معرفی و دانلود کتاب گام به گام نهم - ریاضی

عکس جلد کتاب گام به گام نهم - ریاضی
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام نهم - ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام نهم - ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام نهم - ریاضی

کتاب گام به گام نهم - ریاضی، نوشته‌ی محمدرضا محمدی و سمیه خادمان، یک اثر کمک‌آموزشی آموزش‌محور است که مجموعه‌ای از درسنامه‌های راهبردی و سوالات امتحانی را دربرمی‌گیرد. این کتاب به شما کمک می‌کند در درس ریاضی خود تسلط کافی پیدا کنید و با دسترسی به پاسخ تمامی تمرینات کتاب، خیالتان از بابت سؤالات دشوارتر کتاب درسی که راه حلشان را نمی‌دانید، راحت شود.

درباره‌ی کتاب گام به گام نهم - ریاضی

این کتاب شامل درسنامه‌هایی مفصل به‌همراه مثال‌های کاربردی با رسم نمودار و شکل است که پاسخ تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی در آن گردآوری شده. نمونه‌سؤالات امتحانی کتاب نیز دارای پاسخ تشریحی هستند و به شما کمک می‌کنند که صفر تا صد نکات ریاضی این مقطع را به خوبی بیاموزید. در هر فصل کتاب گام به گام نهم - ریاضی یک آزمون جامع وجود دارد که به جمع‌بندی کامل مطالب آن فصل کمک می‌کند. همچنین نکات کلیدی و مهم درس‌ها در کادرهای مشخص بیان شده و می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

در پایان کتاب آزمون‌های نیمسال اول و دوم به همراه پاسخ مفصل ارائه شده که شما را با فضای امتحانات پایان ترم تحصیلی آشنا می‌کند. به‌علاوه در صورت نیاز می‌توانید به جدول بارم‌بندی امتحانات نوبت اول و دوم مراجعه کنید و با کمک آن یک برنامه‌ریزی مطالعاتی دقیق برای نیمسال‌های تحصیلی خودتان تدوین نماید. کتاب گام به گام نهم - ریاضی نوشته‌ی محمدرضا محمدی و سمیه خادمان است که از سوی انتشارات خیلی سبز منتشر شده.

کتاب گام به گام نهم - ریاضی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی نهم که می‌خواهند ریاضی را آسان و اصولی بیاموزند و در امتحانات به نتایج خوبی دست پیدا کنند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مجموعه‌ها
فصل 2: عددهای حقیقی
فصل 3: استدلال و اثبات...
فصل 4: توان و ریشه
فصل 5: عبارت‌های جبری
فصل 6: خط و معادله‌های خطی
فصل 7: عبارت‌های گویا
فصل 8: حجم و مساحت
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام نهم - ریاضی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات191
زبانفارسی
شابک978-622-230-518-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام نهم - ریاضی

اعظم راینی زاده
۱۴۰۲/۶/۱۱
سلام و درود کتاب برای معلمین است که حل سوالات کتاب را دارد روی هم رفته برای شروع تدریس خوب است اما بهتر است شاگردان استفاده نکنند کلا کتابهای گام به گام برای دانش آموزان مناسب نمی‌باشد با آرزوی موفقیت برای دانش آموزان عزیز پیروز باشید.
Amk
۱۴۰۲/۱۰/۳
این کتاب یکی از عالی‌ترین کتاب‌هایی است که میتونید فکرشو بکنید
نقاط قوت زیاری داره و روی این کتاب هم کلی زحمت کشیده شده
رقیه قره کلی
۱۴۰۲/۸/۲۸
سوالات امتحانی خوبی داشت
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام نهم - ریاضی

برای دریافت کتاب گام به گام نهم - ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.