معرفی و دانلود کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

عکس جلد کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی
قیمت:
۶۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

توشیکازو کاواگوچی در کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی، روایتگر ماجراهای کافه‌ای شده که امکان سفر در گذشته‌ها را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. در این کتاب فانتزی با زن و شوهری آشنا می‌شوید که یکی از آن‌ها اشتباهی به آینده سفر کرده و آن دیگری سعی دارد با سفر به گذشته، حقیقت مهمی را برایش فاش کند. گفتنی است که این اثر یکی از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

حتماً هر کدام از شما لااقل یک بار آرزو کرده‌اید که کاش می‌شد به گذشته‌ها سفر کرد و کاری نیمه‌تمام را به پایان رساند یا حرفی را که باید زده می‌شد، به زبان آورد. شاید آن احساسی که بیش از همه تمایل سفر به گذشته را در انسان برمی‌انگیزد، پشیمانی باشد. آدم‌ها ممکن است به خاطر پشیمانی از کارهایی که سابقاً انجام داده‌اند یا انجام نداده‌اند، درگیر فشارهای روحی شوند و آرزو کنند کاش تنها برای یک لحظه به آن‌ها فرصت بازگشت داده می‌شد. اگرچه چنین اتفاقی تاکنون در دنیای واقعی امکان‌پذیر نشده اما خوشبختانه در عالم داستان و رمان می‌توان آن را محتمل دانست‌. کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی (‌Before your memory fades) دقیقاً حول محور همین موضوع می‌چرخد. توشیکازو کاواگوچی (Toshikazu Kawaguchi) در این داستان فانتزی، ماجرای کافه‌ای را برایتان می‌گوید که یکی از صندلی‌های آن می‌تواند مشتریان را به گذشته‌ها ببرد. بااین‌حال، سفر در گذشته با این صندلی، شرایطی دارد که باعث می‌شود هر کسی نپذیرد راهی چنین مسافرتی بشود‌.

در کتاب حاضر با زن و شوهری آشنا می‌شوید که یکی از آن‌ها اشتباهی به پانزده سال و ده ساعت بعد سفر کرده و همسرش تلاش می‌کند با سفر در گذشته و برقراری تماس تلفنی، او را متوجه دخترشان کند. هرچند درون‌مایه‌ی اصلی داستان خیالی است و در دنیای حقیقی رد و نشانی نمی‌توان از آن یافت اما توشیکازو کاواگوچی در جای‌جای کتاب به نکته‌هایی اشاره کرده که در زندگی واقعی هم مصداق دارند. مؤلف سعی داشته این نکته را به مخاطبان گوشزد کند که در اغلب اوقات، سفر به گذشته‌ها هیچ دردی را دوا نمی‌کند. شاید آن‌چه را که انسان حقیقتاً نیاز دارد، بتوان تنها در کلمه‌ی «آرامش» خلاصه کرد. اکثر کسانی هم که می‌خواهند به گذشته سفر کنند، به دنبال التیامی برای ناآرامی‌های روحی خود و راهی برای رسیدن به آرامش هستند.

معرفی و دانلود کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی پس از انتشار هم فروش قابل توجهی داشت و هم توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. اگر شما هم به ماجراهای فانتزی و خیالی علاقه داشته باشید، خواندن این کتاب را دلچسب و لذت‌بخش خواهید یافت. سامره عباسی ترجمه‌ی کتاب را به عهده داشته و نشر مون نیز آن را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

چهارجلدیِ پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود (Before the Coffee Gets Cold) شامل داستان‌هایی است به قلم توشیکازو کاواگوچی که همگی در مورد کافه‌ای عجیب و اتفاقات شگفت‌انگیزش نوشته شده‌اند. این کافه‌ی قدیمی که در یکی از محله‌های توکیو واقع شده، علاوه‌بر سرو قهوه، این فرصت را برای مشتریان خود فراهم می‌کند که بتوانند به گذشته سفر کنند و با فرد دلخواه خود، ملاقاتی را ترتیب بدهند! البته این شکل از سفر در زمان، قواعد خاص خودش را دارد. مثلاً این‌که مشتریان حق ندارند با عزیمت به گذشته، هیچ اتفاقی را عوض کنند یا جلوی رخ دادن واقعه‌ای را بگیرند. از طرف دیگر، فرصت آن‌ها برای گشت‌و‌گذار در گذشته فقط تا قبل از سرد شدن قهوه‌شان است. به محض این‌که قهوه‌ی آن‌ها سرد شد، ناچار به زمان حال برگردانده می‌شوند.

در هر کدام از مجلدهای این مجموعه با ماجراهایی روبه‌رو می‌شوید که حول محور همین کافه‌ی اسرارآمیز و مشتریان آن می‌چرخند. مطالعه‌ی آثار این مجموعه هم سرگرمتان می‌کند و هم این امکان را فراهم می‌کند که با قوه‌ی تخیل خود، کمی از واقعیت‌ها فراتر بروید.

جوایز و افتخارات مجموعه کتاب‌های پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی
  • از پرفروش‌های نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

  • دوست‌داشتنی! (نیویورک تایمز)
  • روایتی که عمیقاً تکان‌دهنده است. (نقد کتاب شیکاگو)
  • کتابی آرامش‌بخش و تأمل‌برانگیز که برای مطالعه در شب‌های سرد زمستانی عالی است. (مجله‌ی کتاب‌خانه)
  • خوانندگانی که در پی انگیزه‌ای برای زندگی کردن هستند، در کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی به خواسته‌ی خود می‌رسند. (هفته‌نامه‌ی ناشران)

اقتباس از کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

در سال 2018 فیلمی با اقتباس از این رمان به کارگردانی ایوکو تسوکاهارا در کشور ژاپن ساخته شد.

کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی و طرفداران رئالیسم جادویی از خواندن کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی بسیار لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی می‌خوانیم

زنگ به صدا درآمد. یایویی ناگهان مضطرب شد. بالاخره می‌توانم آن‌ها را ملاقات کنم. فکر دیدن پدر و مادر زنده‌اش نفسش را تند کرد.

بالاخره می‌توانم آن‌ها را ملاقات کنم؟ آیا به پدر و مادری فکر می‌کرد که سال‌ها از آن‌ها متنفر بود؟

«سلام خوش اومدین. ای وای! اوه، اوه، چه غافلگیری‌ای! چقدر عالی!»

یوکاری با صدای بلند هیجان‌زده‌اش از میوکی ستو که نوزادی را در آغوش داشت و همسرش، کیچی، استقبال کرد و میوکی را به‌گرمی در آغوش گرفت.

یوکاری بی‌وقفه با خوشحالی حرف می‌زد: «همین امروز از بیمارستان اومدی، درسته؟ باید به من می‌گفتی. می‌تونستم بیام دنبالتون... ها؟ خیلی سختتون بود که امروز بیاین؟ اوه، خیلی خوشحالم که این کار رو کردین! نمی‌تونستم از این خوشحال‌تر باشم. دیگه مهم نیست اگه فردا دنیا به آخر برسه. من خیلی خوشحالم.»

کیچی با لبخندی به پهنای صورت گفت: «اوه، یوکاری، تو مثل همیشه تو اوجی.» میوکی هم در کنار او با خوشحالی می‌درخشید. آن‌ها دقیقاً همان‌گونه بودند که در عکس دیده می‌شدند. نوزادی که در آغوش میوکی بود در قنداق آبی کم‌رنگی پیچیده شده بود. به نظر می‌رسید میوکی متوجه یایویی شد که بی‌پروا به آن‌ها خیره شده بود و با تکان سر به او لبخند زد.

فهرست مطالب کتاب

1: دختر
2: کمدین
3: خواهر
4: مرد جوان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی
نویسنده
مترجمسامره عباسی
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-622-5914-49-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

Fatemeh.M
۱۴۰۳/۱/۳۱
مجموعه کتاب پیش از آنکه قهوه ات سرد شود، نشان می‌دهد که زندگی در حال چقدر مهم است و تصمیماتی که ما در حال می‌گیریم چقدر روی زندگی خودمان و دیگران تاثیر دارد، اینکه در زمان مناسب به احساسات طرف مقابل هم توجه شود، زیرا در واقعیت نمی‌توان در زمان سفر کرد و احساسات واقعی را به فرد موردنظر خود بیان کرد.
امیدوارم بتونم در تمام مراحل زندگی تصمیم درست رو بگیرم و احساس پشیمانی نداشته باشم.
با تشکر از کتابراه
مهسا
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب اوکی بودی. بهترینش شماره ۱ هست و ۲ و ۳ خیلی چیز جالب و خفنی نیستن. ولی به طور کلی کتاب خوب و سرگرم کننده ایه.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی

برای دریافت کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود 3: پیش از فراموشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.