معرفی و دانلود کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای

عکس جلد کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای

کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای، نوشته‌ی تاجر، سخنران و مربی بزرگ دنیای تجارت شبکه‌ای، اریک وور است. نویسنده در این کتاب سعی دارد مخاطب را با یکی از کارآمد‌ترین و نوین‌ترین روش‌های بازاریابی دنیا یعنی بازاریابی شبکه‌ای آشنا سازد. او با تشریح هفت اصل در کسب مهارت‌های تجارت شبکه‌ای، قدم‌به‌قدم مخاطب را تا رسیدن به شیوه‌ی اصولی بازاریابی شبکه‌ای همراه می‌شود. این کتاب برای او تاکنون با دو میلیون نسخه فروش همراه بوده است.

درباره‌‌ی کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای

حتماً شنیده‌اید که در یک کسب‌وکار درست‌ این مشتری‌ است که مشتری می‌آورد! شاید در ابتدا، این شیوه در تجارت عظیم و گسترده‌ی امروزی، ایده‌ای قدیمی به‌نظر برسد. اما اریک وور (Eric Worre) در کتاب ستایش‌شده‌ی خود، هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای (Go Pro: 7 Steps to Becoming a Network Marketing Professional) به شما خواهد آموخت روش‌های درست همیشه کار می‌کنند!

دنیای تجارت و بازاریابی، برای شناساندن محصولات به مشتریان، سالیان سال خود را درگیر تبلیغات پرخرج و انبوه کرده بود؛ روشی که خیلی زود صاحبان مشاغل را در دام معایب خود، از جمله هزینه‌های سنگین و ناکارآمدی در جذب مشتریان انداخت. امروزه اما بسیاری از متفکران اقتصادی، به‌ویژه آن‌ها که از روش‌های تازه و خلاقانه استقبال می‌کنند، به شیوه‌ای تضمین‌شده و کاربردی‌تر به نام بازاریابی شبکه‌ای روی آورده‌اند. شیوه‌ای که خیلی زود، کارآمدی و ارزشمندی خود در جذب مشتریان را به رخ صاحبان تولیدگران کشاند. اریک وور، نیز یکی از همین تاجران بود. درست در یکی از همان‌گردهمایی‌های تجاری اریک وور متوجه شد راه نجات از فروش ناکافی، ورود به دنیای بزرگ بازاریابی شبکه‌ای است. همان موقع بود که او تصمیم گرفت به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای تبدیل شود. او در این مسیر، ضمن آزمون و خطاهای بسیار و کسب تجارب ارزشمند، به هفت گام مفید تا رسیدن به اوج نقطه‌ی بازدهی در بازاریابی شبکه‌ای دست پیدا کرد.

او در کتاب خود مخاطب را به‌طور مفصل با هر یک از این هفت گام همراهی می‌کند و به او می‌آموزد تا چگونه مشتریان بالقوه‌ی خود را بیابد، به چه شیوه مشتریان خود را با محصول یا فرصت آشنا کند و همچنین مشتریان بالقوه برای تبدیل شدن به مشتری یا توزیع‌کننده کمک برساند. این کتاب به علاقه‌مندان توسعه‌ی بازار و کسب‌وکار کمک می‌کند تا شور و شوق خود را در مسیر پر پیچ‌وخم حرفه‌ای شدن حفظ کنند و رؤیاهای خود را یکی‌یکی به واقعیت بدل نمایند. با هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای و نکات منحصر‌به‌فرد آن همراه باشید.

این کتاب برای اولین بار در سال 2013 وارد بازار نشر جهانی شد. همچنین نسخه‌ی فارسی آن به همت نشر آموخته و با ترجمه‌ی مهرداد فروزنده در دسترس علاقه‌مندان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای

  • کتاب اریک بهترین کتابی است که از زمان پیوستن به این صنعت، در مورد چگونگی ایجاد یک تجارت بازاریابی شبکه‌ای خوانده‌ام. (تاد اسمیت، تاجر و سرمایه‌دار)

  • عنوان این کتاب گویای همه‌چیز است. اگر می‌خواهید در بازاریابی شبکه‌ای حرفه ای شوید، باید این کتاب را بخوانید! اثر حاضر قرار است به یک کتاب کلاسیک برای حرفه‌ی ما در تمام دوران‌ها تبدیل شود. (تاد فالکون، سخنران و مربی بازاریابی شبکه ای)

  • نویسنده بیش از 25 سال تجربه خود در این حرفه را در نظر می‌گیرد و آن را به دانشی عملی تبدیل می‌کند که می‌توانید یاد بگیرید و به کار ببرید. اگر می‌خواهید موفق شوید، اگر در مورد حرفه‌ای بودن در بازاریابی شبکه‌ای جدی هستید، این کتاب را در کتابخانه‌ی خود بگذارید! (کریس ویدنر، نویسنده)

کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب پیشنهاد ارزنده‌ای‌ست به تمامی فعالان بازاریابی شبکه‌ای، ویزیتورها، بازاریابان، کارشناسان، مشاوران، فروشندگان و سایر فعالان حوزه‌ی کسب‌وکار. همچنین این کتاب حاوی نکات بسیار ارزنده‌ای برای کارکنان حوزه‌ی فروش و به‌ویژه فروش مستقیم است.

با اریک وور بیشتر آشنا شویم

اریک وور (متولد 1964) یکی از موفق‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مربیان بازاریابی جهان به‌ویژه در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای است. آموزش‌های او چه در سمینار‌های حضوری و چه در ویدیو‌های آموزشی، ماهانه هزاران نفر را با فرایند رشد و تثبیت اقتصادی به‌وسیله‌ی بازاریابی شبکه‌ای آشنا می‌کند. او همچنین مؤسس یک رویداد آموزشی با نام "Go Pro Recruiting Mastery" است که سالانه حدود 20,000 نفر را برای آموزش در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای جذب می‌کند و به عنوان بزرگ‌ترین رویداد در این حوزه به شمار می‌رود.

اریک وور در کنار آموزش بازاریابی شبکه‌ای نقش به‌سزایی در رفع باورهای اشتباه در این حوزه داشته و به همین جهت مستندی با نام Rise Of" The Entrepreneur از او منتشر شده است. او همچنین درکنار همسر خود تلاش‌های زیادی در زمینه‌ی رشد بازاریابی زنان در عرصه‌ی تجارت به ثمر رسانده و امروزه به‌عنوان محبوب‌ترین سخنران در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای می‌خوانیم

در اینکه فناوری همچنان در حال تغییر و تحول است تردیدی وجود ندارد. اگر چه فناوری همواره راه‌های راحت‌تری را برای آموزش مشتریان بالقوه معرفی می‌کند، ولی باید بر اساس تجربیات خود یک جمله‌ی معترضه بگویم؛ در حالی که فناوری امکان ارایه‌ی اطلاعات کیفی به افراد را به سرعت فراهم می‌کند، ولی هیچ چیزی نمی‌تواند مانند یک ابزار فیزیکی کارایی داشته باشد. در دنیای بیت و بایت، و در دنیای بازاریابی شبکه‌ای که در آن اعتمادسازی اهمیت زیادی دارد، این ابزار فیزیکی است که به آن واقعیت می‌بخشد.

از میان دو روش آموزش مشتریان بالقوه، رویدادها مؤثرترین روش هستند. این امر دلایل زیادی دارد. ملاقات با مردم با تعامل فیزیکی همراه است که این خود به اعتمادسازی کمک فراوانی می‌کند. رکن مهم دیگر «تأیید اجتماعی» است. برای مشتری بالقوه، مشاهده‌ی اینکه سایر افراد نیز فعالانه مشارکت دارند و اینکه این افراد از چه گروه‌هایی هستند، ارزشمند است. در این روش درباره‌ی محصول و فرصت‌های مالی آموزش داده می‌شود. افراد خودشان بی‌واسطه، حمایت و پشتیبانی را احساس می‌کنند و مطمئن می‌شوند که انجام دادن همه‌ی امور بر عهده‌ی آن‌ها نخواهد بود. در بیشتر این رویدادها هیجان و فوریت هر دو وجود دارد. و در نهایت افراد، در جریان اوضاع و احوال دیگران نیز قرار می‌گیرند.

اینها تنها بخشی از مزایای این روش است. تنها عیب روش رویداد، دشوار بودن برنامه‌ریزی و اجرای آن برای یک فرد جدید است. اگر مهارت لازم را نداشته باشید، دعوت از 20 نفر و بعد حضور تنها یکی دو نفر، دور از انتظار نخواهد بود. این واقعاً دلسردکننده خواهد بود.

به این نتیجه رسیده‌ام که برای ایجاد یک سازمان بزرگ، برای شروع استفاده از ابزارها روش بهتری است. به خاطر داشته باشید هدف ما آموزش و تفهیم است. می‌خواهیم مردم را از آنچه که داریم آگاه کرده و به آن‌ها تفهیم کنیم که چگونه این کار می‌تواند در زندگی آن‌ها تأثیر مثبت داشته باشد. در زندگی پرمشغله‌ی افراد، ابزار راه خوبی برای آموزش و یا حتی به هیجان آوردن آن‌ها است. ممکن است آن‌ها فرصت کافی برای رانندگی در شهر را برای ملاقات با شما نداشته باشند، ولی می‌توانند در خودروی خود به یک سی‌دی گوش دهند، یک دی‌وی‌دی کوتاه را تماشا کنند، مجله بخوانند یا به تماشای ارایه‌ی آنلاین شما بنشینند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
درباره‌ی نویسنده
سپاسگزاری نویسنده
مقدمه
فصل اول: بازاریابی شبکه‌ای کامل نیست؛ فقط بهتر است
فصل دوم: اگر در نظر دارید وارد بازاریابی شبکه‌ای شوید، تصمیم بگیرید که یک حرفه‌ای شوید
فصل سوم: مانند همه‌ی حرفه‌ها به یادگیری مهارت‌های چندی نیاز خواهید داشت
فصل چهارم: مهارت اول: یافتن مشتریان بالقوه
فصل پنجم: مهارت دوم: دعوت از مشتریان بالقوه برای آشنایی با محصول یا فرصت
فصل ششم: مهارت سوم: معرفی محصول یا فرصت به مشتریان بالقوه‌ی خود
فصل هفتم: مهارت چهارم: پیگیری مشتریان بالقوه
فصل هشتم: مهارت پنجم: کمک به مشتریان بالقوه برای تبدیل شدن به مشتری یا توزیع‌کننده
فصل نهم: مهارت ششم: کمک به توزیع‌کننده‌ی جدید برای شروع درست کار
فصل دهم: مهارت هفتم: پیشبرد رویدادها و مناسبت‌ها
فصل یازدهم: هر چیز ارزشمندی به زمان نیاز دارد
فصل دوازدهم: ارزش آن را دارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای
نویسنده
مترجممهرداد فروزنده
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-600-6465-96-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای

حمیده
۱۴۰۳/۱/۳۱
اولین بار می‌خونم تا اینجا عالی هست و کمک کننده خوبیه برای شروع کسب و کار از این کتاب استفاده کنید
محسن مرادبیگی
۱۴۰۲/۱۲/۵
بسیار عالی و هیجان انگیز بود
زهرافرجی
۱۴۰۲/۵/۸
خیلی کتاب خوب وآموزنده‌ای بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای

برای دریافت کتاب هفت گام برای حرفه‌ای شدن در بازاریابی شبکه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.