معرفی و دانلود کتاب موفقیت در حقیقت: با توکل به خدای یکتا

عکس جلد کتاب موفقیت در حقیقت: با توکل به خدای یکتا
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت در حقیقت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت در حقیقت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت در حقیقت: با توکل به خدای یکتا

کتاب موفقیت در حقیقت اثری در حوزه‌ی خودیاری و خودشناسی است. احمد نیلفروشان با تکیه بر تجربیات شخصی خود، ایمان، تقوا و معنویت را راهی به‌سوی خوشبختی و کامروایی معرفی می‌کند. او از افراد می‌خواهد همواره خدا را به یاد داشته باشند، خالصانه عمل کنند و ارزش واقعی خود را به‌عنوان انسان بجویند، تا به آرامش روانی برسند.

درباره‌ی کتاب موفقیت در حقیقت

کتاب موفقیت در حقیقت براساس تجربیات شخصی احمد نیلفروشان، درباب خودشناسی و خداشناسی نگاشته شده است. این نویسنده که آرامش حقیقی را در تفکر مداوم درباره‌ی خدا یافته، درصدد است تا سفر شخصی خود را با خوانندگان به اشتراک بگذارد و آن‌ها را نیز به‌سوی خوشبختی، موفقیت و آرامش ذهن رهنمون سازد.

احمد نیلفروشان کتاب موفقیت در حقیقت را با فصل خودشناسی آغاز می‌کند؛ چراکه خودشناسی شرط لازم برای رسیدن به آگاهی و موفقیت روزافزون است. انسان تا به واکاوی عمیق و ریشه‌ای خود دست نزند، نمی‌تواند به دیدگاهی عادلانه نسبت به جهان پیرامونش دست یابد. نیلفروشان خودشناسی را از آن جهت ارزشمند می‌شمرد که مسیر را برای خداشناسی هموار می‌سازد. به‌زعم او انسان زمانی‌که بر تمام جنبه‌های وجودی خویش آگاه شد، دیگر نمی‌تواند از یاد خدا غافل شود. انسان در روند خودشناسی، دائماً به منشأ پیدایش خود می‌اندیشد و جز خدا منشأ دیگری نمی‌یابد.

احمد نیلفروشان در فصل دومِ کتاب موفقیت در حقیقت، از تصمیم و اراده‌ی انسانی حرف می‌زند. انسان‌ها در طول روز بارها به خود قول‌های مختلفی می‌دهند؛ باید رژیم بگیرم، باید ورزش را شروع کنم، باید کتاب بخوانم و... اما کمتر کسی اراده‌اش را در این راه واقعاً به کار می‌گیرد. حتی اگر افراد خود را زیر فشار بایدها غرق کنند، چیزی عوض نخواهد شد، تا زمانی که یک تصمیم واقعی بگیرند، تصمیمی که فقط مسیر رسیدن به موفقیت را در نظر می‌گیرد و بقیه‌ی مسیرها را پاک می‌کند.

احمد نیلفروشان در فصل سوم، اخلاص در نیت و عمل را یکی از شرط‌های لازم برای رسیدن به موفقیت برمی‌شمرد. نویسنده اخلاص را در حوزه‌ی معنویت و در معنای توکل و ایمان بر خدا تعریف می‌کند. نیلفروشان انسان بااخلاص را فردی معرفی می‌کند که هرگز با حیله و تزویر و نیرنگ زندگی نمی‌کند و سعی می‌نماید که در مسیر صحیح و انسانی گام بردارد. چنین فردی هیچ زمانی قصد تقلب و حیله‌گری ندارد و حقی را پایمال نمی‌نماید. انسان خالص با شناخت خود و خدای متعال ابتدا خود را پالایش کرده و سپس به یک خدمتگزار واقعی به بشریت تبدیل خواهد شد.

فصل چهارم کتاب موفقیت در حقیقت به ارزش‌ها و باورهای انسانی نظر می‌اندازد و بیان می‌دارد که انسان برای رسیدن به ارزش و جایگاه واقعی خود باید تلاش کند و قدر و منزلت خود را آن‌گونه که واقعاً هست، جویا شود. احمد نیلفروشان در این بخش نگاهی دینی و معنوی به انسان دارد و او را اشرف مخلوقات می‌خواند؛ کسی که باید همواره‌ی اندیشه‌ی راستین تولید کند و رفتاری بی‌نقص و درخور از خود نشان دهد.

در نهایت، کتاب موفقیت در حقیقت را می‌توان راهنمایی دانست که بایدها و نبایدهای اخلاقی را به انسان گوشزد می‌کند؛ چراکه نویسنده‌ی آن خوشبختی و موفقیت را در اخلاقی بودن و داشتن زندگی معنوی می‌داند. او ایمان راستین را راهگشای مشکلات و به‌وجودآورنده‌ی ارزش‌های مثبت در نظر می‌گیرد.

این کتاب را نشر کنکاش به انتشار رسانده است.

کتاب موفقیت در حقیقت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به آثار حوزه‌ی موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید، کتاب احمد نیلفروشان می‌تواند توصیه‌های خوبی در حیطه‌ی معنویت و اخلاق ارائه کند.

در بخشی از کتاب موفقیت در حقیقت: با توکل به خدای یکتا می‌خوانیم

دیویت الیگری مؤسس یک شرکت تبلیغاتی این نکته را به مدیرانش خاطرنشان کرد؛ به وسیله‌ی فرستادن یک عروسک روسی برای هرکدام از آن‌ها که پنج شیء به ترتیب از بزرگ تا کوچک درون آن قرار داشت. پیامش درون کوچک‌ترین عروسک قرار داشت. او گفت اگر هرکدام از ما افرادی را استخدام کنیم که کوچک‌تر از ما هستند، ما شرکت کوتوله‌ها خواهیم شد، اما اگر هرکدام از ما افرادی را استخدام کنیم که بزرگ‌تر از ما هستند ما شرکت غول‌ها خواهیم شد و آن واقعاً همان چیزی است که شرکت‌کننده‌ی یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های تبلیغاتی در جهان درباره‌ی آنچه که واقعاً هستید صادق و روراست باشید؛ انسان‌هایی که فاقد ارزش‌های خالص و اصیل هستند به عوامل خارجی مانند ظواهر و وضعیت اجتماعی‌شان تکیه می‌کنند، به جهت اینکه احساس خوبی درمورد خودشان داشته باشند ناچاراً هر کاری که بتوانند انجام می‌دهند که این ظاهر را حفظ کند اما آن‌ها سعی کمی در جهت گسترش ارزش‌های درونی و رشد شخصی‌شان می‌کنند. بنابراین خودتان باشید و خود را درگیر پنهان کردن مسائلی که در زندگیتان ناخوشایند است نکنید. مثل بزرگ‌ترها باشید در عکس‌العملتان نسبت به درگیری‌های زندگی و مواجه شدن با حقیقت حرمت نفس و وجدان پاک عوامل مؤثر برای صداقت و بنیان قوی برای تقویت رابطه‌یتان با دیگران هستند. صداقت یعنی انجام آنچه که صحیح است نه چیزی که صرفاً از مردم یا از لحاظ سیاسی درست است. قاعده‌ی کلی زندگی بر این است که اگر تسلیم افسون‌های اخلاقی صرف نشوید همیشه موفق خواهید شد.

صداقت شما را به جلو می‌برد بدون اینکه مجبور شوید به گذشته‌یتان برگردید و آن را مرور کنید زیرا ارزش انسانی در زر و سیم و عطر و لباس و ماشین آخرین مدل به وجود نخواهد آمد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: خودشناسی
فصل دوم: اراده و تصمیم
فصل سوم: اخلاص
فصل چهارم: ارزش آدمی و باورهای آن
فصل پنجم: انسانیت
فصل ششم: ایمان و وجدان
فصل هفتم: معنویات
فصل هشتم: دوستی و محبت
فصل نهم: عدالت
فصل دهم: گذشت و بخشش
فصل یازدهم: غم و اندوه
فصل دوازدهم: رازداری
فصل سیزدهم: عادت‌های مؤثر
فصل چهاردهم: سخن
فصل پانزدهم: آزادی
فصل شانزدهم: ظلم و تعدی
فصل هفدهم: تکبر و غرور
فصل هجدهم: کار و تلاش
فصل نوزدهم: اعتقاد
فصل بیستم: مادیات
فصل بیست و یکم: خدمت و جذابیت
فصل بیست ودوم: مدیریت
فصل بیست و سوم: ترس
فصل بیست و چهارم: تملق و چاپلوسی
فصل بیست و پنجم: موفقیت
فصل بیست و ششم: تجسم خلاق
فصل بیست‌ و هفتم: استعداد
فصل بیست و هشتم: شکر و سپاسگزاری
فصل بیست و نهم: قدرت اندیشه و فکر
فصل سی‌ام: قدرت جذب خواسته‌ها و دعا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت در حقیقت: با توکل به خدای یکتا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کنکاش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات166
زبانفارسی
شابک978-600-136-884-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موفقیت در حقیقت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت در حقیقت

برای دریافت کتاب موفقیت در حقیقت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.