معرفی و دانلود کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر

عکس جلد کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر

کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر داستانی است درباره‌ی کارآگاهی تازه‌وارد به نام ویلیام وارویک. او در اولین پرونده‌ی خود، به موزه‌ای می‌رود که یکی از تابلوهای نقاش معروف، رامبرانت، از آنجا ربوده شده است. در روند این پرونده، ویلیام با کلکسیونری آشنا می‌شود که زودتر از او قصد رسیدن به تابلوی ربوده‌شده را دارد. این کتاب به قلم جفری آرچر، اولین جلد از مجموعه‌ی کارآگاهی ویلیام وارویک است. گفتنی‌ست این اثر در لیست پرفروش‌ترین آثار ساندی تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر

ویلیام وارویک همیشه می‌خواسته یک کارآگاه باشد. او تصمیم می‌گیرد به جای پیروی از راه پدرش در وکالت، به نیروی پلیس متروپولیتن لندن بپیوندد. کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر (Nothing Ventured) ‌درباره‌ی این کارآگاه و اولین پرونده‌ی بزرگ اوست که جفری آرچر (Jeffrey Archer) به خوبی داستان پرتعلیق آن را پرداخته است. این کتاب اولین جلد از مجموعه‌ی کارآگاهی ویلیام وارویک به‌شمار می‌رود.

معرفی و دانلود کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر

پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، ویلیام شغلش را به‌عنوان یک کارآگاه نوپا در گروه آثار باستانی و هنر اسکاتلندیارد آغاز می‌کند. او مشغول کار روی پرونده‌ی سرقت تابلوی ارزشمند رامبرانت از موزه می‌شود. در طول کار روی این پرونده، ویلیام، به بث رینفورد، دستیار پژوهشگرِ گالری، دل می‌بازد. از طرفی شخصی به نام مایلز فالکنر که کلکسیونر آثار هنری است، به دنبال سارق تابلو می‌گردد و حاضر است هر کاری کند تا یک قدم از ویلیام جلو بیفتد! ابراز علاقه‌ی همسر مایلز فاکلنر به ویلیام نیز پیچیدگی دیگری به داستان اضافه می‌کند. بوث واتسون کیو سی، وکیل مایلز، شخصیت پیش‌برنده‌ی دیگری است که از هر تکنیکی برای دور نگه داشتن ویلیام از مایلز استفاده می‌کند.

حال باید دید در این درام کارآگاهی پرپیچ‌وخم چه کسی زودتر دزدِ تابلو را پیدا می‌کند و ماجراهای عاشقانه‌ی ویلیام وارویک به کجا ختم می‌شود؟ شما را به خواندن ادامه‌ی این داستان در نسخه‌ی متنی انتشارات کامک با ترجمه‌ی الهام یوسفی دعوت می‌کنیم.

درباره‌ی مجموعه‌ی کارآگاهی ویلیام وارویک

در این مجموعه، مخاطب با کارآگاه وارویک در ماجراهای معمایی همراه می‌شود. این کارآگاه زندگی‌اش را وقف مبارزه با جنایتکاران کرده و در پیچ‌وخم‌ پرونده‌ها، پیروزی و شکست را تجربه می‌کند. مجموعه‌ی کارآگاهی ویلیام وارویک (William Warwick) به قلم نویسنده‌ی سرشناس بریتانیایی، جفری آرچر نوشته شده و انتشارات کامک اقدام به چاپ آن در ایران کرده است. تاکنون سه جلد از این مجموعه منتشر شده است که اولینِ آن «بی‌دردسر» است و جلدهای دوم و سوم به ترتیب، «پنهان در ملأعام» و «چشم‌پوشی» نام دارند.

نکوداشت‌های کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر

  • کتاب بی‌دردسر مانند یک شعبده‌بازیِ حرفه‌ای، ما را شگفت‌زده می‌کند. (Kirkus Reviews)
  • وارویک یک شخصیت جاه‌طلب اما ساده‌لوح است. صحنه‌های دادگاه تعلیق زیادی به داستان وارد می‌کند. (پابلیشرز ویکلی)
  • جفری آرچر شخصیتی متمایز خلق می‌کند و خوانندگان را به دنبال کردن مجموعه کتاب خود وامی‌دارد. (بوک‌لیست)
  • طرفداران جفری آرچر از درام معمایی و شخصیت محوری کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر قدردانی خواهند کرد. (لایبرری ژورنال)

کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های کارآگاهی و معمایی علاقه‌مندید، کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر یکی از بهترین انتخاب‌ها در این ژانر است.

در بخشی از کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر می‌خوانیم

بازرس لامونت گفت: «خب امیدوارم این دختر ارزشش رو داشته باشه، چون این‌جور که می‌بینم، همین الانش هم حسابی تو دردسر هستی. خب الان بهت می‌گم باید چی‌کار کنی. می‌ری خونه، دوش می‌گیری، اصلاح می‌کنی، لباس عوض می‌کنی و یک ساعت نشده، برمی‌گردی. تا اون‌موقع منم مجوز ورود به منزل اون مظنون رو می‌گیرم. بعد تو و رویکرافت می‌رید داگنهام و طرف رو دستگیر می‌کنید و هر مدرکی رو که تونستید برای اثبات جرم پیدا کنید، جمع می‌کنید و با خودتون میارید تا وقتی پرونده رفت دادگاه، بتونیم این حروم‌زاده رو متهم کنیم. بعد می‌بریدش پاسگاه محل و می‌اندازیدش تو بازداشتگاه تا فردا صبح بره پیش قاضی. وارویک، اگه طرف پیچیده باشه یا مدارک رو از بین برده باشه، خودت باید بری پیش فرمانده، اون‌وقت منم ممکنه پیشنهاد کنم که بهتره یه مدت دیگه بری گشت‌زنی توی خیابونا. حالا راه بیفت تا طرف در اثر کهولت سن نمرده.»

در راه برگشت به ویکتوریا، ویلیام تمام مسیر به عصر روز گذشته فکر می‌کرد. او و جِز، هم‌خانه‌ی بث، با هم یک آبجو خورده بودند و جِز کلی حرف زده بود. توضیح داده بود که از زمان دانشگاه با بث دوست بوده‌اند و رابطه‌شان خیلی صمیمی بوده. ویلیام اصلاً نمی‌خواست جِز برایش توضیح بدهد که چرا.

وقتی بث به آن‌ها ملحق شد، هنوز همان لباس تنش بود. جِز سریع گم‌وگور شد.

ویلیام گفت: «لازم نبود به‌خاطر من موهات رو بشوری.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر
نویسنده
مترجمالهام یوسفی
ناشر چاپیانتشارات کامک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات370
زبانفارسی
شابک978-622-94430-2-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر

maryam nazemi
۱۴۰۲/۹/۲۴
داستانی است که من از نقش هایش لذت بردم
یعنی هر نقشی دقیقا همانی است که ازش انتظار می‌رود
کارآگاه، رئیس پلیس، پدر... همه واقعی و قابل قبول هستند
فانتزی بی مورد در داستان وجود ندارد
تم داستان هیجان و انتظار ملایم و حساب شده‌ای دارد که مثل نوشیدن چای در یک بعد از ظهر با صفا خواننده را سرحال نگه می‌دارد
سعاده زارع
۱۴۰۳/۱/۲
با سلام و ادب واقعا از خواندن کتاب لذت بردم، ماجرا کامل و جامع با روندی عالی به جلو رفت. به صورتی که گره های داستان در جای خود باز شد و پرده ها و سوالات جدید پیش روی ما گذاشته شد. جمله ی پایانی کتاب، واقعا من رو تحت تاثیر قرار داد. حتما پیشنهاد می کنم که این کتاب رو مطالعه کنید. لذت بخش بود.
خلیل عبدی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
جفری آرچر نویسنده بزرگیه و این داستان کارآگاهی مدرن بی نظیره
ارام ا
۱۴۰۲/۱۲/۷
بسیار کسل کننده و سرهم بندی شده
PARSASAFDARIAN
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
نمیدانم از خوبی آن چه بگویم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر

برای دریافت کتاب کارآگاه وارویک 1: بی‌دردسر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.