معرفی و دانلود کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم)

عکس جلد کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم)
قیمت:
۱۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم)

کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم) حاصل همکاری مشترک مهدی صفا و میثم اسکندری است که به آموزش کامل درس جبر برای شرکت در مرحله‌ی دوم المپیاد ریاضی می‌پردازد. این کتاب شامل درسنامه‌های جامع و مسائل پایان‌فصل به همراه پاسخنامه‌ی این مسائل است و تمامی مباحث و نکات لازم برای کسب موفقیت در المپیاد ریاضی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم)

جبر یکی از مباحث بسیار مهم درس ریاضیات است. به ویژه کسانی که قصد شرکت در المپیاد ریاضی را دارند، باید از پیش‌زمینه‌ی قوی در درس جبر برخوردار باشند. کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم) با همکاری مهدی صفا و میثم اسکندری به تالیف درآمده است و یک منبع آموزشی کامل و دقیق برای درس جبر در مرحله دوم المپیاد ریاضی ایران به حساب می‌آید. گفتنی است که مهدی صفا دارای مدال طلای کشوری و نقرۀ جهانی و میثم اسکندری منتخب مدال برنز کشوری در المپیاد ریاضی هستند و با تکیه بر سال‌ها مطالعه، تدریس و تالیف در زمینه‌ی المپیاد ریاضی، کتابی گردآوری کرده‌اند که نیازهای دانش‌آموزان و داوطلبان شرکت در المپیاد ریاضی را برطرف نموده و تمامی مباحث جبر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

ساختاربندی کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم) شامل سه بخش اصلی است. این بخش‌ها مباحث نامساوی‌ها، توابع و چندجمله‌ای‌ها را در برمی‌گیرد. هر بخش شامل چند فصل زیرمحموعه است. قضیه‌ها و گزاره‌های لازم به همراه مثال در این فصل‌ها آمده‌اند. مثال‌ها به ترتیب از آسان تا سخت طبقه‌بندی شده‌اند. در پایان هر فصل تمریناتی قرار دارد که برای تعمیق آموخته‌ها و تسلط هر چه بیشتر بر مسائل مفید هستند. پاسخنامه‌ی تمرین‌های پایانی هر فصل نیز در بخش چهارم آمده است.

کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم) ذیل مجموعه‌ی نردبان المپیاد و به همت انتشارات گچ روانه‌ی بازار نشر ایران شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی نردبان المپیاد ریاضی

مجموعه‌ی نردبان المپیاد مجموعه کتاب‌های خودآموزی است که توسط انتشارات گچ، زیرمجموعه‌ی آیریسک، طراحی و تالیف شده و در اختیار دانش پژوهان و داوطلبین شرکت در المپیاد ریاضی قرار می‌گیرد. این مجموعه یک منبع آموزشی کامل برای تسلط بر مباحث دروس مربوط به المپیاد ریاضی به حساب می‌رود و شامل درسنامه‌های جامع و مختصر، تمرینات دقیق، بانک سوالات طبقه‌بندی شده از منابع المپیادی ایران و جهان و پاسخنامه‌ی تشریحی است و تلاش دارد با زبان ساده و قابل فهم معلومات دانش‌آموزان را تقویت کند. دانش‌آموزان می‌توانند با مطالعه‌ی مجموعه کتاب‌های نردبان انتشارات گچ دانش خود را در زمینه‌ی درس مربوطه بالا برده و به نتایج موفقیت‌آمیزی در آزمون‌های مراحل مختلف المپیاد ریاضی برسند.

کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم) برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان و داوطلبین شرکت در مرحله‌ی دوم المپیاد ریاضی مخاطبین اصلی این کتاب به حساب می‌آیند.

فهرست مطالب کتاب

  1. نامساوی واسطه‌ها
  2. نامساوی کوشی- شوارتز
  3. چند نامساوی مهم
  4. ایده‌هایی برای حل نامساوی‌ها
  5. مفاهیم و تعاریف اولیه
  6. توابع حقیقی
  7. توابع صحیح و گویا
  8. نامساوی‌های تابعی
  9. توابع سقف و کف و دنباله‌ها
  10. مفاهیم پایه‌ای چندجمله‌ای‌ها
  11. چندجمله‌ای‌ها با ضرایب صحیح
  12. معادلات چندجمله‌ای
  13. پاسخ مسایل کتاب
  14. پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گچ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات273
زبانفارسی
شابک978-622-7406-32-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم)

برای دریافت کتاب نردبان المپیاد ریاضی - جبر (مرحله دوم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.