معرفی و دانلود کتاب صوتی ایستگاه انقلاب

عکس جلد کتاب صوتی ایستگاه انقلاب
قیمت:
۱۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ایستگاه انقلاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ایستگاه انقلاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ایستگاه انقلاب

تنهایی، سرنوشت مشترک بسیاری از بازماندگان دوران پرشوری مانند انقلاب و جنگ است. فرزاد عزیزی کدخدایی در کتاب صوتی ایستگاه انقلاب داستان مردی با همین سرنوشت را روایت می‌کند که اکنون در اوج تنهایی به دیوانگان می‌ماند. این داستان کوتاه، جامعه‌ای تغییرچهره‌داده و رنگ‌عوض‌کرده را مورد انتقاد قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی ایستگاه انقلاب

سال‌ها پیش وقتی هنوز جنگ تمام نشده بود، مرد یکی از آدم‌های عادی همین جامعه بود. اما حالا شبیه دیوانه‌ای ژولیده و کارتن‌خواب است که دیدنش مردم را می‌ترساند. فرزاد عزیزی کدخدایی در کتاب صوتی ایستگاه انقلاب، داستان غم‌انگیز مردی تنها و آشفته‌حال را روایت می‌کند.

مرد مثل همیشه، وفادارانه، سوار اتوبوسی می‌شود که هیچ مسافری در آن باقی نمانده و همه از آن پیاده شده‌اند. کتاب صوتی ایستگاه انقلاب، داستان مردی است که ناگهان به خودش می‌آید و می‌بیند کسی دوروبرش نمانده و ناامیدانه به دنبال مادر و خاطرات دلگرم‌کننده‌ی گذشته‌ی خود می‌گردد. اما نه‌تنها هیچ خبری از هیچ‌کدام آن‌ها نیست؛ بلکه دیگر کسی نمانده که مرد را بشناسد و حتی بداند که او چه نام دارد. مرد برای همه‌ی آدم‌های این جامعه غریبه و ترسناک است...

کتاب صوتی ایستگاه انقلاب را نشر صوتی گیوا با صدای حسین نصیری در اختیار مخاطبان قرار داده است. این کتاب، جلد 151 از مجموعه داستان کوتاه انتشارات گیوا است.

کتاب صوتی ایستگاه انقلاب برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی ایستگاه انقلاب برای علاقه‌مندان به داستان کوتاه فارسی با درون‌مایه‌های اجتماعی و سیاسی مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی ایستگاه انقلاب می‌شنویم

باد سردی در اتوبوس پیچیده و هوای داخل اتوبوس سرد و تاریک می‌شود. مسافرها یکی‌یکی پیاده می‌شوند. حس تنهایی می‌آید سراغ مرد. پلک‌هایش را باز می‌کند. دوروبرش خالی شده است. سراسیمه پایین می‌رود. راننده پای درِ اتوبوس ایستاده و به تک‌تک مسافرها پوزخند می‌زند. مرد به اخم وسط چشم‌های سیاه و درشت راننده نگاهی می‌اندازد و می‌گوید: ا... انقلاب چی شد؟

راننده تسمه‌ی کمربندش را سُر می‌دهد روی شکم برآمده‌اش و نگاهی به سرووضع مرد می‌اندازد و می‌گوید: ماسید! تو هم برو خونه. برو تا هوا تاریک نشده و سرما نخوردی.

مرد تسبیحش را می‌چرخاند و می‌گوید: م... مادرم رو ندیدی؟
راننده نگاهی به کفش‌های لنگه‌به‌لنگه‌ی مرد می‌اندازد و می‌گوید: خونه‌ست. مادرت خونه‌ست.
مرد با تعجب می‌گوید: پ... پس اونم دیگه م... مسجد نمی‌ره؟
راننده سری تکان می‌دهد و می‌گوید: نه دیگه. نمی‌ره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
ایستگاه انقلاب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ایستگاه انقلاب
نویسنده
راویحسین نصیری
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ایستگاه انقلاب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ایستگاه انقلاب

برای دریافت کتاب صوتی ایستگاه انقلاب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.