معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم

عکس جلد کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم

کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم تألیف زهرا جوادیان صراف و معصومه خلیلی، منبع کمک‌درسی کاربردی و مفیدی برای دانش‌آموزان پایه‌ی هشتم است که همه‌ی مطالب کتاب درسی را در قالب نکات کاربردی در خود جای داده. علاوه بر آن، تمرین‌های متنوع این کتاب، برای فهم عمیق‌تر دروس و آماده‌سازی دانش‌آموزان در آزمون‌ها بسیار مناسب است. هم‌چنین آزمون‌های تشریحی موجود در کتاب به ارزشیابی دانش‌آموزان و فهم عمیق مطالب درسی کمک بسیاری می‌کند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم

کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم تألیف زهرا جوادیان صراف و معصومه خلیلی منبعی کمک‌درسی است و با هدف ارائه دادن یک بسته‌ی آموزشی به دانش‌آموزان، که همه‌ی نیازهای آموزشی آنان از جمله، توضیحات افزون بر کتاب، تمرین‌ها و مسئله‌های اضافه و هم‌چنین، آزمون‌های تشریحی را در برداشته باشد، طراحی و تألیف شده است.

این کتاب، مطابق با فصل‌بندی کتاب درسی، 15 فصل دارد. نویسندگان در ابتدای هر درس، مطالب آن درس را در قالب نمودارها و شبکه‌های مفهومی به دانش‌آموزان ارائه کرده‌اند. سپس تمرینات و مسئله‌های متنوعی را بر اساس شیوه‌های نوین ارزشیابی طراحی کرده و در هر درس قرار داده‌اند. این تمرین‌ها به فهم عمیق مطالب درسی کمک شایانی می‌کنند. علاوه بر آن، تقریباً تمام تمرین‌های این کتاب با تصویر یا نموداری همراه هستند تا دانش‌آموز بتواند ارتباط مؤثرتری با محتوای پرسش‌ها و متن درس برقرار کند. در پایان هر درس نیز، آزمونی 20 نمره‌ای برای ارزیابی دانش‌آموز و آمادگی بیشتر او جهت شرکت در آزمون‌های مدرسه طراحی و ارائه شده است. پاسخ تشریحی این آزمون‌ها در پایان کتاب موجود است.

کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم نوشته‌ی زهرا جوادیان صراف و معصومه خلیلی به همت نشر گل‌واژه به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه برای همه‌ی پایه‌های تحصیلی است و در آن یادآوری، ثبیت، تعمیق و تنوع‌بخشی آموزش‌ها اهمیت ویژه دارد. در این بخش، محتویات مجموعه‌ی کار و تمرین معرفی می‌شود:

  • کلبه‌ی آموزش: در بخش «کلبه‌ی آموزش» موضوع هر درس به طور خلاصه توضیح داده می‌شود و با بهره‌گیری از کتاب معلم، سه سطح روند یادگیری دانش‌آموزان مطرح می‌گردد. این بخش برای اولیا طراحی شده تا با مطالب کتاب درسی آشنا شوند و فرزندشان را بهتر راهنمایی کنند.
  • تمرین‌ها: در هر بخش از کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، نویسندگان متناسب با هر پایه‌ی تحصیلی، تمرین‌های متفاوتی را طراحی کرده‌اند تا دانش‌آموزان با کمک والدینشان در منزل، آموخته‌های خود در مدرسه را مرور کنند.
  • ارزشیابی مرحله‌ای: پس از هر سه بخش، ارزیابی کوتاهی برای سنجش یادگیری دانش‌آموز قرار داده شده است.
  • جدول ارزشیابی توصیفی معلم: این جدول با محتوای توصیفی، اهداف هر قسمت را مشخص می‌کند. معلمان با مطالعه‌ی این جدول نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز را شناسایی می‌کنند و والدین نیز با بررسی دقیق‌تر جدول، متوجه روند یادگیری فرزندشان می‌شوند.
  • ارزشیابی پایانی: در بخش پایانی کتاب‌های مجموعه‌ی کار و تمرین، مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی قرار گرفته است.
  • خودارزیابی دانش‌آموز: پایان کتاب حاوی جدول توصیفی اهداف آموزشی دانش‌آموز است. دانش‌آموزان با پر کردن محتویات این بخش، میزان یادگیری خود را در پایان سال می‌سنجند.

کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

این منبع کمک‌درسی برای همه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی هشتم مفید و مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: شیمی
فصل اول: مخلوط و جداسازی مواد
فصل دوم: تغییرهای شیمیایی در خدمت زندگی
فصل سوم: از درون اتم چه خبر
آزمون بخش اول
بخش دوم: زیست‌شناسی
فصل چهارم: تنظیم عصبی
فصل پنجم: حس و حرکت
فصل ششم: تنظیم هورمونی
فصل هفتم: الفبای زیست فناوری
فصل هشتم: تولیدمثل در جانداران
آزمون بخش دوم
بخش سوم: فیزیک
فصل نهم: الکتریسیته
فصل دهم: مغناطیس
آزمون بخش سوم
بخش چهارم: زمین‌شناسی
فصل یازدهم: کانی‌ها
فصل دوازدهم: سنگ‌ها
فصل سیزدهم: هوازدگی
آزمون بخش چهارم
بخش پنجم: فیزیک
فصل چهاردهم: نور و ویژگی‌های آن
فصل پانزدهم: شکست نو
آزمون بخش پنجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات141
زبانفارسی
شابک978-600-337-068-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم

برای دریافت کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.