معرفی و دانلود کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟

عکس جلد کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟

فریلنسری، شغل نوپدید و جذاب این روزها، بر مبنای مهارت‌های فردی بنا شده است. کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟ اثر احمد پوررستمی یک کلاس درس کامل برای شماست اگر از یکنواختی زندگی کارمندی خسته‌اید، نیاز به رهایی از روزمرگی دارید و لذت از زندگی را به‌خاطر کارتان مدام به تعویق می‌اندازید.

درباره‌ی کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟

پاندمی کرونا با همه‌ی تلخی‌ها و بدی‌هایش برای عده‌ای از مردم زنگ خطری بود برای بسیاری از موقعیت‌های شغلی. سونامی تعدیل نیرو و برون‌سپاری پروژه‌ها نسل جوان را وادار کرد که هرچه بیشتر در پی کسب مهارت‌های فردی باشند تا شانس آن‌ها برای همکاری با شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ بیشتر شود. در نتیجه‌ی این تغییرات جهانی و وابستگی هرچه بیشترِ مشاغل به اینترنت، مفهوم کار فریلنسری محبوب و محبوب‌تر شد.

فریلنسری به‌طور کلی نوعی از خوداشتغالی است که در آن فرد فریلنسر بدون وابستگی به شرکت یا نهاد خاصی و تنها با بستن قراردادهای کوتاه‌مدت و پروژه‌محور درآمد کسب می‌کند. فرد فریلنسر، برخلاف یک کارمند، مسئول پرداخت بیمه، مالیات و همه‌ی هزینه‌های جانبی خود است. این تعدد مسئولیت‌های اقتصادی در وهله‌ی اول ترسناک به‌نظر می‌رسد اما با یادگرفتن فوت‌وفن‌های فریلنسری، مزایای این سبک شغلی به معایب آن غلبه خواهد کرد.

بسیاری از مزایا، مانند ساعت کاری منعطف،شبکه‌سازی گسترده، آزادی بیشتر و عدم وابستگی به مکان، همواره در مسیر یادگیری بودن و ارتقای پیوسته‌ی مهارت‌های شغلی و ارتباطی، همه و همه در زمره‌ی مزیت‌های فریلنسری نسبت به کارمندی قرار می‌گیرند. در نقطه‌ی مقابل، امنیت شغلی کارمندی برگ برنده‌ی آن نسبت به فریلنسری است. به تبع این ویژگی، کارمندان قادرند با اتکا به پرداختی‌های ماهانه یا سالانه، برنامه‌ریزی اقتصادی قابل‌پیش‌بینی‌تری داشته باشند.

خواندن کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟، برای هرچه سریع‌تر پیمودن مسیر فریلنسری و دستیابی به درآمد بالاتر یک گام ضروری است. احمد پوررستمی در این کتاب با توجه به تجارب شخصی خود در حوزه‌ی طراحی سایت به کسانی که در ابتدای این مسیر هستند، توصیه‌هایی واقع‌گرایانه می‌کند. او در دوازده فصل گام‌های موفقیت در فریلنسری را گام‌به‌گام می‌پیماید و در طی کتاب ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین مفاهیم را با مثال‌هایی ملموس توضیح می‌دهد.

اگر در ابتدای انتخاب مسیر شغلی خود هستید یا به هردلیل چاره‌ای جز تغییر مسیر و حرکت به سمت کار فریلنسری ندارید، این کتاب برای شماست و به شما کمک خواهد کرد که جوانب تصمیم امروزتان را به‌دقت بسنجید تا فردا هیچ پشیمانی‌ای در انتظارتان نباشد. برخی از نکات بیان‌شده در فصول کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟ به‌نظر ساده و ابتدایی هستند. در نتیجه، یک فریلنسر حرفه‌ای و باسابقه ممکن است کمتر از یک فریلنسر مبتدی و تازه‌کار احساس نیاز به خواندن آن را در خود احساس کند. به همین دلیل مخاطب اصلی این کتاب کسانی هستند که مه غلیظی افق دیدشان در مسیر جدید را پوشانده است. کتاب لحنی ساده و رسا دارد و احمد پوررستمی از ترکیبی از زبان محاوره و رسمی بهره برده است تا با مخاطب ایجاد صمیمیت کند. پیشنهاد می‌شود در حین خواندن کتاب کاغذ و خودکاری به‌همراه داشته باشید تا هم تمرین‌ها را انجام دهید و هم نکات طلایی را برای مرور بیشتر یادداشت کنید.

این کتاب را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسانیده است.

کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر با اتکا به مهارت‌هایتان به‌دنبال زندگی فریلنسری و چالش‌ها و فرصت‌های آن هستید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟ می‌خوانیم

برای شروع فریلنسری در ابتدا باید بدانید که نه‌تنها کار بی‌زحمتی نیست، بلکه زحمت بسیار زیاد‌ی در ابتدای کار دارید. اگر کارمند هستید و می‌خواهید فریلنسر شوید ممکن است مغز شما مقاومت فراوانی در ابتدای کار داشته باشد، زیرا کار اصلی مغز ما زنده نگهداشتن ماست.

پس تمام تلاش خود را می‌کند که ما را در حالتی که هستیم نگه دارد. این حرف‌ها را وقتی به مشکل خوردیم از مغزمان خواهیم شنید: «تو نمی‌تونی، بیخیال! حوصله داریا، ول کن بابا اینا همه‌ش حرفه، اصن مگه میشه توی خونه پول درآورد؟؟؟» و کلی از این بهانه‌ها.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول:فریلنسر کیست؟
فصل دوم: چطور باید شروع کنیم؟
فصل سوم: برندسازی شخصی
فصل چهارم: رزومه‌سازی
فصل پنجم: مهارت‌های ارتباطی
فصل ششم: مهارت گوش دادن به مشتری
فصل هفتم: نقشه‌ی ذهنی
فصل هشتم: مایندست یا طرز فکر
فصل نهم: سبک زندگی فریلنسری
فصل دهم: برنامه‌ریزی
فصل یازدهم: سرمایه‌گذاری
فصل دوازدهم: شبکه‌سازی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات99
زبانفارسی
شابک978-622-218-541-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟

برای دریافت کتاب چگونه یک فریلنسر موفق شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.