معرفی و دانلود کتاب پریشون

عکس جلد کتاب پریشون
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پریشون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پریشون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پریشون

کتاب پریشون، رمانی است ایرانی با داستانی عاشقانه و پرسوزوگداز. الهام عندلیبی، نگارش رمان نامبرده را بر عهده داشته است. این رمان، داستان پسری در آستانه‌ی جوانی را روایت می‌کند که با عشق‌ و‌ عاشقی‌های جگرسوزی روبه‌رو می‌شود. نویسنده، داستانی چندلایه و غیرقابل پیش‌بینی را در این رمان پیش روی علاقه‌مندان به کتاب‌های عاشقانه قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب پریشون

کتاب پریشون، داستانی است از عشق‌های آتشین ایام شباب. الهام عندلیبی، نویسنده‌ی این رمان، یدطولایی در نگارش داستان‌های عاشقانه دارد. قهرمان اصلیِ کتاب پریشون، جوانی است سربه‌راه و پرتلاش. این جوان در آستانه کنکور قرار دارد. نویسنده در ابتدای رمان از اضطراب‌های شخصیتِ اولِ داستان برای پشت‌سر گذاشتن کنکور و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر سخن می‌گویند. با این حال در ادامه‌ی کتاب متوجه می‌شویم که نگرانی‌های آماده‌شدن برای کنکور، تنها دغدغه‌ی قهرمان داستان نیست. شخصیت اول داستان در خانواده‌ای با ارتباط‌های فامیلی ریزودرشت بزرگ‌ شده‌ است. چندین دخترِ هم‌سن‌و‌سالِ قهرمان داستان در این خانواده زندگی می‌کنند. این دخترها، شیطنت‌های خاصِ سن‌شان دارند. هر کدام از شخصیت‌های دخترِ این داستان، نقشه‌های عاشقانه و عجیب‌وغریبی برای این پسر چشم‌و‌گوش‌بسته کشیده‌اند. رویارویی قهرمان داستان با این دخترها و ارتباط‌های خانوادگی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شود، ماجراهای مختلفی را پیش روی خواننده قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب پریشون

دخترهای فامیل، ماجراهایی پیش روی این پسر نوجوان قرار می‌دهند که حتی به عقل جن هم نمی‌رسد. هرچقدر که داستان کتاب پریشون، ادامه پیدا می‌کند، نگرانی‌های این پسر افزایش می‌یابد؛ تا اینکه روزگار بر وفق مراد نقش اول داستان می‌شود. از قضای روزگار، عشقی آتشین به جان پسرِ داستان پریشون می‌افتد. این عشق،‌ پریشانی‌های این پسر را از بین می‌برد. برای مدتی توفیق، رفیقِ وی می‌شود و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه می‌کند. از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، اتفاق‌های دیگری در کتاب پیرشون رخ می‌دهد تا مسیر زندگیِ شخصیت اول داستان برای همیشه تغییر کند. این اتقاق‌ها، پیش‌بینی انتهای داستان کتاب پریشون را غیرممکن می‌کند. در نتیجه با کتابی روبه‌رو هستیم که خواننده را تا انتهای داستان، مشتاق نگه می‌دارد.

نویسنده‌ی کتاب پریشون، در کنار اشاره به داستانی عاشقانه و خواندنی، به مسائل اجتماعی اشاره می‌کند. از لحاظ شخصیت‌پردازی و داستان جذاب نیز با اثری شایسته و خواندنی روبه‌رو هستیم. عناصر اصلی داستان کتاب پریشون را عشق‌و‌عاشقی، روابط خانوادگی و مسائل اجتماعی تشکیل می‌‌دهند.

انتشارات طلایه، چاپ و نشر کتاب پریشون را بر عهده داشته است.

کتاب پریشون برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندانِ دوآتشه‌ی کتاب‌های عاشقانه‌ی ایرانی، مخاطبان اصلی کتاب پریشون به‌حساب می‌آیند. با توجه به استفاده نویسنده‌ از عناصر خانوادگی، مطالعه‌ی کتاب پریشون برای خواننده‌های داستان‌های اجتماعی نیز جذاب به‌نظر می‌رسد.

در بخشی از کتاب پریشون می‌خوانیم

مامانم که از اتاق خارج شد، دلم می‌خواست گریه کنم. نگار از جلوی چشمام کنار نمی‌رفت. وقتی که به یاد اون صورت کبود و خونیش می‌افتادم تمام بدنم از ناراحتی داغ می‌شد. انگاری تمام دنیا برام به پایان می‌رسید. خدای من دانیال چطوری دلش اومده بود اون گل پاک رو اینطور لگدمال کنه. باید یه کاری می‌کردم. یه فکر اساسی که نگار رو از اون خونه بیرون بکشم. اگه باهاش ازدواج می‌کردم می‌تونستم برای همیشه از اون وضعیت بیرون بیارمش. اما مطمئناً با مخالفت‌های شدید خانواده‌ام مخصوصاً مامانم مواجه می‌شدم. اون شب تا صبح همش کابوس نگار رو دیدم. خواب دیدم هرچی دنبالش می‌کنم بهش نمی‌رسم. نگار ازم فرار میکرد. یه جورایی ازم می‌ترسید. اونقدر دوید تا بالاخره هر دوی ما افتادیم توی یه درهی عمیق. با هراس از خواب پریدم. تمام صورتم پر از عرق شده بود. احساس تشنگی شدیدی بهم دست داده بود. رفتم یه لیوان آب خوردم و دوباره بیرمق افتادم روی تخت‌خوابم. دوباره با یاد نگار به خواب رفتم. صبح با فکری مغشوش از خونه بیرون زدم تا به دانشگاه برم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پریشون
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طلایه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات475
زبانفارسی
شابک978-622-8104-03-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پریشون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پریشون

برای دریافت کتاب پریشون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.