معرفی و دانلود کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک

عکس جلد کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک
قیمت:
۱۲,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک

کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک، نوشته‌ی میلاد حزنیان، یکی از بهترین منابع کمک آموزشی برای یادگیری درس فیزیک مقطع دوازدهم در رشته‌ی تجربی است. این اثر با ارائه درسنامه‌های آموزشی جامع و پاسخ به سوالات کتاب درسی در یادگیری بهتر درس فیزیک به شما کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک

مؤلف در هر فصل از کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک، ابتدا درسنامه‌ی کاملی از نکات هر فصل را ارائه کرده و در ادامه، پاسخ تشریحی نمونه سوالات و تمرین‌های کتاب درسی را بیان کرده است. درسنامه‌ها شامل مثال‌های گوناگون، شکل‌ها و نمودارهای مختلف، برای یادگیری بهتر و دقیق‌تر مطالب درسی است. آموزش متن‌محور در ضمن تمرین‌ها، از دیگر ویژگی‌های این کتاب به‌شمار می‌رود که دانش‌آموزان را به سطح بالایی از یادگیری می‌رساند.

در پایان، جدول بارم‌بندی درس فیزیک درج شده که به شما کمک می‌کند متناسب با میزان نمره و اهمیت درس، جمع‌بندی دقیق‌تری از کتاب درسی فیزیک داشته باشید. نمونه سوالات امتحانی تألیفی نویسنده، و همچنین نمونه سوالات آزمون خرداد سال 1400 درس فیزیک نیز در پایان این کتاب قرار گرفته است.

کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک را میلاد حزنیان تالیف و انتشارات خیلی سبز آن را منتشر کرده و در دسترس دانش‌آموزان قرار دارد.

کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک مناسب چه کسانی است؟

دانش‌آموزان مقطع دوازدهم رشته تجربی و همچنین کنکوری‌ها، می‌توانند برای یک جمع‌بندی کامل از کتاب فیزیک 3 به این منبع کمک درسی مراجعه کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: حرکت بر خط راست
فصل 2: دینامیک
فصل 3: نوسان و امواج
فصل 4: آشنایی با فیزیک اتمی
آزمون

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات127
زبانفارسی
شابک978-622-230-509-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک

Roza h
۱۴۰۳/۱/۷
خیلی کامل و جامع هست این کتاب و کل کتاب درسی را پوشش میده و درسنامه هم داره.
محسن فتاحی
۱۴۰۲/۶/۲۱
این کتاب به من خیلی کمک کرد من می‌توانم در هر جا که خواستم درس بخوانم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک

برای دریافت کتاب گام به گام دوازدهم تجربی - فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.