معرفی و دانلود کتاب من لوسیل بال هستم!

عکس جلد کتاب من لوسیل بال هستم!
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من لوسیل بال هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من لوسیل بال هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من لوسیل بال هستم!

«آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند» نام مجموعه‌ای از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز به قلم برد ملتزر است. کتاب من لوسیل بال هستم! یکی از خواندنی‌ترین عناوین متعلق به این مجموعه به شمار می‌رود. ملتزر در این داستان مصور، سرگذشت یک بازیگر و خواننده‌ی سرشناس آمریکایی را تعریف کرده است که در سده‌ی بیستم محبوبِ مردان و زنان بسیاری بود.

درباره‌ی کتاب من لوسیل بال هستم

هالیوود در طول قرن بیستم کارخانه‌ی تولید ستاره بود. یکی از ستارگان هالیوودی در نیمه‌ی دوم قرن بیستم، زنی بود به نام لوسیل بال، که سرگذشت جالب و پر از نکته‌اش در کتاب من لوسیل بال هستم (I Am Lucille Ball) روایت شده است.

اگر همین حالا نام لوسیل بال را در اینترنت سرچ کنید، اولین تصویری که نمایش داده می‌شود، عکس زنی با موهای قرمزرنگ، لباس سفید و چشمانی جذاب و مرموز است. زنی که با حالت آرتیستی مشهور و کمی مغرور، به دوربین زل زده است. این زن برای دست‌کم ده سال، یکی از مشهورترین سلبریتی‌های جهان بود. کسی شبیه به تیلور سوئیفت یا سلنا گومز در زمانه‌ی ما. اما حتی بهتر از آن دو. چرا که لوسیل بال صرفاً زنی زیبا و سوژه‌ای داغ برای رسانه‌ها نبود، بلکه در زمینه‌ی هنر بازیگری، و همچنین در حیطه‌ی خوانندگی، استعدادی بی‌نظیر داشت.

برد ملترز (Brad Meltzer) برای کودکان و نوجوانان نویسنده‌ای نام‌آشنا و محبوب است. حتماً نام کتاب‌های گوناگون او که بیشترشان زندگینامه‌هایی مصور درباره‌ی بزرگان فرهنگ و تاریخ ایالات متحده‌ی آمریکا هستند، به گوشتان خورده است. کتاب من لوسیل بال هستم نیز یکی از همین کتاب‌هاست. ملترز در این قصه‌ی مصور، داستان زندگی دختری معمولی را روایت می‌کند که با تلاش و پشتکار خود تبدیل به یکی از هنرمندان زن بزرگ کشور خود شد.

معرفی و دانلود کتاب من لوسیل بال هستم!

کم‌ترین فایده‌ی مطالعه‌ی کتاب من لوسیل بال هستم آشنایی با یکی از مشاهیر جهان در قرن بیستم است. اما خواندن این کتاب می‌تواند فواید دیگری نیز داشته باشد؛ از جمله این‌که به مخاطبین کودک و نوجوان شهامت خیال‌پردازی کردن بدهد و جاه‌طلبیِ مثبت و سازنده را در آن‌ها تقویت کند. دختر نوجوانی که کتاب من لوسیل بال هستم را می‌خواند، احتمالاً در انتها خواهد پرسید: چرا من هم یکی مثل لوسیل بال نشوم؟!

گفتیم که لوسیل بال هم خواننده بود و هم بازیگر. این‌جا بد نیست به عناوین برخی از فیلم‌های مشهور او نیز اشاره کنیم:

  • برادوی بیل
  • نگاه کن چه کسی می‌خندد
  • خیابان بزرگ
  • عاشقتم لوسی
  • کلاه سیلندری
  • در صحنه
  • سه تفنگدار
  • یک دختر، یک مرد و یک ملوان

(گفتنی است که کتاب پیش رو توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.)

درباره‌ی مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

مجموعه کتاب‌های آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) به این هدف نوشته شده که مخاطبین خردسال را به تلاش و کوشش در راستای رسیدن به آرزوهایشان وادارد. قهرمان هر یک از مجلدهای این مجموعه، یکی از چهره‌های برجسته‌ی تاریخ در حیطه‌های سیاست، علم، فلسفه و ... است، که با تلاش و پشتکار فردی به موفقیت‌هایی عظیم دست یافته است. با مطالعه‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند می‌آموزیم که برای بزرگی در حیطه‌ای که بدان علاقه داریم، تنها چیزی که نیاز است، شور و اشتیاق و ممارست است. گفتنی است که این مجموعه جزو عناوین پرفروش نشریه‌ی نیویورک تایمز به شمار می‌رود. از میان کتاب‌های متعلق به مجموعه‌ی مورد بحث، می‌توان از عناوین پیش رو یاد کرد:

  • من جین گودال هستم!
  • من لوسیل بال هستم!
  • من جکی رابینسون هستم!
  • من والت دیزنی هستم!
  • من گاندی هستم!

کتاب من لوسیل بال هستم مناسب چه کسانی است؟

کودکان 7 تا 12 ساله مخاطبین اصلی این کتابند.

در بخشی از کتاب من لوسیل بال هستم! می‌خوانیم

همه‌ی ما، تک‌تک ما، به خنده نیاز داریم.
برای اینکه بهترین کمدی را اجرا کنید مردم باید شما را باور داشته باشند و برای اینکه شما را باور داشته باشند، شما هم باید خودتان را باور داشته باشید.

«من عاشق لوسی هستم» فقط اسم یک برنامه نبود. مهم‌ترین درس زندگی من بود: در این دنیا، کسی که بیشتر از همه باید دوستش داشته باشید خودتان هستید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من لوسیل بال هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274-264-5
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من لوسیل بال هستم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من لوسیل بال هستم!

برای دریافت کتاب من لوسیل بال هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.