معرفی و دانلود کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی

عکس جلد کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی

کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی به قلم رمان‌نویس برجسته، جفری آرچر، جلد سوم از مجموعه‌ی کارآگاهی ویلیام وارویک است. ویلیام از کارآگاهی تازه‌کار به سِمَت بازرس کارآگاه ارتقا می‌یابد و پس از پشت‌سر گذاشتن دو پرونده‌ی پیچیده‌ی سرقت و مواد مخدر، حالا باید فسادی در قلب نیروی پلیس متروپلیتن را افشا کند.

درباره‌ی کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی

جفری آرچر (Jeffrey Archer) با جلد سوم از مجموعه رمان‌های کارآگاهی پرفروش خود، کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی (Turn a Blind Eye) بازگشته است. شخصیت اصلی رمان‌ها، ویلیام وارویک را پیش‌تر در جلدهای اول و دوم شناختیم. او کارآگاهی تازه‌وارد بود که حالا دیگر به حل چند پرونه‌ی سنگین جنایی مفتخر شده. این‌بار قرار است وارویک را در حل پرونده‌ی فساد موجود در قلب پلیس متروپلیتن همراهی کنیم.

معرفی و دانلود کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی

ویلیام وارویک در جلد پیشین به سمت گروهبانی ارتقا یافته بود و در جلد حاضر، به سمت بازرس کارآگاه نائل آمده. ازآنجاکه جفری آرچر در این سری رمان‌ها، ماجراهای جلدهای قبلی را فراموش نمی‌‎کند و دنباله‌ی آن‌ها را در جلدهای بعدی پیگیری می‌کند، دانستن داستان دو جلد قبلیِ مجموعه‌ی کارآگاهی ویلیام وارویک لازم به نظر می‌آید. ویلیام در جلد یکم با نام «بی‌دردسر» موظف است تا کسی را که تابلوی نقاش معروفی را از موزه دزدیده، پیدا کند. او در این مسیر با ضدقهرمانی به نام مایلز فالکنر، کلکسیونر آثار هنری، آشنا می‌شود که می‌خواهد همیشه یک قدم از ویلیام جلوتر باشد و به تابلو برسد. مایلز فالکنر شخصیتی است که در جلدهای بعدی نیز حضور پررنگش را برای ایجاد موانع بر سر راه ویلیام شاهد هستیم. ویلیام در طول همین پرونده، عاشق دستیار پژوهشگری می‌شود که در موزه کار می‌کند. در جلد دوم با نام «پنهان در ملأ عام» ویلیام و بث مشغول برنامه‌ریزی برای عروسی خود هستند، اما با اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ای مواجه می‌شوند.

حالا که بک‌گراند زندگی ویلیام وارویک را مرور کردیم، خواندن ادامه‌ی ماجراهای پرفرازونشیبِ او در کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی، جذاب‌تر به نظر می‌رسد. این‌بار او باید تیمش را بسیج کند تا بر روی کارآگاهی به نام جری سامرز تحقیقاتشان را آغاز کنند؛ جری جوانی است که در نیروی پلیس متروپلیتن لندن کار می‌کند و شیوه‌ی زندگی‌اش نسبت به درآمدی که دارد، عجیب و مشکوک به نظر می‌آید. با پیشرفتِ تحقیقات، نیکی بیلی یکی از نیروهای ویلیام عاشق جری سامرز می‌شود و این موضوع تعادل تحقیقات را برهم می‌زند.

این کتاب مهیج و کارآگاهی را نشر کامک با ترجمه‌ی فروزان صاعدی منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کارآگاهی ویلیام وارویک

در این مجموعه، مخاطب با کارآگاه وارویک در ماجراهای معمایی همراه می‌شود. این کارآگاه زندگی‌اش را وقف مبارزه با جنایتکاران کرده و در پیچ‌وخم‌ پرونده‌ها، پیروزی و شکست را تجربه می‌کند. مجموعه‌ی کارآگاهی ویلیام وارویک (William Warwick) به قلم نویسنده‌ی سرشناس بریتانیایی، جفری آرچر نوشته شده و انتشارات کامک اقدام به چاپ آن در ایران کرده است. تاکنون سه جلد از این مجموعه منتشر شده است که اولینِ آن «بی‌دردسر» است و جلدهای دوم و سوم به ترتیب، «پنهان در ملأعام» و «چشم‌پوشی» نام دارند.

نکوداشت‌های کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی

  • جفری آرچر را می‌توان بزرگ‌ترین داستان‌نویس عصر حاضر برشمرد. (Mail on Sunday)
  • اگر جایزه‌ی نوبل داستان‌سرایی وجود داشت، از آن جفری آرچر می‌شد. (دیلی تلگراف)
  • جفری آرچر قهرمان من در دنیای ادبیات است. (فریزر نلسون)
  • وارویک یک شخصیت جاه‌طلب اما ساده‌لوح است و راه زیادی دارد تا یک کارآگاه حرفه‌ای شود. درام عشقی و تعلیق‌های پی‌در‌پی، کتاب چشم‌پوشی را به یک اثر جذاب در ژانر خود تبدیل می‌کند. (پابلیشرز ویکلی)
  • طرفداران آرچر از معماهای دراماتیکی که در صحنه‌های پلیسی و محاکمه‌های دادگاه نمود می‌یابد، استقبال زیادی می‌کنند. (لایبرری ژورنال)

کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی برای چه کسانی مناسب است؟

هرکس که به درام‌های جنایی و کارآگاهی علاقه‌مند است و به داستان‌های هیجان‌انگیز و پرتعلیق کشش دارد، واجب است این رمان از جفری آرچر را بخواند.

در بخشی از کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی می‌خوانیم

«چون من اون رو دوباره وقتی دیدم که تو خونه‌ی مادرش توی بولتونز با هم چای می‌خوردیم.»
«آقای رشیدی بعد از مرخص شدن، به کار ارزشمند کلینیک شما علاقه‌ای نشون داد؟»
«بیشتر از علاقه. من اون رو یکی از بهترین حامیان متعهدمون قلمداد می‌کنم. نه‌تنها به‌طور منظم به کلینیک مراجعه می‌کنه، بلکه در ده سال گذشته شرکت خانوادگی اون سالانه کمک مالی صدهزار پوندی برای حمایت از کار ما انجام داده.»
سر جولین خیلی آهسته زمزمه کرد: «فقط بهای یک کارت دیگه برای خروج از زندان.» در همین حال کلر نوشت: «ده سال.» یک تصادف دیگر؟
بوث واتسون ادامه داد: «پس بیشتر از چند ساله، درمانگاه شما به لطف سخاوت آقای رشیدی بالغ بر حدود یک میلیون پوند سود می‌بره.»
گدارد گفت: «بیشتر از یک میلیون. و به‌تازگی وقتی نیاز به ایجاد یک بخش جدید داشتیم، هزینه‌ش رو یک‌باره به ما اهدا کرد.»
سر جولین با صدایی بسیار آرام گفت: «بعد از دستگیری بدون شک.»
«دکتر گدارد، واکنش شما چی بود وقتی شنیدید که آقای رشیدی به جرم قاچاق موادمخدر بازداشت و متهم شده؟»
«فکر می‌کردم پلیس به‌سرعت متوجه می‌شه که فرد اشتباهی رو دستگیر کرده و آزادش می‌کنه. از این گذشته، هیچ‌کس نتونسته بیشتر از اون به قربانیان بدبخت موادمخدر کمک کرده باشه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی
نویسنده
مترجمفروزان صاعدی
ناشر چاپیانتشارات کامک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات366
زبانفارسی
شابک978-622-93732-0-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی

برای دریافت کتاب کارآگاه وارویک 3: چشم پوشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.