معرفی و دانلود کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی

عکس جلد کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۳۱,۵۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی

کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی، نوشته‌ی حامد اصلانی، منبع کمک‌آموزشی مختصر، جامع و مفیدی برای دانش‌آموزان پایه‌ی ششم است. نویسنده در این کتاب با توضیح دادن دروس و آوردن انواع سوالات امتحانی و آزمون‌ها، آموختن ریاضی را برای دانش‌آموزان بسیار آسان کرده است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی

کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی نوشته‌ی حامد اصلانی منبع کمک‌آموزشی مفیدی برای دانش‌آموزان پایه‌ی ششم است.

درس ریاضی یکی از دروسی است که به تمرین و تکرار نیاز دارد. دانش‌آموزان علاوه بر یادگیری مطالب در مدرسه و نوشتن تکالیف، باید به تمرین مطالب آموخته‌شده نیز بپردازند تا کاملاً درس را بیاموزند و بتوانند در آزمون‌ها از آموخته‌های خود بهره ببرند. کتاب حاضر با توضیح جامع دروس ریاضی سال ششم در قالب درس‌نامه و در اختیار گذاشتن نمونه‌سوالات و آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، این نیاز را برای دانش‌آموزان مرتفع گردانیده است.

کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی چهار بخش اصلی دارد: درسنامه، آزمون فصل، پاسخنامه و آزمون‌های جامع. نویسنده در بخش درسنامه، مباحث هر فصل درس ریاضی را با استفاده از نمودار، شکل، مثال‌های حل‌شده و تمرین‌ها، برای دانش‌آموز به شیوه‌ای روشن و واضح، توضیح می‌دهد. در پایان هر فصل، سوالات امتحانی مربوط به آن فصل به دانش‌آموز ارائه شده و او از این طریق می‌تواند آموخته‌های خود را بسنجد و با مدل سوالات امتحانی آشنا شود. در پایان کتاب نیز، چند دوره آزمون جامع نوبت اول و دوم در اختیار خواننده قرار داده شده که دانش‌آموز را با فضای سوالات امتحانات جامع آشنا می‌کند و برای مرور شب امتحان بسیار مناسب است. پاسخ‌نامه‌ی نمونه‌سوالات و آزمون‌ها نیز در این کتاب به دانش‌آموز ارائه شده است.

کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی نوشته‌ی حامد اصلانی، به همت انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ

گلبرگ مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارت گل واژه است که به دانش آموزان کمک می‌کند درس‌ها را بهتر مرور کنند و برای امتحانات نهایی‌شان آماده شوند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در برمی‌گیرد.

کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-337-643-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۳۱,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی

برای دریافت کتاب گلبرگ ریاضی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.