معرفی و دانلود کتاب احتیاط در ریسک کردن است!

عکس جلد کتاب احتیاط در ریسک کردن است!
قیمت:
۷۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب احتیاط در ریسک کردن است! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب احتیاط در ریسک کردن است! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب احتیاط در ریسک کردن است!

کتاب احتیاط در ریسک کردن است! نوشته‌ی رندی گیج، تفکر اقتصادی کلاسیک و سنتی را به چالش می‌کشد و خطر کردن را، به‌عنوان راه اصلی موفقیت، ستایش می‌کند. این کتاب که از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌ تایمز به شمار می‌رود، به شما می‌آموزد که چطور ذهنیت‌تان را تغییر دهید و چالش‌های دوران مدرن و تکنولوژی را به فرصت و موفقیت تبدیل سازید.

درباره‌ی کتاب احتیاط در ریسک کردن است!

دنیای امروز با سرعت سرسام‌آوری در حال پیشرفت است. فناوری‌های جدید باعث راحت‌تر شدن زندگی و ارتباطات شده و فرصت‌های زیادی به وجودی آورده، اما از سوی دیگر بسیاری از موقعیت‌های قدیمی را نیز تغییر داده و یا به خطر انداخته است. ما امکان ایستادگی در برابر پیشرفت فناوری را نداریم و نمی‌توانیم مسیرش را تغییر دهیم. از طرف دیگر، اگر بخواهیم با ذهنیت پیشین با دوران مدرن مواجه شویم، محکوم به شکستیم. راه سوم، راهی پرخطر اما پرسود است. ما باید به استقبال دنیای جدید برویم و از چالش‌های پیش رو به نفع خودمان بهره ببریم. رندی گیج (Randy Paul Gage)، کسی است که به این راه اعتقاد دارد و می‌گوید در دنیای امروز ریسک کردن یعنی اقتصاد. او در کتاب احتیاط در ریسک کردن است (Risky is the New Safe)، محافظه‌کاری را زیر سؤال می‌برد و اصرار دارد باید در کار حرفه‌ای شجاع و متفاوت باشیم. این‌چنین می‌توانیم فرصت‌هایی عالی برای خودمان بسازیم و به موفقیت برسیم.

رندی گیج خود زندگی پرفرازونشیبی داشت. او در نوجوانی به خاطر بزهکاری مدتی را زندانی بود. پس از آزادی، کم‌کم شرایطش را بهبود داد و توانست دو رستوران تأسیس کند، اما مدتی بعد ورشکست شد. او ناامید نشد و مسیر دیگری را در پیش گرفت: سخنرانی انگیزشی. گیج در این راه کاملاً موفق بود و به ثروتی افسانه‌ای دست‌ یافت. مسیر زندگی او مصداق «از هیچ به همه‌جا رسیدن» است؛ چراکه او از فقر و تنگدستی و زندان، به پول و شهر و اعتبار جهانی رسید. کتاب احتیاط در ریسک کردن است به‌نوعی از زندگی خود او ریشه گرفته و ذهنیت برنده‌ و متفاوت گیج را تشریح می‌کند. او بارها در زندگی خطر شکست را به جان پذیرفت و خلاف جریان شنا کرد تا درنهایت، به آنچه می‌خواست دست یافت.

فلسفه‌ی رندی گیج در کتاب نامبرده، این است که ذهنیت قدیمی و محافظه‌کار در دنیای امروز پاسخگوی نیازهای آدمی نیست. او از ما می‌خواهد طور دیگری به همه‌چیز نگاه کنیم و از مخالفت و خلاف‌جریان بودن و متفاوت فکر کردن نهراسیم. محافظه‌کاری و رفتن به سراغ گزینه‌های همیشگی باعث می‌شود فرصت‌های پیش‌ روی‌مان را از دست بدهیم. سرعت تغییر فناوری باعث شده ریسک‌های زندگی بیشتر شود؛ درنتیجه ما در هر صورت در وضعیت مخاطره‌آمیز قرار می‌گیریم. اگر محافظه‌کار باشیم، در برابر آن‌ها غافلگیر می‌شویم، اما اگر عامدانه ریسک کنیم و به سمت آن‌ها برویم، احتمال موفقیتمان خیلی بیشتر خواهد بود. بنابراین گیج اعتقاد دارد به‌ جای رفتن به راهی که همه می‌روند، شجاعانه مسیر دیگری را برگزینیم. این همان راهی است که افراد موفقی مثل استیو جابز پی گرفته‌اند. او در کتاب احتیاط در ریسک کردن است با اشاره به زندگی بسیاری از بزرگان نشان می‌دهد که در دنیای فعلی همه‌ی ما می‌توانیم راه‌های جدیدی برای کسب ثروت پیدا کنیم.

کتاب احتیاط در ریسک کردن است پس از انتشار با استقبال مخاطبان مواجه و به زبان‌های زیادی ترجمه شد. مهرداد فروزنده ترجمه‌ی فارسی این کتاب را انجام داده و نشر آموخته آن را چاپ کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب احتیاط در ریسک کردن است!

  • در لیست پرفروش‌‌های وال‌ استریت ژورنال؛
  • از پرفروش‌های رویترز؛
  • در لیست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌ تایمز؛
  • ترجمه به شانزده زبان دنیا.

نکوداشت‌های کتاب احتیاط در ریسک کردن است!

  • خدایا! عاشق این کتابم. این اثر سرگرم‌کننده و فوق‌العاده باعث شده تا در مورد کار و زندگی‌ام دوباره فکر کنم. (لری وینگت، نویسنده‌ی کتاب مرد واقعی)

  • گیرا! چشمگیر! از همان صفحه‌ی اول درگیر کتاب احتیاط در ریسک کردن است شدم و هم‌زمان که ذهنم را بسط می‌داد، سرگرم‌ هم می‌کرد. عاشق این الماسم. (جو ویتالی، نویسنده‌ی آمریکایی، کارشناس جهانی توسعه‌ی فردی و ستاره‌ی مستند راز)

  • کتابی شگفت‌آور و تکان‌دهنده. طرحی گام‌به‌گام برای پیشرفت در دنیای امروزی. (تی هارو اکر تاجر،‌ نویسنده و سخنران انگیزشی کانادایی)

  • این کتاب فوق‌العاده و پرهیجان، با تغییر نگرش‌تان، ذهن و تخیل شما را به روی فرصت‌های شگفت‌انگیزی می‌گشاید که پیرامون‌تان ظاهر می‌شوند. (برایان تریسی، نویسنده و کارآفرین آمریکایی)

کتاب احتیاط در ریسک کردن است برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به مدیران، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و همه‌ی آن‌هایی که می‌خواهند در حرفه‌ی خود به موفقیت برسند، توصیه می‌شود.

با رندی گیج بیشتر آشنا شویم

رندی پل گیج (متولد 1959)، سخنران انگیزشی و مؤلف آمریکایی است. او در پانزده‌سالگی به جرم سرقت مسلحانه بازداشت و به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شد. یک سال بعد با عفو مشروط آزاد گردید و به کارگری پرداخت. گیج در بیست‌سالگی وارد کار بازاریابی شد و تا سی‌سالگی توانست دو پیتزافروشی به راه بیندازد، اما به خاطر بدهی مجبور شد آن‌ها را تعطیل کند. در دهه‌ی 1990 سخنرانی را شروع کرد و خیلی زود توانست به شهرت و ثروت دست یابد. او تاکنون چهارده کتاب نوشته که بسیاری از آن‌ها در لیست پرفروش‌ترین آثار نشریات قرار گرفتند؛ «قدم‌های اول»، «نابغه‌ی دیوانه» و «ذهنیت موفقیت» ازجمله آثار او محسوب می‌شوند. نام رندی گیج در تالار مشاهیر سخنران آمریکا قرار گرفته است.

جملات برگزیده‌ی کتاب احتیاط در ریسک کردن است!

  • هر کسی که برای آینده می‌جنگد، در زمان حال زندگی می‌کند. (آین رند)
  • اشتیاق به بزرگ بودن و شناخته شدن به عنوان انسانی بزرگ میلی طبیعی و درست است.
  • برای رسیدن به موفقیت باید مسیری را که قرار است در آن قدم بگذارید کشف کنید. این چالشی است که برای حل آن به این دنیا آمدید.
  • وقتی هدف درستی داشته باشید، هدف‌تان شما را برمی‌انگیزد. دل‌تان می‌خواهد تحقق آن هدف را ببینید. ضمیر ناخودآگاه‌تان شما را به آن سمت می‌کشاند.

در بخشی از کتاب احتیاط در ریسک کردن است می‌خوانیم

در پی چالش‌ها باشید. مشخص کنید چه مشکلاتی پیش روی شما خواهند بود و چه کسی با آن‌ها مواجه خواهد شد، چون در اینجاست که بزرگ‌ترین فرصت‌ها برای افراد متفاوت، متفکران نقاد و ریسک‌پذیران نهفته است.

سپس برای اهرم کردن (= حداکثر بهره‌برداری)، به دنبال فرصت‌ها بگردید.

البته «اهرم کردن» در معنای عام به کارکرد میله‌ای اشاره دارد که یک نقطه محل اتکای آن است و برای حرکت دادن یک شیء در نقطه‌ی دوم به هنگام اعمال نیرو در نقطه‌ی سوم استفاده می‌شود. ولی در زمینه‌ی کامیابی، اهرم کردن به معنای استفاده از سرمایه‌ی اولیه‌ی مالی، زمانی یا تلاش کم برای کسب حداکثر بازگشت سرمایه است. با این کار، مانند سود مرکب که حساب پس‌اندازتان را سریع زیاد می‌کند، می‌توانید فرایند ثروت‌سازی خود را سرعت ببخشید. کسب‌وکارهایی که امکان اهرم کردن فراهم می‌کنند همیشه نسبت به کسب‌وکارهایی با درآمد خطی ابزارهای برتری در ثروت‌سازی به حساب می‌آیند.

چه اهرم کردن پول‌تان از طریق املاک و مستغلات یا اهرم کردن زمان‌تان از طریق بازاریابی شبکه‌ای یا اهرم کردن دانش‌تان به عنوان یک کارآفرین حوزه‌ی تولید اطلاعات باشد، فرایند ثروت‌سازی را سرعت می‌بخشید، چون در صورت ثابت بودن سایر شرایط، اهرم کردن، کار ساعتی را شکست می‌دهد. سخت‌کوشی خوب است، ولی سخت‌کوشی در یک شغل سنتی به احتمال زیاد به جای اینکه ثروت بسازد، بیشتر بی‌پول‌تان نگه می‌دارد. میلیون‌ها شغل و کسب‌وکار وجود دارند که با سخت‌کوشی در آن‌ها پولدار نمی‌شوید. برای اینکه به ازای ساعتی که کار می‌کنید پول می‌گیرید و زمان کافی در روز برای پولدار شدن وجود ندارد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
درباره نویسنده
سپاسگزاری
خلاصه‌ای از احتیاط در ریسک کردن است
پیش‌درآمد: آموزش میمون‌ها و شبیه‌سازی توله‌سگ‌ها
پرده‌ی اول: فناوری مطرح نیست، بلکه نحوه‌ی استفاده از آن مطرح است
پرده‌ی دوم: پنیر مجانی فقط در تله‌موش است
تِنور آریا: آیین جدید ایده‌ها
پرده‌ی سوم: سریع و خط‌شکن باشید
پرده‌ی چهارم: کنترل «منیت» برای رسیدن به موفقیت
سوپرانو آریا: خودخواهی گونه‌ی جدیدی از نوع‌دوستی است
کلام آخر: یکنواختی، راحتی می‌آورد و متفاوت بودن فرصت‌ساز است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب احتیاط در ریسک کردن است!
نویسنده
مترجممهرداد فروزنده
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات158
زبانفارسی
شابک978-600-8237-22-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب احتیاط در ریسک کردن است!

فاطمه اس
۱۴۰۲/۱/۲۸
نکته جالبی که در این کتاب اشاره شده، این هست که خودخواهی موضوع پسندیده‌ای هست، البته نویسنده توضیح میده که منظورش از خودخواهی چیست (ما در اجتماع مون این قضیه رو مذموم می‌دونیم) ولی با توضیح نویسنده متقاعد شدم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب احتیاط در ریسک کردن است!

برای دریافت کتاب احتیاط در ریسک کردن است! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.