معرفی و دانلود کتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا

عکس جلد کتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا

کتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا نوشته جف کوهن درباره ایوا و خواهر بزرگترش سدی است. ایوا قرار است وارد مقطع پیش دبستانی شود و سدی هم به عنوان خواهر بزرگتر می‌خواهد به او کمک کند تا برای رفتن به پبش دبستانی آماده شود.

درباره کتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا:

سدی و ایوا خواهر هستند؛ سدی در کلاس دوم درس می‌خواند و ایوا به تازگی وارد پیش دبستانی می‌شود. سدی تصمیم می‌گیرد مانند یک خواهر بزرگ‌تر به ایوا یاد بدهد که در پیش دبستانی چه خبر است و باید چه چیزهایی بلد بود. او به ایوا یاد می‌دهد که نباید در طول روز بخوابد، ناهارش را می‌تواند از میان غذاهایی که در مدرسه هست، انتخاب کند، به او دستور زبان و کمی ریاضی یاد می‌دهد و حتی از او امتحان می‌گیرد. سدی به خاطر احساس مسئولیتی که نسبت به ایوا دارد سعی می‌کند همه چیز را به او یاد بدهد اما کمی تند می‌رود و باعث می‌شود ایوا بترسد. سدی از این بابت خیلی نگران است، به همین دلیل پدر و مادرشان با آن‌ها صحبت می‌کنند تا آرام شوند.

جف کوهن (Jeff Cohen) در کتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا (Eva and Sadie and the Best Classroom EVER) با استفاده از تصویرهای زیبا و خوش رنگ به کودکانی که هنوز به مدرسه نرفته‌اند می‌آموزد نترسند و مهم نیست که آن‌ها در روز اول چیزی نمی‌دانند چون به مرور زمان همه آنچه را که باید، یاد خواهند گرفت.

کتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 3 تا 7 ساله که به داستان علاقه دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا می‌خوانیم:

هیچ دلم نمی‌خواست ایوا این قدر ناراحت شود.

مامان می‌گوید: «سدی، او فقط پنج سالش است» می گویم: «ولی باید برای مدرسه آماده باشد و اگر من بهش کمک نکنم، پس کی باید کمک کند؟»

بابا میگوید: «کارت حرف نداشت، ولی نیازی نیست ایوا همه چیز را از همان روز اول بداند. تازه، یادت باشد تو خواهر بزرگتری نداشتی تا کمکت کند برای رفتن به پیش دبستانی آماده شوی و خودت خیلی خوب از پس مدرسه برآمدی»

وقتی اولین روز مدرسه می‌رسد، ایوا هنوز نگران ناهارش است. برای همین تصمیم می‌گیرد تا خودش مشکلش را حل کند. وقتی بقیه دارند لباس می‌پوشند، او از پله‌ها پایین می‌رود و هر چه به دستش می‌رسد، برمی دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا
نویسنده
مترجمآرین الحسینی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-335-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا

برای دریافت کتاب شیطونی‌های من و خواهرم: بهترین کلاس دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.