد رویش سر بخوریم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من آملیا ارهارت هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274-245-4
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من آملیا ارهارت هستم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من آملیا ارهارت هستم!

برای دریافت کتاب من آملیا ارهارت هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.