معرفی و دانلود کتاب من چسبیده‌ام به تو

عکس جلد کتاب من چسبیده‌ام به تو
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من چسبیده‌ام به تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من چسبیده‌ام به تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من چسبیده‌ام به تو

دوستی‌ها می‌توانند زندگی آدم‌ها و حیوانات را قشنگ‌تر کنند؛ خصوصاً دوستی بین دو موجود متفاوت مثل خرس و سنجاب! اسمریتی پراسادام هالز در کتاب من چسبیده‌ام به تو داستان دو دوست خیلی صمیمی و بامزه را برای شما تعریف می‌کند که کنار هم حسابی خوش می‌گذرانند. فقط مشکل این است که یک روز سنجاب تصمیم عجیبی می‌گیرد... گفتنی است که این کتاب نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده است.

درباره‌ی کتاب من چسبیده‌ام به تو

دوست بودن یعنی اینکه لذت‌ها، غم‌ها و شادی‌هایمان را با هم قسمت کنیم. دو تا دوست واقعی می‌توانند همیشه با هم باشند، حتی اگر از هم فاصله‌ی زیادی داشته باشند. می‌دانید چرا؟ چون آن‌ها همیشه به یاد هم‌اند و در قلب یکدیگر جا دارند. در داستان من چسبیده‌ام به تو (I'm Sticking with You)، نوشته‌ی اسمریتی پراسادام هالز (Smriti Prasadam-Halls) قرار است ماجرای رفاقت طولانی سنجاب و خرسی را بخوانید که خیلی به هم علاقه دارند.

دوستی خرسی و سنجاب آنقدر عمیق است که تقریباً بدون هم دست به هیچ کاری نمی‌زنند. آن‌ها با هم از کوه بالا می‌روند، قایق‌سواری می‌کنند، به فکرها و حرف‌های هم گوش می‌دهند و حتی کارهای غیر معمول می‌کنند؛ تا اینکه یک روز روی قله‌ی یک کوه یخی با هم می‌نشینند. خرسی از بودن با سنجاب واقعاً خوشحال است، اما سنجاب حس می‌کند جایش در کنار او خیلی تنگ است. او دلش می‌خواهد کمی تنها باشد...

باید دید سنجاب می‌تواند بعد از فاصله گرفتن از خرسی همچنان خوش بگذراند؟ اصلاً آیا زندگی بدون خرسی قشنگی‌های قبل را دارد؟ اگر دوست دارید جواب این سوال‌ها را بدانید، باقی ماجرا را از زبان خانم نویسنده بخوانید. راستی، تصویرگری این کتاب برعهده‌ی استیو اسمال بوده که حالتی صمیمانه و طنزآمیز به این داستان بخشیده است.

داستان‌های حیوانات به خاطر فضای فانتزی و تصویرگری‌های جذابشان معمولاً مورد علاقه‌ی کودکان هستند. شاید در زندگی واقعی هیچ‌وقت امکان این نباشد که دوستی یک سنجاب و خرس را از نزدیک ببینید. تازه حتی اگر چنین اتفاقی بیفتد، هیچ وقت نخواهید توانست حرف‌هایی که بین آن‌ها رد و بدل می‌شود را بدانید و از احساساتشان باخبر شوید. اما خوبی‌اش این است که در داستان‌های حیوانات همه‌ی این ناممکن‌ها ممکن می‌شود.

قبل از اینکه خواندن داستان را به‌تنهایی یا در کنار معلم، مربی و دوستانتان شروع کنید، می‌توانید به این فکر کنید که به نظر شما دوستان صمیمی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟ آیا می‌شود همیشه و همه‌جا با دوستمان باشیم؟ راستی شما تنهایی را بیشتر دوست دارید یا وقت گذراندن با دوستانتان را؟ آیا گاهی دلتان برای اینکه به دور از جمع برای خودتان بازی کنید یا به چیزهایی که دوست دارید فکر کنید، تنگ نمی‌شود؟

کتاب من چسبیده‌ام به تو ترجمه‌ی فاطمه مهدیان است که از سوی انتشارات مهرسا، که کتاب‌های آموزنده و جذاب زیادی را برای کودکان منتشر می‌کند، در اختیار شما قرار گرفته.

افتخارات کتاب من چسبیده‌ام به تو

  • نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار
  • نامزد دریافت جایزه‌ی Children's Illustrated Book

نکوداشت‌های کتاب من چسبیده‌ام به تو

  • کمی تخیل، لطافت، تصاویر شگفت‌انگیز و لحنی مهربان را با هم تلفیق کنید و یک کتاب تصویری درباره‌ی دوستی غیرمعمول بین یک سنجاب و خرس را تحویل بگیرید. (بوک‌لیست)

  • کتاب من چسبیده‌ام به تو یک داستان افسون‌کننده‌ی شیرین و پرهیاهوست. (بررسی‌های کرکوس)

  • این کتاب در گرامی‌داشت موضوع دوستی با همه‌ی فرازونشیب‌های آن است. (هفته‌نامه‌ی ناشران)

کتاب من چسبیده‌ام به تو مناسب چه کسانی است؟

کودکان 4 تا 8 سالی که به قصه‌های حیوانات با تصاویر بامزه و دلنشین علاقه دارند، می‌توانند از خواندن این کتاب یا شنیدن آن از زبان والدین، معلم و مربی خود لذت ببرند.

با اسمریتی پراسادام هالز بیشتر آشنا شویم

اسمریتی پاراسادام هالز، ده سال سابقه‌ی نویسندگی و ویراستاری برای کودکان را دارد و تاکنون کتاب‌های کودک زیادی نوشته است. از دیگر آثار ترجمه‌شده‌ی او به فارسی می‌توان به کتاب «یک بوس کوچولو همه‌چیز را عوض می‌کند» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب من چسبیده‌ام به تو می‌خوانیم

خُب راستش...
آهای، خرسی
خرسی... خرسی... خرسی...
برگرد!
برگرد... برگرد... برگرد...
حرف‌هایم را به دل نگیر، شوخی کردم.
من بدون تو چه کاری از دستم برمی‌آید؟
چه کسی به حرف‌هایم گوش می‌دهد؟
حالا باید چه کار کنم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من چسبیده‌ام به تو
نویسنده
مترجمفاطمه مهدیان
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-622-7924-08-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من چسبیده‌ام به تو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من چسبیده‌ام به تو

برای دریافت کتاب من چسبیده‌ام به تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.