معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان

عکس جلد کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان
قیمت:
۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان

کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان با همکاری زینب پرهیزکاری، فرناز سلیمانی و زهرا خردمند به تألیف رسیده است. این کتاب مجموعه‌ای از درسنامه‌های آموزشی دقیق، پاسخ به پرسش‌های کتاب و نمونه سوالات تألیفی درس به درس و پایان‌ترم به همراه ریز بارم‌بندی و پاسخنامه‌ی دقیق را در برمی‌گیرد. دانش‌آموزان پایه هشتم با استفاده از این کتاب درس پیام‌های آسمان را به سرعت و سهولت مرور می‌کنند و برای شرکت در آزمون‌های نوبت اول و دوم آماده می‌شوند.

درباره‌ی کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان

کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان حاصل همکاری نویسندگان انتشارات خیلی سبز، زینب پرهیزکاری، فرناز سلیمانی و زهرا خردمند است. این کتاب درسنامه‌ی آموزشی خلاصه از تمام دروس کتاب پیام‌های آسمان ارائه می‌دهد و پاسخ پرسش‌های کتاب و نمونه سوالات تألیفی را به همراه پاسخنامه‌ی این سوالات و بارم‌بندی دقیق را در اختیار شما می‌گذارد.

درسنامه‌ی کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان به صورت درس به درس طبقه‌بندی شده است. هر درس مطالب کتاب، نکات مهم، ترجمه و پیام آیات را تحت پوشش قرار می‌دهد. پاسخ به تمامی سوالات کتاب درسی از فعالیت درسی تا پیشنهاد در درسنامه‌ها ارائه شده است. در پایان هر درس، نمونه سوالاتی به تألیف درآمده تا با استفاده از آن مطالب را مرور کرده و پاسخ‌های خودتان را با پاسخنامه‌ی آن مقایسه کنید و اشتباهات احتمالی‌تان را بفهمید.

معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان

در انتهای کتاب جدول بارم‌بندی درس پیام‌های آسمان آمده که به شما نشان می‌دهد کدام درس در نوبت اول و دوم از اهمیت بیشتری برخوردار است و نمره‌ی بیشتری را شامل می‌شود. آزمون‌های امتحانی پایان ترم اول و دوم نیز تألیف شده است و به همراه پاسخنامه‌ای مطابق با ریز بارم‌بندی تصحیح امتحانات آمده تا شما را برای آزمون‌های پایانی آماده کند.

کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان ذیل مجموعه کتاب‌های گام به گام دروس هشتم انتشارات خیلی سبز روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است.

کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه هشتم با مطالعه‌ی این کتاب راحت‌تر و سریع‌تر بر درس پیام‌های آسمان تسلط می‌یابند.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: آفرینش شگفت‌انگیز
درس 2: عفو و گذشت
درس 3: همه چیز در دست تو
درس 4: پیوند جاودان
درس 5: روزی که اسلام کامل شد
درس 6: نردبان آسمان
درس 7: یک فرصت طلایی
درس 8: نشان ارزشمندی
درس 9: تدبیر زندگانی
درس 10: دو سرمایه گرانبها
درس 11: آفت‌های زبان
درس 12: ارزش کار
درس 13: کلید گنج‌ها
درس 14: ما مسلمانان
درس 15: حق الناس
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات47
زبانفارسی
شابک978-622-230-517-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان

برای دریافت کتاب گام به گام هشتم - پیام‌های آسمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.