معرفی و دانلود کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی

عکس جلد کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی
قیمت:
۹,۷۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی

کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی، یک مجموعه‌ی آموزشی مشتمل بر درسنامه و پاسخ تمرینات کتاب درسی است. این کتاب که طیبه فتاحی و مهدیه موسی زاده آن را تألیف کرده‌اند، به شما کمک می‌کند معنای واژگان، املا و ساختار متون نظم و نثر را به‌خوبی درک کنید و با دسترسی به پاسخ تمرینات، فارسی این مقطع را بهتر یاد بگیرید.

درباره‌ی کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی

در این اثر با معانی واژگان مهم، کلمات مخالف و هم‌خانواده و واژگان مهم املایی آشنا می‌شوید و به معانی کامل ابیات دسترسی خواهید داشت. به‌علاوه بخش تاریخ ادبیات هر درس در کادری جداگانه تدوین شده است. از دیگر ویژگی‌های کتاب وجود شماره صفحات کتاب درسی در ضمن هر درسنامه‌ است که به شما کمک می‌کند به مطالب درسی خود دسترسی آسان‌تری داشته باشید.

برای استفاده‌ی بهتر از کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی و ارزیابی میزان تسلطتتان بر درسنامه‌ها، توصیه می‌شود ابتدا تمرینات آن را پاسخ دهید و سپس پاسختان را با کتاب مقایسه نمایید تا نواقص احتمالی و ضعف‌های خود را در این درس را بهتر بشناسید.

گفتنی‌ست در پایان کتاب سوالات نوبت اول و دوم به همراه پاسخنامه برای جمع‌بندی بهتر دروس و آمادگی برای امتحانات پایان هر نیمسال طراحی شده‌اند. این اثر کمک‌آموزشی، نوشته‌ی طیبه فتاحی و مهدیه موسی زاده است که از سوی انتشارات خیلی سبز در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دانش‌آموزان چهارم ابتدایی کمک می‌کند تسلط بیشتری بر متون ادبیات فارسی این مقطع پیدا کنند.

فهرست مطالب کتاب

ستایش خدا
فصل 1: آفرینش
فصل 2: دانایی و هوشیاری
فصل 3: ایران من
فصل 4: فرهنگ بومی
فصل 5: نام‌آوران
فصل 6: راه زندگی
فصل 7: علم و عمل
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات75
زبانفارسی
شابک978-622-230-513-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی

حسینی
۱۴۰۲/۹/۲
یادم زمان ما کتاب‌های گام‌به‌گام فقط جواب سوال‌های کتاب رو داشت ولی این کتاب درس نامه داره و به خوبی هر بخش رو تقسیم بندی کرده و مثل یه معلم در کنار دانش‌آموز هست توصیه میکنم بخرید.
فروزان
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
خیلی کامل و جامع ممنون ازتون
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی

برای دریافت کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - فارسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.