معرفی و دانلود کتاب سرافینا و روح سرگردان

عکس جلد کتاب سرافینا و روح سرگردان
قیمت:
۴۷,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرافینا و روح سرگردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرافینا و روح سرگردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرافینا و روح سرگردان

کتاب سرافینا و روح سرگردان رمانی تخیلی برای مخاطب نوجوان است که توسط رابرت بیتی نوشته شده. این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز نیز بوده، ماجراهای دختری به نام سرافینا را دنبال می‌کند که باید با خطر مرموزی که محل زندگی‌اش، یعنی عمارت بیلتمور را تهدید می‌کند، مقابله کند.

درباره‌ی کتاب سرافینا و روح سرگردان

رابرت بیتی (Robert Beatty) را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان آمریکا دانست. این نویسنده، پیش از اینکه نوشتن داستان‌های فانتزی برای کودکان و نوجوانان را شروع کند، شرکت کامپیوتری Plex Systems را تأسیس کرد و به یکی از پیشگامان رایانش ابری تبدیل شد. این شرکت، ثروت فروانی را برای او به ارمغان آورد ولی علاقه‌ی رابرت بیتی به نوشتن (و به‌طور ویژه، نوشتن برای فرزندانش) باعث شد در سال 2006 سهام شرکتش را بفروشد و وقت خود را به نوشتن داستان اختصاص دهد. او در این زمان، کتاب «سرافینا و شنل سیاه» را منتشر کرد که به علت شناختی که رابرت بیتی از شیوه‌های بازاریابی داشت به فروش زیادی دست پیدا کرد و به مدت 60 هفته در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز ماند. کتاب سرافینا و روح سرگردان (Serafina and the Splintered Heart) سومین قسمت از مجموعه داستان‌های سرافیناست که توسط رابرت بیتی نوشته شده و توانسته این مجموعه را به یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نیویورک تایمز تبدیل کند.

در فصل‌های آغازین کتاب سرافینا و روح سرگردان، سرافینا که یک دختربچه‌ی دارای قدرت‌های ماورایی‌ست، متوجه‌ی نیرویی پلید و مخوف می‌شود که در حال نزدیک شدن به محل زندگی‌اش، عمارت بیلتمور است. این نیروی مخوف، در مسیر خود طوفان‌های شدید و سیل‌های عظیمی ایجاد می‌کند و سرافینا که در تلاش است نیروهای خود را کنترل کند، باید هرچه زودتر راهی برای مقابله با این نیروی پلید بیابد.

در ادامه‌ی داستان سرافینا و روح سرگردان، این دختربچه‌ی شجاع مجبور می‌شود با چالش‌های متعددی روبه‌رو شود، با موجوداتی خطرناک بجنگد و در برابر ترس‌ها و شک‌هایش قرار بگیرد؛ و از راه همین مواجهات و چالش‌هاست که سرافینا به رازهایی در مورد گذشته و ماهیت قدرت‌های فراطبیعی‌اش پی می‌‎برد. از طرف دیگر، نیروی پلیدی که عمارت بیلتمور را تهدید می‌کند، چیزی بیشتر و بزرگ‌تر از یک فاجعه‌ی طبیعی‌ست و سرافینا متوجه می‌شود زمان زیادی برای نجات ساکنین این عمارت در اختیار ندارد.

رابرت بیتی در رمان سرافینا و روح سرگردان، مضامین و مفاهیمی چون شجاعت، دوستی و قدرتی را که افراد پس از شناخت خود به آن دست پیدا می‌کنند می‌کاود. چالش‌هایی که سرافینا در این کتاب با آن‌ها مواجه می‌شود، به همان اندازه که جسمانی و بیرونی‌اند، درونی و معنوی نیز هستند و به این دختربچه اهمیت ایمان به خود و فهمیدن جایگاهی که هر فردی در جهان دارد را گوشزد می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب سرافینا و روح سرگردان

کتاب سرافینا و و روح سرگردان، توسط مروا باقریان ترجمه شده و نشر پرتقال آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سرافینا

مجموعه‌ی پرفروش سرافینا (Serafina) یکی از محبوب‌ترین رمان‌های نوجوان دنیاست که هنرمندانه سبک‌های مختلف داستانی را با هم ترکیب کرده است. رابرت بیتی زندگی شخصیتی منحصربه‌فرد به نام سرافینا را روایت می‌کند، دختری دوازده‌ساله که تاریخچه‌ی خانوادگی‌اش علاوه بر جامعه‌ی انسانی در حیات وحش هم ریشه دارد. او توسط مادری با قابلیت تغییر شکل به دنیا آمده و با اینکه خود قادر به تغییر ظاهرش نیست، از توانایی‌های خاصی مانند دید در شب برخوردار است. این خصوصیات زندگی سختی را برای وی رقم می‌زنند...

رابرت بیتی این مجموعه را در چهار جلد تألیف کرده که اسامی آن‌ها به ترتیب عبارتند از:

  • سرافینا و شنل سیاه (Serafina and the Black Cloak)
  • سرافینا و عصای مارپیچ (Serafina and the Twisted Staff)
  • سرافینا و روح سرگردان (Serafina and the Splitered Heart)
  • سرافینا و هفت ستاره (Serafina and the Seven Stars)

جوایز و افتخارات کتاب سرافینا و روح سرگردان

  • یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • انتخاب‌شده به‌ عنوان یکی از بهترین کتاب‌ها برای خوانندگان جوان توسط وب‌سایت آمازون
  • انتخاب‌شده به‌ عنوان یکی از بهترین کتاب‌های سال 2017 توسط Books-A-Million

نکوداشت‌های کتاب سرافینا و روح سرگردان

  • یک داستان فانتزی گیرا، نفس‌گیر و سرشار از اکشن. (Kirkus Reviews)
  • یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و جادویی که خوانندگان را تا آخرین صفحه‌ی کتاب به خود جذب خواهد کرد. (Booklist)
  • داستان‌گویی رابرت بیتی استادانه است و او به‌خوبی راز، تعلیق و لحظات دل‌انگیز را در هم تنیده است. (School Library Journal)
  • سرافینا یک دختر شجاع است و خوانندگان تک‌تک قدم‌های او را دنبال خواهند کرد. (Publishers Weekly)
  • کتابی خواندنی برای علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی و ماجراجویانه. (Common Sense Media)
  • مجموعه‌ی سرافینا، کماکان خوانندگان را با فضاسازی خوب و خط داستانی گیرایش به خود جذب می‌کند. (BookPage)

کتاب سرافینا و روح سرگردان برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبین اصلی کتاب سرافینا و روح سرگردان، نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و رازآلود هستند.

در بخشی از کتاب سرافینا و روح سرگردان می‌خوانیم

سرافینا در فضای سرد و سیاه تابوت، زیر خاک دراز کشیده بود. وحشت ذهنش را پر کرد.

یکریز توی دلش می‌گفت باید از اینجا بزنم بیرون. باید نفس بکشم. من نمرده‌ام!

اما نه می‌توانست ببیند، نه می‌توانست تکان بخورد، نه غیر از صدای نفس‌های بریده‌ی خودش، صدایی می‌شنید. یعنی آن پایین چقدر هوا داشت؟ گرفتگی شدیدی در ریه‌هایش حس کرد. قفسه‌سینه‌اش فشرده شد. پدرش را می‌خواست! مادرش را می‌خواست که بیاید و او را از زیر خاک بیرون بکشد. یکی باید نجاتش می‌داد! سراسیمه دست‌هایش را بالای سرش روی درپوش تابوت گذاشت و محکم فشار داد، اما نتوانست بلندش کند. صدای جیغش در آن فضای بسته‌ی سیاه و وحشتناک گوشش را به درد آورد.

بعد به فکر افتاد که اگر پدرش آنجا بود چه می‌گفت: «خودت رو جمع کن، دختر! مخت رو کار بنداز، ببین چی‌کار باید بکنی و پا شو مشغول شو.»

دوباره نفس عمیقی کشید، به خودش مسلط شد و سعی کرد درست‌وحسابی فکرش را کار بیندازد. چشمش که نمی‌دید، اما انگشت‌هایش را به دامن و آستین‌های پیراهنش کشید. بدجور پاره بودند. به نظرش اگر مرده بود و خاکسپاری‌ای در کار بود، لباس قشنگی به تنش می‌پوشاندند. کار هرکس که بوده عجله داشته زودتر دفنش کند. یعنی خیال کرده بودند مرده؟ یا می‌خواستند به فجیع‌ترین مرگ ممکن دچار شود؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرافینا و روح سرگردان
نویسنده
مترجممروا باقریان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-622-274-336-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرافینا و روح سرگردان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سرافینا و روح سرگردان

برای دریافت کتاب سرافینا و روح سرگردان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.