معرفی و دانلود کتاب اصول کاربردی امواج الیوت: پیش‌بینی رفتار بازارهای مالی

عکس جلد کتاب اصول کاربردی امواج الیوت: پیش‌بینی رفتار بازارهای مالی
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول کاربردی امواج الیوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول کاربردی امواج الیوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول کاربردی امواج الیوت: پیش‌بینی رفتار بازارهای مالی

منبعی برای آموزش تحلیل‌ تکنیکال بازارهای مالی! تئوری امواج الیوت که با اعتقاد بر وجود یک چرخه‌ی تکراری در بازارهای سرمایه ارائه شده است، از مهم‌ترین روش‌های تحلیل بازار است. کتاب اصول کاربردی امواج الیوت از مسعود جزینی، راهنمای کاملی از نحوه‌ی استفاده از این تئوری برای حصول بهترین نتیجه در سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب اصول کاربردی امواج الیوت

اگر از فعالان حوزه‌ی سرمایه‌گذاری و بازارهای مالی باشید و یا به تازگی شروع به فعالیت در این زمینه کرده باشید، حتماً از ریسک‌هایی که از این حوزه جدانشدنی هستند و فراز و نشیب‌هایی که در این مسیر وجود دارد، باخبرید. از همین رو، در هر مرحله‌ای از فعالیت در بازارهای مالی هستید، بهتر است همیشه به دنبال ارتقای دانش خود، همگام با تحولات روز باشید و سرعت پیشرفت خود را با سرعت تغییرات هماهنگ کنید تا با مشکلات کمتری مواجه شوید. در میان فنون مرتبط و مختلفی که بهتر است اطلاعات خوبی از آن‌ها به دست بیاورید، مهارت در تحلیل بازار نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای کسب سود بیشتر و به‌دست‌آوردن نتایج بهتر، باید با روش‌های مختلف و کاربردی موجود برای انجام تحلیل‌های دقیق‌تر آشنا شوید. یکی از تئوری‌هایی که در این زمینه مطرح شده و نتیجه‌بخشی آن بارها اثبات شده، تئوری امواج الیوت است. بر اساس این نظریه، بازارهای مالی طبق امواج قابل پیش‌بینی‌ و تکرارشونده‌ای حرکت می‌کنند که با تسلط بر جزئیات آن، می‌توان رفتار بازار را نیز پیش‌بینی کرد. کتاب اصول کاربردی امواج الیوت، راهنمای آموزشی کاملی از چگونگی استفاده از این نظریه برای بررسی بازار سرمایه به شمار می‌رود.

معرفی و دانلود کتاب اصول کاربردی امواج الیوت

بر اساس نظریه‌ی امواج الیوت، رفتار بازار با توجه به شرایط مختلف، در چرخه‌ی تکرارشونده‌ای قرار می‌گیرد. در حقیقت، کاهش و افزایش قیمت‌ها یک حرکت موجی دارند که با بررسی نمودار تغییر رفتار بازار، می‌توان به الگوی نسبتاً ثابتی از آن دست پیدا کرد. از همین رو می‌توان با دقت بیشتری نوسانات را پیش‌بینی کرد و درک بهتری از اتفاقاتی که در حرکت بعدی موج رخ می‌دهند، به دست آورد. اما همانند مهارت‌های دیگری که باید برای ورود به هر حوزه‌ای به آن‌ها مسلط باشیم، تحلیل تکنیکال بازار مالی نیز مهارتی به شمار می‌رود که تسلط بر آن با مطالعه و تحقیق و تمرین به دست می‌آید و قطعاً منافع بسیاری را نیز به همراه خود دارد. کتاب اصول کاربردی امواج الیوت، با ارائه‌ی نکات و جزئیات موردنیاز برای استفاده از این تئوری، منبع خوبی برای یادگیری تحلیل با تکیه بر امواج الیوت و یافتن راهکاری در جهت کسب سود بیشتر از بازار سرمایه است.

این اثر به کوشش انتشارات کنکاش به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب اصول کاربردی امواج الیوت برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این راهنمای آموزشی را به تمام فعالان بازارهای مالی و تمام افرادی که به تازگی شروع به فعالیت در این حوزه کرده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانند با استفاده از راهکارهای ارائه‌شده در این اثر، نتایج بهتری را در حوزه‌ی فعالیت خود کسب کنند و سود بیشتری به دست بیاورند.

در بخشی از کتاب اصول کاربردی امواج الیوت: پیش‌بینی رفتار بازارهای مالی می‌خوانیم

در تئوری امواج الیوت موج 1 در آغازش به ندرت قابل مشاهده است. وقتی اولین موج یک بازار صعودی آغاز می‌شود، اخبار اساسی هنوز هم در سرتاسر جهان منفی است، روند قبلی هنوز هم با قدرت در حال کار است و تحلیلگران بنیادین پیش‌بینی درآمد خود را پایین‌تر می‌آورند.

در این شرایط اقتصاد زیاد قدرتمند به نظر نمی‌رسد و نظرسنجی‌های بر پایه احساسات معمولا نشان می‌دهند بازار در حال افول است. حجم بازار ممکن است در این حالت به دلیل افزایش قیمت کمی زیاد شود؛ اما نه در حدی که تحلیلگران تکنیکال را آگاه کند و به آن‌ها هشدار دهد.

در تئوری امواج الیوت در تحلیل تکنیکال موج 2، موج شماره 1 را تصحیح می‌کند؛ ولی هیچوقت نمی‌تواند فراتر از نقطه شروع موج اول برود. معمولا اخبار هنوز هم بد هستند و قیمت‌ها کاهش می‌یابند. نزول بازار بر پایه احساسات سریعا شکل می‌گیرد و عموم مردم با غرور به همه هشدار می‌دهند خبری از بازار صعودی نخواهد بود؛ اما باز هم برخی نشانه‌های مثبت برای کسانی که با دقت نگاه می‌کنند وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب

اصول امواج الیوت
خرد جمعی بازار جهت تشکیل 5 موج
قوانین امواج الیوت
موج‌های حرکتی
همپوشانی (OVERLAP)
قانون/خطوط راهنما
مثلث مورب
امتداد
امتداد در موج 3
امتداد در موج 1
امتداد در موج 5
کوتاه شدگی
امواج اصلاحی
امواج اصلاحی زیگزاگ
اصلاح زیزگزاگ یگانه
اصلاح زیگزاگ دوگانه
امواج اصلاحی پهنه
انواع اصلاح پهنه
پهنه منظم (معمولی)
پهنه منبسط (نامنظم)
پهنه دونده
اصلاح مثلث
مثلث متقارن
مثلث افزایشی
مثلث کاهشی
اصلاح مثلث در موج X
اصلاح مثلث در موج B
اصلاح ترکیبی
رسم کانال جهت تخمین پایان امواج
تناوب
تساوی
روانشناسی امواج
موج 1 و 2 در امواج الیوت
موج 3 در امواج الیوت
موج 4 در امواج الیوت
موج 5 در امواج الیوت
موج A,B,C در امواج الیوت
نسبت بین امواج
اهداف موج 2
اهداف موج 3
اهداف موج 4

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول کاربردی امواج الیوت: پیش‌بینی رفتار بازارهای مالی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کنکاش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات55
زبانفارسی
شابک978-600-136-866-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اصول کاربردی امواج الیوت

جلیل راد
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
در ابتدایی تمرین سطح ممکن و بی فایده تر از یک جستجوی اینترنتی ساده درباره همین موضوع. ارزش خرید ندارد
دنیا
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
به نظرم کتاب خوبیه و برای پایه موج شماری عالیه
حسین تایید
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب جامعی که خیلی وقت بود دنبالش بودم.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب اصول کاربردی امواج الیوت

برای دریافت کتاب اصول کاربردی امواج الیوت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.