معرفی و دانلود کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم

عکس جلد کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم

کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم شما را به قلب روز‌های درخشان منچستریونایتد خواهد برد! تام اولدفیلد نویسنده‌ی این اثر خواندنی، پل پوگبا ستاره‌ی درخشان فوتبال را سوژه‌ی روایی خود قرار می‌دهد و روز‌های پرماجرای مستطیل سبز‌رنگ را از نگاه او برای ما تعریف می‌کند. کتاب پیش روی شما یک روایت دست‌اول از زندگی پسری‌ست که آرزو‌های خود در زمین چمن را یکی‌یکی به واقعیت تبدیل کرد و البته در این مسیر پرپیچ‌وخم، روز‌های پراشک‌ولبخند بسیاری به خود دید.

درباره‌‌ی کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم

طرفداران پروپاقرص فوتبال و به‌ویژه هواداران همیشگی تیم منچستریونایتد، حتماً از قلم تام اولدفیلد (Tom Oldfield) در کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم (Pogba: From the Playground to the Pitch) غرق در لذت خواهند شد. این کتاب یکی از نمونه‌های موفق در دسته‌ی زندگی‌نامه‌ها‌ی ورزشی‌ست، و به‌طور ویژه بر زندگی و دوران حرفه‌ای یکی از ستارگان درخشان تاریخ فوتبال یعنی پل پوگبا تمرکز دارد.

پل پوگبا، پسری اهل فرانسه، رنگین‌پوست و با نیاکانی از کشور گینه بود؛ پسری که از همان سال‌های اول نوجوانی به‌طور حرفه‌ای پا به دنیای توپ و زمین چمن گذاشت و شاید در آن وقت کم‌تر کسی تصورش را می‌کرد که این پسر در سال‌هایی نه‌چندان‌دور، جام قهرمانی لیگ برتر ایتالیا را آن هم نه یک‌بار، بلکه چهار بار به خانه ببرد. زندگی پل پوگبا چه در روز‌های آغاز به کار و چه در دوران شکوه در تیم‌های برتر اروپا، قصه و روایت‌های زیادی برای شنیدن دارد. تام اولدفیلد نویسنده‌ی کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم، این ماجراهای شنیدنی را به‌گونه‌ای برای مخاطب تعریف خواهد کرد که گویی ما نیز در تک‌تک لحظات نفس‌گیر زندگی پوگبا حضور داریم و همراه با او در لحظات پراسترس پشت دروازه نفس در سینه حبس می‌کنیم و با شادی‌های توصیف‌ناپذیر پس از گل فریاد خوشحالی سرمی‌دهیم.

معرفی و دانلود کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم

اما تمامی هواداران جدی فوتبال می‌دانند که دوران اوج بازی پل پوگبا در دو تیم بزرگ اروپا یعنی منچستریونایتد و یوونتوس می‌گذرد. این تقابل و رفت‌وآمد میان دو تیم آن هم با دو دنیای کاملاً متفاوت، داستان‌ها و البته حواشی زندگی پل پوگبا را بیشتر نیز خواهد کرد. اما اتفاقات بی‌نظیر و تکرارنشدنی در زندگی این ستاره‌ی ورزشی، به بازی در این دو تیم محدود نمی‌شود. حضور در تیم ملی فرانسه، بازی در مسابقات جام‌جهانی و همچنین اتفاقات ناخوش‌آیندی همچون مصدومیت و محرومیت‌ها همه و همه گوشه‌ای از خاطرات تلخ و شیرینی‌ست که در کتاب از زمین بازی تا استادیوم می‌خوانیم و آن را از نگاه این بازیکن دوست‌داشتنی فوتبال مرور می‌کنیم؛ خاطراتی که برای هواداران پرشور فوتبال می‌تواند یک سرگرمی لذت‌بخش باشد و برای جوانانی که دوست دارند روزی به جایگاه پل پوگبا برسند، انگیزه‌ای برای ادامه‌ی مسیر.

تام اولدفیلد که خود از پرکارترین زندگی‌نامه‌نویسان ورزشی دنیاست و پیش از این زندگی کریستیانو رونالدو، آرسن ونگر و رافائل نادال را نیز به رشته‌ی تحریر درآورده، در این اثر نیز به خوبی از پس روایت زندگی پل پوگبا برمی‌آید و با قلم گیرای خود رنگ‌وبویی داستانی به حوادث زندگی این استعداد ورزشی می‌بخشد. این اثر خواندنی در سال 2018 چاپ شده و توسط انتشارات گلگشت و با ترجمه‌ی ماشاالله صفری به دست شما می‌رسد.

کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم برای چه کسانی مناسب است؟

این روایت پرکشش را به هواداران ورزش فوتبال و به‌ویژه طرفداران تیم محبوب منچستریونایتد پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم می‌خوانیم

پل اهمیتی به فشار نمی‌داد، در حقیقت این فشار باعث ‌می‌شد بهتر هم بازی کند. در لیگ زیر 16 ساله‌ها، له‌هاو باید مقابل تیم‌های بزرگی مانند لیون، لنس و نانسی بازی می‌کرد. و تیم باید بهترین عملکردش را نشان می‌داد تا بتواند با آن‌ها رقابت کند. پل قبل از آغاز فصل به هم‌تیمی‌هایش گفت: «اگر کنار هم باشیم، می‌تونیم موفق بشیم!» همه آن‌ها با دقت به کاپیتان جدید‌شان گوش می‌دادند: «ما تیم ضعیف‌تر هستیم، اما حالا وقت درخشیدنه!» در میانه‌ی میدان، پل قلب تیم بود و همه چیز را کنترل می‌کرد. با شجاعت برای گرفتن توپ می‌جنگید و بعد تیم‌اش را در زمین جلو می‌برد. وقتی موقعیتی پیدا می‌کرد چند حرکت تکنیکی را به نمایش می‌گذاشت، اما فقط زمانی که برای تیم خطر زیادی نداشت. او به تیم روحیه می‌داد و آن‌ها را راهنمایی می‌کرد. تحت رهبری‌اش، لِه‌هاو همه را به غیر از مربی تیم شگفت زده کرد. چاچا به آن‌ها گفت: «این بهترین تیمیه که تا حالا با اون کار کردم!» آن‌ها در رتبه‌ی دوم لیگ پشت سر لنس قرار داشتند: «همه چیز به ایمان بستگی دارد، ما باید ایمان داشته باشیم.»

پل قطعا ایمان داشت؛ به مربی‌اش، به هم تیمی‌هایش و مخصوصا به خودش. او در مسیر بزرگی قرار داشت، و از آن مطمئن بود. فقط لازم بود به همین شکل ادامه دهد. حالا نه تنها برای زیر 16ساله‌های فرانسه بازی می‌کرد؛ بلکه کاپیتان آن‌ها هم بود. گای فریر، مربی تیم ملی، در کمپ تمرینی به او گفت: «اگر منظم باقی بمونی، می‌تونی تبدیل به یکی از بهترین‌های دنیا بشی. وقتی تو می‌درخشی، همه اطرافت می‌درخشند. تو همه چیز برای موفقیت داری. ایمان زیادی به تو دارم، ثابت کن که حق با منه!» پل با لبخند درشتی روی صورتش گفت: «ممنون رئیس، این افتخار بزرگیه که رهبر تیم ملی کشورم باشم. شما رو ناامید نمی‌کنم.» سه سال قبل، در باشگاه کوچک محلی بازی می‌کرد و حالا کاپیتان تیم ملی فرانسه در رده‌ی سنی خودش بود. بهترین باشگاه‌های فرانسه خواهانش بودند، همین طور منچستر‌یونایتد، چلسی و آرسنال در انگستان. دیوانه کننده بود ولی واقعا داشت اتفاق می‌افتاد. بله، به ممدو گفته بود که همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد. پل هیچ نظری نداشت که اتفاق بعدی چه چیزی می‌توانست باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: POGBACK
فصل اول: رِناردیر
فصل دوم: خانواده‌ی پوگ
فصل سوم: جام جهانی 1998
فصل چهارم: تیم یو اِس رویسی
فصل پنجم: یورو 2000
فصل ششم: دیوانه‌ی فوتبال
فصل هفتم: یواِس تورسی
فصل هشتم: لِه هاو
فصل نهم: کاپیتان فرانسه
فصل دهم: انتقال به منچستر
فصل یازدهم: رئیس بزرگ
فصل دوازدهم: آموزش از بهترین‌ها
فصل سیزدهم: حسرت تیم اصلی
فصل چهاردهم: پوگبوم
فصل پانزدهم: آینده‌ی فرانسه
فصل شانزدهم: پسرطلایی
فصل هفدهم: آقای گل
فصل هجدهم: جام‌جهانی 2014
فصل نوزدهم: رقابت دوباره برای لیگ قهرمانان
فصل بیستم: دَب
فصل بیست‌ویکم: یورو 2016
فصل بیست‌ودوم: دوباره یونایتد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم
نویسنده
مترجمماشاالله صفری
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-964-5948-01-4
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم

برای دریافت کتاب پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.