معرفی و دانلود کتاب نترس دختر غوغا به پا کن: ده راهبرد قدرتمند برای دستیابی به هر آنچه می‌خواهید

عکس جلد کتاب نترس دختر غوغا به پا کن: ده راهبرد قدرتمند برای دستیابی به هر آنچه می‌خواهید
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نترس دختر غوغا به پا کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نترس دختر غوغا به پا کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نترس دختر غوغا به پا کن: ده راهبرد قدرتمند برای دستیابی به هر آنچه می‌خواهید

کارا الویل لیبا در کتاب نترس دختر غوغا به پا کن ترفندهایی را به زنان آموزش می‌دهد که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانند بر ترس‌های درونی خود فائق آیند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ترس‌های گوناگون سبب شده‌اند تا نتوانید رؤیاها و اهدافتان را دنبال کنید، مطالعه‌ی کتاب نامبرده برای‌تان مفید خواهد بود.

درباره‌ی کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

احتمال می‌دهیم حالا که به سراغ مطالعه‌ی کتاب نترس دختر غوغا به پا کن (Fearless & Fabulous) آمده‌اید، احتمالاً کارهایی در زندگیتان وجود دارد که دلتان می‌خواهد آن‌ها را انجام بدهید، اما می‌ترسید. اگر چنین است، کتاب نامبرده که به قلم کارا الویل لیبا (Cara Alwill) به رشته‌ی تحریر درآمده، همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. کارا الویل لیبا در این کتاب گام‌به‌گام همراه شماست تا ترس از شکست و یا طرد شدن را کنار بگذارید و به هر آنچه که رؤیایش را در سر می‌پرورانید، دست پیدا کنید. او در تلاش است تا به زنان کمک کند خواسته‌های خود را بشناسند و اعتمادبه‌نفس لازم را برای رفتن به دنبال آرزوهایشان به آن‌ها ببخشد. کتاب نترس دختر غوغا به پا کن، به طور ویژه برای زنان نوشته شده، اما با این وجود مطالعه‌ی آن برای مردان نیز خالی از لطف نخواهد بود.

کتاب نترس دختر غوغا به پا کن در ده فصل تألیف و تهیه شده است. نویسنده در فصل اول به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توان خواسته‌ها و نیازهای خود را به شکل دقیق مشخص کرد. به عبارت روشن‌تر، کارا الویل لیبا تلاش می‌کند تا در این فصل توجه شما را به یک سؤال حیاتی جلب کند: «شما به عنوان یک انسان به چه چیزی نیاز دارید تا بهترین زندگی ممکن را داشته باشید».

کارا الویل لیبا در فصل دوم، که نام آن را «مالک خواسته‌هایت باش» گذاشته، در این باره سخن می‌گوید که در اولویت قرار دادن نیازهای خودتان به معنای خودخواه بودن نیست. این امر نه تنها باعث می‌شود شما در زندگی خوش‌حال و شاد باشید، بلکه در نهایت، یک سبک زندگی بی‌باکانه را برایتان رقم خواهد زد. همچنین در این فصل یاد می‌گیرید تا با بهترین‌ها خود را احاطه کنید و با افراد مثبت‌نگر معاشرت بیشتری داشته باشید.

معرفی و دانلود کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

نویسنده در فصل «به خودت اطمینان داشته باش» که سومین فصل از کتاب نترس دختر غوغا به پا کن به‌شمار می‌رود، به راه‌های چگونگی افزایش اعتماد‌به‌نفس و عزت‌نفس پرداخته است. او تلاش می‌کند از الگوهای منفی و باورهای مخربی که به نوعی نگهبان ترس‌های ما محسوب می‌شوند سخن بگوید. در پایان با مطالعه‌ی این قسمت از کتاب می‌توانید باورهای محدودکننده‌ی خود را بشناسید، به سوی مثبت‌اندیشی گام بردارید و احساس ناامنی را کنار بگذارید.

فصل چهارم کتاب نامبرده، با نام «آرام نگیر» به موضوع نقطه‌ی امن اختصاص یافته است. در این قسمت کارا الویل لیبا مخاطبان خود را همراهی می‌کند تا آرام‌آرام ترس‌هایشان را رها کنند، از نقطه‌ی امن خود دست بکشند و در مسیری ناشناخته قدم بگذارند.

تلاش کارا الویل لیبا در فصل پنجم کتاب نترس دختر غوغا به پا کن بر این بوده تا به شما بگوید که وقوع هر چیزی در زندگی‌تان ممکن است، تنها کافی‌ است که به اتفاق افتادن آن امید داشته باشید. به عقیده‌ی نویسنده، همه چیز در اطراف ما نوعی انرژی است. ما انسان‌ها همچون قایقی هستیم که در دریای انرژی به این سو و آن سو می‌رود. او راهکارهایی را در این فصل به شما نشان می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها تحت‌‌ تأثیر موج انرژی‌های منفی قرار نگیرید.

آیا تابه‌حال در راهی قدم گذاشته‌ و شکست خورده‌اید؟ اگر چنین است، فصل ششم کتاب با نام «گذشته را رها کن» می‌تواند برای شما سودمند واقع شود. نویسنده بیان می‌کند شکست‌های انسان‌ها در گذشته باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس کافی برای نترس بودن و دنبال کردن رؤیاها را از دست بدهد. به عقیده‌ی کارا الویل لیبا، ‌اگرچه نمی‌توانید تاریخ زندگی خود را از نو بنویسید، اما می‌توانید گام‌هایی -ولو کوچک- در جهت دست یافتن به اهدافتان بردارید.

فصل هفتم کتاب نترس دختر غوغا به پا کن، «ترس را در آغوش بگیر!»، به فهم ماهیت ترس و پذیرش آن اختصاص یافته. کارا الویل لیبا در فصل هشتم کتاب به شما کمک می‌کند تعریف دیگری از شکست ارائه دهید. او سعی دارد تا شما را متوجه دستاوردهایی کند که در شکست‌های پیشین نهفته بوده است.

فصل نهم کتاب نترس دختر غوغا به پا کن «بی‌خیال نتیجه باش» نام دارد که عنوان آن خود گویای محتوایش است. در نهایت، نویسنده در فصل آخر، «با قهرمان درونت ارتباط برقرار کن» به مرور ترفندهایی می‌پردازد که در نُه فصل پیشین به آموزش آن‌ها پرداخته است. شما با مطالعه‌ی کتاب یاد می‌گیرید بدانید چه می‌خواهید، آرزوهایتان را تصاحب کنید، اعتمادبه‌نفس داشته باشید، گاهی ناراحت شوید، باور داشته باشید که همه چیز ممکن است، گذشته را رها کنید، ترس را در آغوش بگیرید، از شکست تعریف دیگری ارائه دهید و نتیجه را رها کنید.

کتاب نترس دختر غوغا به پا کن پس از انتشار با استقبال بسیار مخاطبان مواجه شد. این اثر تحسین‌برانگیز را ساحل قپانی به زبان فارسی ترجمه کرده و انتشارات السانا روانه‌ی بازار نشر ساخته است.

در پایان بد نیست اشاره کنیم کارا الویل لیبا کتاب خود را به هر زنی که رؤیای زندگی بهتری دارد، تقدیم کرده است.

نکوداشت‌‌های کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

  • کتاب نترس دختر غوغا به پا کن به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌هایی را درون خود پرورش دهید که مختص به زنان افسانه‌ای و نترس است. این کتاب شما را به ده استراتژی قدرتمند مجهز می‌کند که با بهره‌گیری از آن‌ها قادر می‌شوید بر ترس‌های خود فائق آیید و زندگی‌ فوق‌العاده‌ای را که لایقش هستید، به دست بیاورید. اثر حاضر شما را ترغیب می‌کند تا روش‌های کهنه‌ی تفکر را به چالش بکشید. (سایت آمازون)

  • شما یکی از بهترین ابزارها را برای شروع راه جدید در اختیار دارید. منظورم این کتاب است! تمام صفحات آن را بخوانید و تکنیک‌های آن را مطالعه کنید و در شرایط کنونی، موردی را که دوست دارید تغییر کند، انتخاب کنید. یادتان باشد که فقط یک موضوع را انتخاب کنید و سپس از خود بپرسید: اگر ترسی نداشتم در این شراط چگونه رفتار می‌کردم... زندگی نترس و رؤیایی تو از همین الان شروع شده است. از لحظه به لحظه‌ی این سفر هیجان‌انگیز لذت ببر و اگر شک کردی، بعد از من تکرار کن: فقط نترس باش! (ژوانا اسپیلور، وکیل، مجری رادیو، نویسنده و سخنران انگیزشی)

کتاب نترس دختر غوغا به پا کن برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب نترس دختر غوغا به پا کن برای علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی مناسب است. همچنین، این کتاب به دختران کمک می‌کند تا اعتمادبه‌نفس بیشتری در زندگی داشته باشند.

کارا الویل لیبا بیشتر آشنا شویم

کارا الویل لیبا نویسنده‌ای پرفروش و خالق و میزبان پادکستی مشهور به نام Style Your Mind است. او به مدت یک دهه به کوچینگ مشغول بوده و به گواه بسیاری از افراد، تغییرات چشمگیری را در زندگی انسان‌های گوناگون و به ویژه زنان ایجاد کرده است. جالب است بدانید او پیش از آن که به کوچینگ روی آورد، در صنعت موسیقی مشغول به کار بوده است.

از کارا الویل لیبا کتاب دیگری با نام «راز دختران موفق (Girl Code)» منتشر شده که در لیست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز و فهرستی موسوم به «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهد کرد» قرار دارد. نشریه‌ی اینک این اثر را از برترین کتاب‌های الهام‌بخش می‌داند که مطالعه‌ی آن برای هر بانوی کارآفرین ضروری است. از دیگر آثار این نویسنده‌ی توانا می‌توان به کتاب‌ «دختران پرشر و شور» اشاره کرد. گفتنی هر سه مجلد نامبرده به زبان فارسی ترجمه شده و در اختیار خوانندگان قرار گرفته‌اند.

در بخشی از کتاب نترس دختر غوغا به پا کن: ده راهبرد قدرتمند برای دستیابی به هر آنچه می‌خواهید می‌خوانیم

همه‌چیز در اطرف ما نوعی انرژی است. مکالمه‌ با فروشنده‌ی سوپرمارکت، موسیقی‌ای که گوش می‌دهید و یا زن‌وشوهر همسایه که با هم دعوا می‌کنند، همگی از خودشان انرژی ساطع می‌کنند. ما مانند قایقی هستیم که در دریای انرژی به این‌سو و آن‌سو می‌رود و اگر مراقب نباشید، انرژی بد و منفی می‌تواند ما را بسیار تحت‌تأثیر قرار دهد.

آیا شما در زندگی‌تان کسی را دارید که بخواهد حباب شما را بترکاند؟ کسی که هر وقت از اهداف و خواسته‌هایتان به او می‌گویید، فکر می‌کند هیچ‌کدام به نتیجه نمی‌رسند؟ من به این افراد «خون‌آشام انرژی» می‌گویم که باعث بروز ترس در افراد می‌شوند. آن‌ها دوست دارند افراد رؤیاپرداز را دل‌سرد کنند و آن‌ها را به دنیای تاریک خود بکشانند. اگر می‌خواهید تبدیل به زنی افسانه‌ای و شجاع شوید، باید زمان کم‌تری را صرف گفت‌وگو درباره‌ی اهداف‌تان با این افراد کنید. هنگام مکالمه با این افراد، باید هر جمله را بادقت بگویید و اگر آن‌ها توانستند رؤیاهای شما را نابود کنند، پس اصلاً نباید چیزی را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

خون‌آشام‌های انرژی دوست دارند به شما بگویند: «واقع‌بین باش!» اما واقع‌بین‌بودن برای هر کس متفاوت است. یکی از ارکان قانون جذب این است که افکار شما تبدیل به انرژی می‌شوند و خودتان واقعیت را خلق می‌کنید؛ بنابراین منطقی نیست کسی به شما بگوید نمی‌توانید فلان کار را انجام دهید. البته شاید این دیدگاه از نظر آن‌ها واقع‌بینانه باشد، اما این زندگی توست دختر! می‌توانی هر کس را که می‌خواهی، به زندگی‌ات دعوت کنی یا بالعکس!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
پیش‌گفتار
مقدمه: اگر نمی‌ترسیدی، چه می‌کردی؟
چگونگی عملکرد این کتاب
فصل اول: تصمیم بگیر چه می‌خواهی
فصل دوم: مالک خواسته‌هایت باش!
فصل سوم: به خودت اطمینان داشته باش
فصل چهارم: آرام نگیر!
فصل پنجم: باور کن که هر چیزی ممکن است
فصل ششم: گذشته را رها کن!
فصل هفتم: ترس را در آغوش بگیر
فصل هشتم: از شکست تعریف دیگری ارائه بده!
فصل نهم: بیخیال نتیجه باش!
فصل دهم: با قهرمان درونت ارتباط برقرار کن
نکات پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نترس دختر غوغا به پا کن: ده راهبرد قدرتمند برای دستیابی به هر آنچه می‌خواهید
نویسنده
مترجمساحل قپانی
ناشر چاپیانتشارات السانا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-7584-18-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

م موسوی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
خوبه کتابیه که بهت انرژی میده برای شروع کاری مفید بود و با داستان ادامه داده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نترس دختر غوغا به پا کن

برای دریافت کتاب نترس دختر غوغا به پا کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.