معرفی و دانلود کتاب صوتی سرسختی: قدرت اشتیاق و پشتکار

عکس جلد کتاب صوتی سرسختی: قدرت اشتیاق و پشتکار
قیمت:
۱۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرسختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سرسختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سرسختی: قدرت اشتیاق و پشتکار

کتاب صوتی سرسختی اثری از آنجلا داکورث، استاد روان‌شناسی، برنده‌ی فلوشیپ مک‌آرتور و نویسنده‌ی نام‌آشنای کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت است. داکورث در این کتاب پرفروش نیویورک تایمز و آمازون به جویندگان موفقیت نشان می‌دهد که استعداد فقط یکی از عوامل شتاب‌دهنده در این مسیر به شمار می‌آید و عوامل بسیار دیگری از جمله اشتیاق و پشتکار نیز وجود دارند که می‌توانند افراد را به موفقیت برسانند.

درباره‌ی کتاب صوتی سرسختی

آنجلا داکورث (Angela Duckworth) در کتاب صوتی سرسختی (Girth) از راز بزرگ موفقیت برای مخاطبانِ مشتاقِ خود سخن گفته است. مهم نیست چه کسی هستید و در حال حاضر در چه جایگاهی قرار دارید. چه والد باشید و چه فرزند، مربی یا ورزشکار، معلم یا دانش‌آموز، بازرگان یا خریدار، پیر یا جوان و زن یا مرد، بهتر است بدانید که رسیدن به موفقیت تنها از مسیر استعدادهای ذاتی امکان‌پذیر نیست. چه بسیار افرادی که از توانمندی‌های منحصربه‌فرد و ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای برخوردارند اما نتوانسته‌اند آن مهارت خود را آن‌طور که باید و شاید به کار بگیرند. پس اگر این استعداد یا نبوغ نیست که منجر به موفقیت فرد می‌شود، چه عامل یا ترکیبی از عوامل است که می‌تواند در این راه یاری‌دهنده‌ی افراد باشد؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی سرسختی

آنجلا داکورث در کتاب صوتی سرسختی از تجربه‌ی شخصی خودش سخن گفته است و از اینکه مدام در کودکی به او یادآوری می‌شده که از استعداد بی‌بهره است و به‌اصطلاح «نابغه» نیست. داکورث می‌گوید تکرار مداوم این عبارات آن‌هم از زبان پدر و دیگر نزدیکانش او را هر روز بیش از روز قبل ترغیب می‌کرده تا به فردی موفق تبدیل شود و در میانه‌ی همان راه بوده که به عوامل دستیابی به موفقیت پی برده است.

داکورث علاوه بر تجربه‌های زندگی شخصی خود، از دیگر افراد و تجربه‌هایی مشابه نیز صحبت کرده است. او مخاطبانش را با خود همراه می‌کند و به دوره‌های آموزشی ویژه‌ی نظامی، مدارسی با شرایط متفاوت و دشوار، آزمون‌های سراسری و ملی و... می‌برد، هزاران مصاحبه با افراد موفق در زمینه‌های گوناگون را مورد بررسی قرار می‌دهد و در این میان حتی سری هم به تاریخ می‌زند، نتایج آزمایش‌های معاصر را بررسی می‌کند و در نهایت نشان می‌دهد آنچه از معنای موفقیت در ذهن داریم، برداشت‌ها و تصوراتی نادرست هستند که به‌غلط در اذهان عموم جا خوش کرده‌اند؛ تصوراتی که دیگر وقتش رسیده به چالش کشیده شوند و مسیرهایی که بهتر است این‌بار به شکلی دیگری بازتعریف شوند.

به باور آنجلا داکورث، که از پیشگامانِ روان‌شناسی موفقیت در جهان است، استعداد افسانه‌ای بیش نیست و تنها استعداد و نبوغ نیست که می‌تواند فرد را به موفقیت برساند. داکورث بر اساس پژوهش‌ها و مطالعاتی که انجام داده دریافته است که بروز موفقیت در اثر نه یک عامل که مجموعه‌ای از عوامل امکان‌پذیر است. یک فرد برای آن‌که موفق شود علاوه بر ظرفیت‌های درونی و اندکی استعداد و هوشمندی، باید به سلاح پشتکار و تلاش و مداومت و سرسختی نیز مسلح باشد.

با شنیدن کتاب صوتی سرسختی می‌آموزید که چگونه هدفی را که به آن علاقه دارید، سرلوحه‌ی زندگی خود قرار دهید، چه‌طور در راه رسیدن به اهداف خود سرسخت باشید، چگونه علاقه‌ای دائمی نسبت به حوزه‌ای خاص در خود ایجاد نمایید، چه رویکردی برای تربیت کودکان و نوجوانان موفق و کوشا مناسب‌تر است و...

معرفی و دانلود کتاب صوتی سرسختی

کتاب سرسختی اثری روشنگر، انگیزه‌بخش و متحول‌کننده است؛ کتابی که شنیدن و به کار بستنِ محتویاتِ آن از ضروریات دنیای امروز ماست. کتاب صوتی سرسختی را به کوشش نوین کتاب گویا و در همکاری با نشر آموخته، با ترجمه‌ی هدا پری زاده و صدای گرم الهام کردا می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب سرسختی

  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز برای بهترین کتاب غیرداستانی در سال 2016
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و آمازون
  • حضور در فهرست بهترین کتاب‌های کسب‌وکار در سال 2016

نکوداشت‌های کتاب سرسختی

  • کتاب سرسختی اثری متشکل از دانش در حوزه‌های مختلف، داستان‌هایی جذاب، نثری روان و شیوا و مثال‌هایی واقعی است و بی‌تردید یکی از متحول‌کننده‌ترین و روشنگرانه‌ترین کتاب‌هایی است که امسال مطالعه کرده‌ام. (سونیا لیوبومیرسکی، استاد دانشگاه کالیفرنیا و نویسنده‌ی کتاب پرفروش «چگونه شاد باشیم»)
  • اگر در حوزه‌ی کسب‌وکار فعالیت می‌کنید کتاب سرسختی اثری مهم و ضروری است که باید حتماً آن را بخوانید. (فوربز)
  • سرسختی کتابی بسیار مهم و تأثیرگذار است. هزاران سال است که همه‌ی ما اسیر افسانه‌ی «استعداد ذاتی» شده‌ایم. آنجلا داکورث این‌جاست تا راه رسیدن به بینشی صحیح‌تر از مفهوم موفقیت را برای ما بگشاید و از این رو به او بسیار مدیون هستیم. (دیوید شنک، نویسنده‌ی کتاب پرفروش «نابغه‌ای که در درون همه‌ی ماست»)
  • عاشق نظریه‌هایی هستم که دانش رایج و آگاهی‌های متعارف را به نقد و چالش می‌کشند و سرسختی دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد. این کتاب همه‌ی آنچه از رقابت و جلو زدن از بقیه می‌دانید را زیر سؤال می‌برد. باید بدانید که در قیاس با رقبای مستعدتر و باهوش‌تر چاره‌ای ندارید جز اینکه بچسبید به همان کاری که باید انجامش دهید. (سایمون سینک، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش «با چرا شروع کنید» و «رهبران آخر غذا می‌خورند»)
  • سرسختی کتابی آگاهی‌دهنده است و به ما می‌آموزد که برنده‌ها و موفق‌ها همیشه مادرزاد تیزهوش نبوده‌اند بلکه آنان افرادی هستند که پشتکار دارند و هنگام وقوع توفان، صبر می‌کنند شرایط اندکی آرام شود تا دوباره دست به کار شوند. (اد ویستورز، رکورددار صعود به اورست و نویسنده‌ی کتاب «هیچ میان‌بری به قله نیست»)

کتاب صوتی سرسختی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی سرسختی را به تمام والدین، مربیان، آموزگاران، مشاوران و نیز هر فردی که در پی دستیابی به موفقیت در زندگی فردی و حرفه‌ای خود است پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی سرسختی: قدرت اشتیاق و پشتکار می‌شنویم

پس از ورود به مقطع کارشناسی ارشد متوجه شدم روان‌شناسان مدت‌هاست می‌خواهند بدانند چرا برخی از افراد موفق می‌شوند و برخی دیگر شکست می‌خورند. فرانسیس گالتون یکی از پیش‌گامان این حوزه بوده که این موضوع را با پسرعمویش چارلز داروین به بحث گذاشته است. آن‌طور که پیداست گالتون در کودکی اعجوبه بود. در چهارسالگی می‌توانست بخواند و بنویسد. در شش سالگی لاتین را فراگرفت و می‌توانست تقسیم‌های بزرگ را حل کند و بخش‌هایی از شکسپیر را از حفظ بخواند. فراگیری برای او کار ساده‌ای بود.

در سال 1869 گالتون اولین پژوهش علمی‌اش را درباره‌ی منشأ موفقیت منتشر کرد. او پس از گردآوری فهرستی از اسامی شخصیت‌های مهم عرصه‌های علوم، ورزش، موسیقی، شعر، قانون و... تا جایی که می‌توانست اطلاعات مربوط به زندگی این افراد را جمع‌آوری کرد. گالتون به این نتیجه رسید که این افراد از سه نظر بی‌مانندند: آن‌ها از «توانایی» بی‌نظیر، «اشتیاق» استثنایی و «ظرفیت کار سخت» برخوردارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
پیشگفتار
31 دقیقه
بخش یکم: سرسختی چیست و چرا مهم است - فصل یکم: ایستادگی
49 دقیقه
بخش یکم - فصل دوم: استعداد حواسمان را پرت کرده است
39 دقیقه
بخش یکم - فصل سوم: اهمیت تلاش دو برابر است
56 دقیقه
بخش یکم - فصل چهارم: چقدر سرسختید؟
32 دقیقه
بخش یکم - فصل پنجم: سرسختی رشد می‌کند
54 دقیقه
بخش دوم: پرورش سرسختی از درون به بیرون - فصل ششم: علاقه
60 دقیقه
بخش دوم - فصل هفتم: تمرین
59 دقیقه
بخش دوم - فصل هشتم: هدف
28 دقیقه
بخش دوم - فصل نهم: امید - قسمت اول
39 دقیقه
بخش دوم - فصل نهم: امید - قسمت دوم
60 دقیقه
بخش سوم: پرورش سرسختی از بیرون به درون - فصل دهم: به ثمر رساندنِ سرسختی
49 دقیقه
بخش سوم - فصل یازدهم: زمین‌هایی برای بازی سرسختی
24 دقیقه
بخش سوم - فصل دوازدهم: فرهنگ سرسختی - قسمت اول
42 دقیقه
بخش سوم - فصل دوازدهم: فرهنگ سرسختی - قسمت دوم
21 دقیقه
بخش سوم - فصل سیزدهم: نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سرسختی: قدرت اشتیاق و پشتکار
نویسنده
مترجمهدا پری زاده
راویالهام کردا
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سرسختی

Marzieh Nouri
۱۴۰۳/۲/۲۴
کتاب بسیار آموزنده‌ای است. من کتابهای متعددی در زمینه توسعه فردی مطالعه کرده‌ام و از همه آن‌ها مطالب کاربردی زیادی آموخته‌ام ولی در این کتاب توانستم پاسخ برخی از سوالاتم را بیابم و حتی با کمک برخی مطالب ذکر شده که حاصل آزمایشات روانشناسی مختلف است توانستم درک بهتری از عملکرد فردی خودم پیدا کنم. خواندن این کتاب را به همه والدین، اساتید، مربیان و همه افرادی که هدف رشد شخصی دارند قویا توصیه می‌کنم.
مریم دالایی
۱۴۰۳/۲/۲۰
الان دارم فصل یک را گوش میدم، چقدر عالیه. هم خود کتاب، ترجمه و گویندگی آن. قبلا هم خود کتاب رو خونده بودم از همین کتابراه. عالیه، عالی!
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سرسختی

برای دریافت کتاب صوتی سرسختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.