معرفی و دانلود کتاب هدیه‌ی خوشمزه

عکس جلد کتاب هدیه‌ی خوشمزه
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هدیه‌ی خوشمزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هدیه‌ی خوشمزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هدیه‌ی خوشمزه

گلنیس نلیست در کتاب هدیه‌ی خوشمزه داستان موش کوچولویی را برایتان تعریف می‌کند که دوست دارد برای سال نو به مادرش یک هدیه‌ی بزرگ و لذیذ بدهد. او بالاخره یک قارچ غول‌آسا پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد آن را از جایش بکند و به‌سختی موفق می‌شود. تا این‌که ناگهان سنجاب‌کوچولو سر راهش قرار می‌گیرد... این کتاب به کودکان یاد می‌دهد مهربانی کردن را تمرین کنند.

درباره‌ی کتاب هدیه‌ی خوشمزه

حتماً تا به حال دلتان خواسته با خریدن یک هدیه‌ی ارزشمند دیگران را خوشحال کنید. آن‌وقت اگر بخواهید این هدیه را برای یکی از عزیزترین افراد زندگی‌تان بخرید، ممکن است دوست داشته باشید بهترین و بزرگ‌ترین هدیه‌ی دنیا باشد. موش‌کوچولوی کتاب هدیه‌ی خوشمزه (Little Mole's Christmas Gift) هم دقیقاً همین را می‌خواهد. او دوست دارد هدیه‌ای را برای مادرش بخرد که از همه‌ی هدیه‌ها زیباتر و بزرگ‌تر است. پس یک قارچ پیدا می‌کند که گل سرسبد همه‌ی قارچ‌های آن حوالی است.

حتماً دلتان می‌خواهد بدانید او چطور این قارچ را می‌کَنَد و مادرش بعد از دیدن آن خوشحال خواهد شد یا نه؟ راستش موش‌کوچولو تا قارچ را با هزار زحمت از زمین درمی‌آورد، در هر چند قدم به کسی برخورد می‌کند که به قارچ او نیاز دارد، اما موش‌کوچولو چطور می‌تواند بهترین هدیه‌ی ممکن را که برای مادرش تهیه کرده است با دیگران سهیم شود؟... راستی اگر شما جای او بودید با دیدن سنجاب کوچولوی گرسنه حاضر می‌شدید تکه‌ای از قارچِ هدیه را به او بدهید؟ برای این که بدانید موش‌ کوچولو سرانجام با هدیه‌اش چه می‌کند و آیا آن را سالم به خانه رساند یا نه، بهتر است باقی داستان را از زبان گلنیس لنیست (Glenys Nellist) بخوانید...

کتاب هدیه‌ی خوشمزه ترجمه‌ی فاطمه مهدیان است که از سوی انتشارات مهرسا منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های تصویری کودک قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب هدیه‌ی خوشمزه

  • در کتاب هدیه‌ی خوشمزه ما می‌فهمیم وقتی نیازهای دیگران را درک می‌کنیم، نگرش ما به‌زیبایی تغییر می‌کند. (جنیفر گرانت - نویسنده)

  • خواندن کتاب هدیه‌ی خوشمزه مسحورکننده و لذت‌بخش است. (تریسی اسمیث - نویسنده)

  • گلینس نلیست در دومین داستانش، هدیه‌ی خوشمزه، تصویری زیبا از مهربانی و بخشش به نمایش می‌گذارد. (کارین ریوادنیارا - نویسنده)

کتاب هدیه‌ی خوشمزه مناسب چه کسانی است؟

کودکان 4 تا 8 ساله‌ مخاطبین اصلی این کتابند.

با گلنیس نلیست بیشتر آشنا شویم

گلنیس نلیست، نویسنده‌ی کتاب‌های کودکی چون کتاب پرفروش «امید تازه» است. سبک نویسندگی او شور و شوق وصف‌ناپذیرش را برای کمک به کودکان و شاد کردن آن‌ها نشان می‌دهد. او در حال حاضر همراه با همسرش، دیوید، در ایالت میشیگان آمریکا سکونت دارد.

در بخشی از کتاب هدیه‌ی خوشمزه می‌خوانیم

موش‌کوچولو شاد و شنگول بپربپر کرد و قارچ را به‌زور به سمت خودش کشید... اما قارچ از جایش تکان نخورد که نخورد. موش‌کوچولو سریع رفت پشت قارچ و آن را هُل داد... اما انگار نه انگار، سرِ سوزنی از جایش تکان نخورد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هدیه‌ی خوشمزه
نویسنده
مترجمفاطمه مهدیان
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7437-47-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هدیه‌ی خوشمزه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هدیه‌ی خوشمزه

برای دریافت کتاب هدیه‌ی خوشمزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.