معرفی و دانلود کتاب کوسه‌ی خندان

عکس جلد کتاب کوسه‌ی خندان
قیمت:
۳۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوسه‌ی خندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوسه‌ی خندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوسه‌ی خندان

کتاب کوسه‌ی خندان از مجموعه کتاب «داستان‌های زیر آب»، اثر روت گالووی داستانی درباره‌ی عشق، دوستی، مهربانی، همکاری و تعامل با یکدیگر است. نویسنده در این داستان تصویری با روایت زندگی کوسه‌ای مهربان در اقیانوس که ماهی‌های دیگر از او فراری هستند به کودکان می‌آموزد که باید به یکدیگر عشق و مهر بخشید و نباید دیگران را بر اساس ظاهر آن‌ها قضاوت کرد.

درباره‌ی کتاب کوسه‌ی خندان

کتاب خواندن برای کودکان باعث افزایش توانمندی آن‌ها از جمله اعتمادبه‌نفس، خلاقیت، تمرکز و مهارت‌های اجتماعی می‌شود؛ بنابراین کتاب‌خوانی از سنین کودکی نقش بسیار مهمی در رشد و پرورش فرزندان شما دارد. کتاب کوسه‌ی خندان (Smiley Shark) نوشته‌ی روت گالووی (Ruth Galloway) داستانی مهیج برای کودکان است که با تصویرسازی شاد، رنگارنگ و فانتزی خود هر بچه‌ای را مجذوب می‌سازد.

نویسنده در این کتاب داستان زندگی یک کوسه‌ی خندان را در اقیانوسی بزرگ روایت می‌کند. در اعماق اقیانوسی خروشان یک کوسه‌ی زیبا، مهربان، بزرگ و خندان زندگی می‌کند که دلش می‌خواهد با دیگر ماهی‌های اقیانوس، مانند گربه ماهی، فرشته ماهی، ماهی بادکنکی، ستاره دریایی و اختاپوس دوست شود؛ اما وقتی او به ماهی‌ها نزدیک می‌شود تا با آن‌ها بازی کند همگی از او می‌ترسند و فرار می‌کنند و هیچ‌کدام با کوسه‌ی خندان مهربان دوست نمی‌شوند. غافل از اینکه ماهی‌های دیگر نمی‌دانند روزی به کوسه‌ی خندان نیاز پیدا خواهند کرد.

کتاب کوسه‌ی خندان اثر روت گالووی با ترجمه‌ی علی مولوی توسط کتاب چ واحد کودک و نوجوان نشر چشمه منتشر شده است.

کتاب کوسه‌ی خندان برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان جذاب با تصویرگری شاد و فانتزی برای کودکان گروه سنی 3 تا 8 سال مناسب است. والدین و معلمان می‌توانند با کمک این کتاب هیجان‌انگیز درس محبت، گفتگو و همکاری را به کودکان بیاموزند.

با روت گالووی بیشتر آشنا شویم

روت گالووی نویسنده و تصویرگر انگلیسی متولد سال 1973 است و از کودکی علاقه‌ی زیادی به انجام فعالیت‌های هنری داشت. او کارت‌های تبریک و کتاب‌های درسی را نیز طراحی و تصویرسازی می‌کرد. این نویسنده‌ی خلاق همچنین کتاب «داستان‌های ببر» را نوشت و تصویرسازی کرد. از آثار دیگر روت گالووی می‌توان به کتاب‌های «هشت پای گیگیلی»، «خرچنگ دست‌وپاچلفتی» و «ماهی بی‌قرار» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب کوسه‌ی خندان می‌خوانیم

ماهی بادکنکی داشت حباب درست می‌کرد. کوسه‌ی خندان خندید و گفت: (چه بامزه!) اما ماهی بادکنکی از ترس باد کرد و شبیه یک توپ خاردار شد و دماغ کوسه‌ی خندان بیچاره را زخمی کرد.

ستاره‌ی دریایی داشت می‌چرخید و می‌چرخید و می‌رقصید. کوسه‌ی خندان خندید و گفت: (چه جالب!) اما ستاره‌ی دریایی کف اقیانوس چرخ زد و رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوسه‌ی خندان
نویسنده
مترجمعلی مولوی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-229-964-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کوسه‌ی خندان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کوسه‌ی خندان

برای دریافت کتاب کوسه‌ی خندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.