معرفی و دانلود کتاب پانکراس - جلد دوم

عکس جلد کتاب پانکراس - جلد دوم
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پانکراس - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پانکراس - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پانکراس - جلد دوم

کتاب پانکراس - جلد دوم اثری زیبا و شگفت‌انگیز در باب پیوند دوستی میان دو شخصیت خاص و دوست‌داشتنی‌ست. این اثر که توسط سامینو یورو و کری هارا ایزومی به نگارش درآمده، یک رمان مصور ژاپنی‌ست که به راز میان دو فرد می‌پردازد؛ رازی که قرار است به درک آن‌ها از ابدیت و میرایی کمک کند. این مانگا داستان دختری‌ست که در شرف مرگی قریب‌الوقوع است و یکی از هم‌کلاسی‌هایش از راز بزرگ او سر در می‌آورد.

درباره‌ی کتاب پانکراس - جلد دوم

کتاب پانکراس - جلد دوم (I Want to Eat Your Pancreas) اثری از سامینو یورو (Yoru Sumino) و کری هارا ایزومی (Idumi Kirihara) است. این رمان احساسی می‌تواند حتی یک سنگ را به گریه اندازد! یک داستان سانتی‌مانتالِ عاشقانه که نگاه متفاوتی از مرگ و میرایی به دست می‌دهد. داستان از این قرار است که یک پسر به طور اتفاقی یک دفترچه پیدا می‌کند. این دفترچه خاطرات در واقع متعلق به یکی از هم‌کلاسی‌های این پسر است که در کلاس حضور دارد. این هم‌کلاسی که یک دختر لطیف و درون‌گراست، از دوستان خود این واقعیت را پنهان کرده که به زودی خواهد مرد. یک بیماری کشنده و دردناک از ناحیه‌ی شکم که می‌تواند این دختر را به زودی به نیستی سوق دهد. این راز که بین دو شخصیت به صورت ناخواسته به اشتراک گذاشته شده تبدیل به فرصتی می‌شود تا یک‌دیگر را بهتر بازشناسند و در شماتیک جدیدِ دوستی‌شان رابطه‌ای عمیق و ویژه را تجربه کنند.

معرفی و دانلود کتاب پانکراس - جلد دوم

ما با نثری مؤجز و صمیمی در این کتاب احساسی مواجه هستیم. نویسنده‌ی اثر تلاش کرده تا با اتخاذ یک سبک نوشتاری ساده و با بهره بردن از تصاویر دل‌ربا، تمام بار حسی داستان را به مخاطب القا کند. به همین روی، با رمانی مواجه‌ایم که بیانِ حس درونی میان دو شخصیت و نگرشی که نسبت به مرگ وجود دارد، اساس روایی کتاب را فرم می‌دهند. در داستان پانکراس - جلد دوم شاهد ارتباط انسانی هستیم. ارتباطی که وقتی یکی از دو شخصیت متوجه می‌شود به زودی رهسپار مرگ خواهد شد، کیفیتی شاعرانه و تغزلی پیدا می‌کند. در راستای فرم دادن به چنین موقعیت روایی‌ای، سامینو یورو بر آن است تا از توصیفاتی بهره برد که توأمان لذت‌های کوچک زندگی را با لحنی بامزه و غم‌آلود ترسیم کند. کتاب پیش رو هم قصد دارد شما را بخنداند و هم اشک‌ها را از چشمان‌تان جاری کند. بی‌شک برای علاقه‌مندان به داستان‌های مانگا و انیمه‌های ژاپنی، کتاب پانکراس - جلد دوم همچون جواهری است که تا ابد تجربه‌ی خواندن آن را پاس می‌دارند. اثری که با دست گذاشتن بر احساسات متناقض مخاطب، آخرین ماه‌های زندگی یک دختر نوجوانِ بیمار را روایت و تصویرسازی می‌کند.

رمان پانکراس - جلد دوم بار دیگر به ما یادآوری می‌کند که زیبایی‌های زنده بودن و حضور در جهان چیست. نویسنده با ترسیم تجربه‌های دوتایی میان دو شخصیت اصلی داستان به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان در برابر مرگ ایستادگی کرد و آخرین لحظات زیستن را با خاطرات ماندگار و لطافت احساسات پشت سر گذاشت. بی‌شک این رمان می‌تواند برای بسیاری از مخاطبان الهام‌بخش باشد و در روایت‌ داستانی‌اش به یاد ماندنی توصیف شود. این رمان به قدری میان عموم از محبوبیت بالایی برخوردار شد که دو تیم متفاوت تصمیم گرفتند در طول دو سال دو اثر سینمایی از آن اقتباس کنند. آثاری که میان علاقه‌مندان به انیمه واکنش‌های مثبتی دریافت کردند.

در نکوداشت کتاب پانکراس - جلد دوم

  • پیوند دوستی میان دو شخصیت باعث می‌شود تا نقطه‌دیدی مثبت و رئالیستی میان آنان شکل گیرد و در برابر بیماری تجربه‌ی عمیقی از دوستی شکل دهند. در این رمان لطیف و ساده‌ی ژاپنی قرار در باب دوستی و مفهوم مرگ بخوانیم. رمانی که در شما واکنش‌های احساسی متنوعی را شکل خواهد داد. (The Red and Grey)

افتباس‌های سینمایی و فرهنگی از کتاب پانکراس - جلد دوم

  • در سال 2017 فیلم سینمایی بلندی با عنوان Let Me Eat Your Pancreas به کارگردانی شو تسوکی کاوا ساخته شد.
  • فیلمی با عنوان I Want to Eat Your Pancreas به کارگردانی شینیچیرو اوشی جیمی در سال 2018 منتشر شد.

کتاب پانکراس - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر به دوست‌داران مانگاهای ژاپنی و رمان‌های احساسی و مصور پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل ششم: خودت انتخاب کردی
فصل هفتم: زنده ماندن
فصل هشتم: هوس پانکراس کردم
فصل نهم: داستان یک بیماری
فصل دهم: مسیر اولین سفر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پانکراس - جلد دوم
نویسنده،
مترجمنیلوفر گنجی
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-622-5260-70-2
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پانکراس - جلد دوم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پانکراس - جلد دوم

برای دریافت کتاب پانکراس - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.