معرفی و دانلود کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC: کتاب کار رسمی از شرکت ادوبی

عکس جلد کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC: کتاب کار رسمی از شرکت ادوبی
قیمت:
۱۵۵۰۰۰ ۱۳۹,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC: کتاب کار رسمی از شرکت ادوبی

مخاطبان به کمک کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC و راهنمایی‌های بری گینشایلد و لیزا فریدزما در این اثر، با نرم‌افزار افترافکت و کاربرد آن در زمینه‌ی انیمیشن‌سازی آشنا می‌شوند. همچنین بخش‌های مختلف این نرم‌افزار را شناخته و به چند و چون آن در رابطه با ایجاد جلوه‌های ویژه پی می‌برند. کتابی ساده و درعین‌حال جامع!

درباره‌ی کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC

امروزه شاهد تغییرات و پیشرفت‌های گسترده‌ای در زمینه‌ی ساخت فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، همچنین آگهی‌های تبلیغاتی هستیم. حضور جلوه‌های ویژه در این دسته از فیلم‌ها و آگهی‌ها نمود بارزی دارد و بیش‌از‌پیش توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. افزودن جلوه‌های ویژه معمولاً به کمک سخت‌افزارهایی قوی یا نرم‌افزار‌هایی مانند ادوبی افترافکت صورت می‌گیرد. سخت‌افزارها و نرم‌افزارهایی که به این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند، تولید جلوه‌های ویژه را بسیار آسان کرده‌اند و هنرمندان می‌توانند بیشتر وقت و انرژی خود را صرف خلاقیت و ایجاد صحنه‌های تازه و مبتکرانه کنند. برای آشنایی بیشتر با برنامه‌ی ادوبی افترافکت و کاربرد‌های آن در زمینه‌ی تولید جلوه‌های ویژه، چه بهتر که همین حالا کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC را با عنوان اصلی Adobe After Effects Classroom in a book تهیه کرده و از نکته‌های آموزشی و راهنمایی‌های جامع بری گینشایلد (Gyncild Brie) و لیزا فریدزما (Lisa Fridsma) در این کتاب نهایت بهره را ببرید.

شرکت ادوبی از قوی‌ترین تولیدکنندگان در حوزه‌ی امور گرافیکی و تصویرسازی به‌شمار می‌رود. ادوبی افترافکت نیز به‌عنوان یکی از نرم‌افزار‌های تولیدشده در این شرکت، یکی از قدرتمندترین نرم‌افزار‌های ایجاد جلوه‌های ویژه محسوب می‌شود. این برنامه‌ ویژگی‌هایی دارد که هم موجب سادگی کار با آن شده‌اند و هم طیف متنوعی از ابزارهای کاربردی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. نویسندگان در کتاب حاضر، شرح مفصلی از کارکردهای ادوبی افترافکت را عرضه کرده و شیوه‌ی استفاده از آن را آموزش داده‌اند.

اثر پیشِ رو چهارده فصل را شامل می‌شود. در فصل اول گردش کار با ادوبی افترافکت معرفی شده‌ است و در فصلدوم نحوه‌ی ایجاد یک انیمیشن ساده با استفاده از این برنامه نشان داده می‌شود. بری گینشایلد و لیزا فریدزما در فصل سوم کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effect CC، متحرک‌سازی متن و در فصل چهارم، کار با لایه‌های شکل را به مخاطبان آموزش داده‌اند.

انیمیشن چندرسانه‌ای در فصل پنجم مطرح شده و در فصل ششم هم به انیمیشن لایه‌ها اشاره شده است. ماسک‌ها و کارکرد آن‌ها موضوعات اصلی فصل هفتم به شمار می‌روند. در فصل هشتم منحرف کردن اشیاء مورد توجه بوده و نحوه‌ی استفاده از ROTO BRUSH TOOL در فصل نهم شرح داده شده است. فصل دهم به اصلاح رنگ اختصاص پیدا کرده و نویسندگان کاربرد ویژگی‌های سه‌بعدی را در فصل یازدهم بیان کرده‌اند.

شیوه‌ی کار با 3D CAMERA TRACKER در فصل دوازدهم مورد بررسی قرار گرفته. فصل سیزدهم بر تکنیک‌های ویرایش پیشرفته متمرکز شده و فصل چهاردهم نیز نحوه‌ی خروجی گرفتن از این نرم‌افزار را نشان داده است. اگر شغل یا رشته‌ی تحصیلی شما به اشکال گوناگون با انیمیشن‌سازی و ایجاد جلوه‌های ویژه مرتبط است، توصیه می‌کنیم مطالعه‌ی کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effect CC را از دست ندهید. عبدالقادر طه حسن برگردان این اثر را به عهده داشته و نشر مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را به چاپ رسانده است.

کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان حوزه‌ی گرافیک کامپیوتری و افرادی که به سبب موقعیت شغلی خود باید با طراحی انیمیشن و ایجاد جلوه‌های ویژه به وسیله‌ی نرم‌افزارها آشنایی داشته باشند، خواندن کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effect CC را از یاد نبرند.

در بخشی از کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC: کتاب کار رسمی از شرکت ادوبی می‌خوانیم

ادوبی افترافکت راه‌های متعددی را برای متحرک‌سازی متن پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید لایه‌های متنی را به‌صورت دستی با ایجاد keyframeها در پنل نوار زمان، با استفاده از انیمیشن‌های پیش تنظیم شده یا با استفاده از expressionها ایجاد کنید. همچنین می‌توانید کاراکترهای تکی یا کلمات را در یک لایه متن متحرک کنید. در این درس چندین روش مختلف متحرک‌سازی به کار گرفته شده است، از جمله برخی که منحصراً برای متن هستند، در حالی که شما عنوان افتتاحیه credits را برای یک سند متحرک شده به نام Road Trip طراحی می‌کنید، مزایای Adobe Typekit برای نصب یک قلم جهت استفاده در پروژه‌تان را نیز می‌فهمید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: آشنایی با گردش کار
فصل 2: ایجاد یک انیمیشن ساده با EFFECTS AND PRESETS
فصل 3: متحرک‌سازی متن
فصل 4: کار با لایه‌های شکل
فصل 5: انیمیشن یک ارائه چندرسانه‌ای
فصل 6: انیمیشن لایه‌ها
فصل 7: کار با ماسک‌ها
فصل 8: منحرف کردن اشیا با ابزارهای PUPPET
فصل 9: استفاده از ROTO BRUSH TOOL
فصل 10: انجام اصلاح رنگ
فصل 11: استفاده از ویژگی‌های سه‌بعدی
فصل 12: کار با 3D CAMERA TRACKER
فصل 13: تکنیک‌های ویرایش پیشرفته
فصل 14: رندر کردن و خروجی گرفتن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC: کتاب کار رسمی از شرکت ادوبی
نویسنده،
مترجمعبدالقادر طه حسن
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات435
زبانفارسی
شابک978-622-218-113-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۵۰۰۰ ۱۳۹,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC

mohammad rashidian
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتابی جامع و کامل که به زبانی ساده این نرم افزار را آموزش می‌دهد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC

برای دریافت کتاب کلاس درس در یک کتاب Adobe After Effects CC و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.