معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم
قیمت:
۱۰۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم، حاصل همکاری رسول محسنی منش و سروش موئینی، شامل درسنامه‌های خلاصه و دقیق، تست‌های تألیفی و کنکوری و پاسخنامه‌های تشریحی است که به شما برای جمع‌بندی درس آمار و احتمال پایه‌ی یازدهم کمک می‌کند و هر آنچه برای کسب موفقیت در کنکور سراسری لازم است، آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم، تألیف رسول محسنی منش و سروش موئینی است و درسنامه‌های مختصر و مفید، تست‌های تألیفی و کنکورهای سراسری را به همراه پاسخنامه‌ی تشریحی آن‌ها در برمی‌گیرد. با مطالعه‌ی این کتاب، خیالتان از بابت درس آمار و احتمال راحت می‌شود و آمادگی خوبی برای حضور در جلسه‌ی کنکور پیدا می‌کنید.

درسنامه‌های کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم، در کنار اینکه تمامی مطالب کتاب را تحت پوشش دارد، نکاتی برای بالا بردن سرعت پاسخ‌دهی به پرسش‌های چهارگزینه‌ای ارائه می‌دهد و در عین حال با تعاریف، مفاهیم و فرمول‌هایی از درس‌های سال‌های قبل، مطالبی را که احتمال فراموشی‌شان می‌رود، برای شما یادآوری می‌کند. جداول و نمودارهایی نیز در درسنامه‌ها طراحی شده است که طبقه‌بندی بهتری از درس‌ها داشته باشید. علاوه بر این، در دل هر درس، تست‌هایی نیز برای درک بهتر کاربرد نکات و مفاهیم آن درس گنجانده شده است.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم، علاوه بر تست‌های درسنامه‌ها، در پایان هر درس دو نوع آزمون دارد. آزمون‌های فصل و آزمون‌های سری Z. آزمون‌های فصل به جمع‌بندی هر فصل می‌پردازند و آزمون‌های سری Z مخصوص دانش‌آموزانی است که قصد دارند در درس آمار و احتمال به درصد کامل برسند. پاسخنامه‌ی تشریحی کتاب راه‌های مختلف حل یک سؤال را با توضیحات کامل در اختیار شما می‌گذارد و روش سریع‌تر را برایتان مشخص می‌کند تا بر تمام ریزه‌کاری‌های درس مسلط شوید.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم، ذیل مجموعه کتاب‌های پرسش‌های چهارگزینه‌ای انتشارات خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با مبانی ریاضیات و استدلال
درس 1: گزاره
درس 2: جبر مجموعه‌ها
آزمون
سری Z
فصل دوم: احتمال
درس 1: مبانی احتمال (فضای نمونه‌ای و پیشامد)
درس 2: احتمال هم‌شانس
درس 3: قوانین احتمال
درس 4: احتمال غیرهم‌شانس
درس 5: احتمال شرطی
درس 6: قانون احتمال کل
درس 7: پیشامدهای مستقل
آزمون
سری Z
فصل سوم: آمار توصیفی
درس 1: مقدمه‌ای بر علم آمار (سال دهم)
درس 2: توصیف و نمایش داده‌ها
درس 3: معیارهای گرایش به مرکز
درس 4: شاخص‌های پراکندگی
آزمون
سری Z
فصل چهارم: آمار استنباطی
درس 1: روش‌های نمونه‌گیری
درس 2: برآورد
آزمون
سری Z
پاسخنامه تشریحی
پاسخنامه کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-600-412-378-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای آمار و احتمال - پایه یازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.