معرفی و دانلود کتاب نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta

عکس جلد کتاب نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta

کتاب نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta نوشته‌ی محمد مولوی، به مخاطبان می‌آموزد که اینورترها چه هستند، چه کاربردی دارند و به چه شکل می‌توان به صورت استاندارد آن‌ها را راه‌اندازی کرد و از آن‌ها بهره برد.

درباره‌ی کتاب نصب، راه‌اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta

اینورترها اجزایی حیاتی در دستگاه‌های الکترونیکی هستند که جریان مستقیم برق (DC) را به جریان متناوب برق (AC) تبدیل می‌کنند. از این قطعه در دستگاه‌هایی نظیر باتری و ماشین‌های برقی استفاده می‌شود. اینورتر دلتا (Inverter Delta) نوع خاصی از اینورترهاست که کارایی نسبتاً بالا و عملکردی قابل‌قبول دارد. یکی از ویژگی‌های این اینورتر خروجی سه فاز آن است که معمولاً کاربردی صنعتی و تجاری دارد. همچنین اینورتر دلتا به علت الگوریتم‌های کنترل پیشرفته و قابلیت‌های پردازش سیگنال دیجیتالی نیز بین کاربران معروف است. این قابلیت اینورتر دلتا سبب می‌شود تا ولتاژ و فرکانس خروجی با دقت تنظیم شود و خطر آسیب در دستگاه‌های متصل به منبع کاهش یابد.

کتاب نصب، راه‌اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta نوشته‌ی محمد مولوی به توضیح درباره‌ی اینورترها می‌پردازد و به مخاطبان می‌آموزد که چطور می‌توان به این دستگاه پارامتردهی کرد.

این کتاب از هشت فصل و صدوپنجاه صفحه تشکیل شده است. محمد مولوی در بخش مقدمه شرح می‌دهد که اینورتر چیست، چه استفاده‌ای دارد و در چه صورتی می‌توان به‌جای آن از دستگاه‌های دیگری مانند موتورهای دوسرعته استفاده کرد. بخش بعدی به توضیح درباره‌ی مشخصات یک اینورتر دلتای خوب اختصاص یافته است. نویسنده در این بخش از انواع مدل‌ها، شماره سریال و کارخانه‌های تولیدکننده اینورترها سخن می‌گوید.

فصل سه و چهار درباره‌ی نصب اینورتر بر دستگاه‌ها و سیم‌بندی‌های آن است و فصل پنج در شرح و توضیح صفحه کلید اینورتر دلتا به نگارش درآمده. کتاب نصب، راه‌اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta از فصل شش تا انتها درباره‌ی پارامتردهی به این دستگاه صحبت می‌کند و مواردی همچون «پارامترهای ویژه»، «پارامترهای ارتباطی»، «نحوه‌ی انتخاب درایو مناسب»، «اطلاعات در مورد خطاها و دستورالعمل برطرف کردن آن‌ها» را موردبررسی قرار می‌دهد.

از نکات مثبت و قابل‌توجه این کتاب توضیحات روان نویسنده و فصل‌های کوتاه کتاب است که به دور از اطناب و حاشیه‌چینی اصل مطلب را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

کتاب نصب، راه‌اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta توسط نشر نبض دانش به چاپ رسیده و روانه‌ی بازار شده است.

کتاب نصب، راه‌اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های برق و مکانیک و افرادی که با دستگاه‌های الکترونیکی سروکار دارند، کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta می‌خوانیم

احتیاط‌های مربوط به کار موتور

1- هنگامی که از درایو AC برای به کار انداختن یک موتور القایی سه فاز معمولی استفاده می‌کنید، توجه کنید که در این حالت اتلاف انرژی بیش از حالتی است که برای یک موتور اینورتوری استفاده شود.

2- از به کار انداختن یا راه‌اندازی یک موتور القایی استاندارد در سرعت پایین خودداری کنید. تحت چنین شرایطی درجه حرارت موتور ممکن است به علت جریان محدود هوا که توسط موتور ایجاد می‌شود بیش از حد معمول بالا رود و از حد معمول و مناسب برای موتور داغ‌تر شود. (چون فن موتور هم به تبع آن و به علت سرعت پایین موتور، با سرعت کمتری کار می‌کند.)

3- هنگامی که موتور استاندارد در سرعت پایین کار می‌کند، باید بار خروجی کاهش داده شود یا از موتور اینورتری با ظرفیت بالای گرمایی استفاده شود.

4- اگر در سرعت پایین، میزان گشتاور مطلوب %811 موردنیاز باشد، باید حتماً از یک موتور اینورتری استفاده شود

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: شناخت اینورتر
فصل دوم: دریافت و بررسی
فصل سوم: نصب
فصل چهارم: سیم‌بندی
فصل پنجم: کارایی‌های صفحه کلید
فصل ششم: توصیف تنظیم پارامترها
فصل هفتم: اطلاعات در مورد خطاها و دستورالعمل برطرف کردن آن‌ها
فصل هشتم: نحوه انتخاب درایو مناسب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-600-7703-47-2
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق، کتاب‌های مهندسی مکانیک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta

برای دریافت کتاب نصب، راه اندازی و پارامتردهی درایو Invernter Delta و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.