معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی ششم ابتدایی

عکس جلد کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی ششم ابتدایی
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی ششم ابتدایی

کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی ششم ابتدایی نوشته‌ی حامد اصلانی و علیرضا اردستانی، ابتدا مباحث را در قالب درسنامه آموزش می‌دهد و سپس با طرح پرسش‌ها، آزمون‌های پایان فصل و آزمون‌های نوبت اول و دوم، دانش‌آموز را با طیف گسترده‌ای از سوالات امتحانی آشنا کرده و مفاهیم را در ذهن او تثبیت می‌کند.

درباره‌ی کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی ششم ابتدایی

فرآیند یادگیری از یک دانش‌آموز به دانش‌آموز دیگر متفاوت است. نمی‌توان شیوه‌ی آموزشی یکسانی را برای تمام آن‌ها به کار بست و نتیجه‌ی یکسانی را انتظار داشت. کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی ششم ابتدایی به منظور برطرف کردن این نقیصه و حل کردن این شکاف تنظیم شده است. این کتاب طی چند مرحله، شیوه‌ی آموزشی مؤثر خود را برای کودکان ششم ابتدایی به کار می‌گیرد.

دانش‌آموز ابتدای هر فصل و پیش از مطالعه‌ی درسنامه، با فهرستی از مواردی که قرار است در آن فصل فرا بگیرد، آشنا می‌شود. برای مثال او می‌فهمد که در فصل یک، الگوهای عددی و هندسی، اعداد زوج و فرد، مضرب‌های یک عدد، گستره‌نویسی، بخش‌پذیری و... را خواهد آموخت. سپس درسنامه‌ای کافی و کاربردی در شروع فصل وجود دارد که موارد ذکرشده را به تفکیک آموزش می‌دهد. حال که دانش‌آموز مباحث و دروس را فرا گرفته، وقت آن است که دانسته‌هایش را محک بزند. حامد اصلانی و علیرضا اردستانی، به این منظور، تمرین‌ها و پرسش‌هایی را طراحی کرده‌اند؛ این تمرین‌ها شامل کامل‌کردنی، درست – نادرست، جورکردنی، مسئله و... هستند. هدف از این قسمت، تثبیت مفاهیم در ذهن دانش‌آموز و آماده‌سازی او برای ورود به آزمون‌های جدی‌تر است.

آزمون‌های پایانی فصول و همچنین دو آزمون نوبت اول و نوبت دوم، نکات دیگری هستند که کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی ششم ابتدایی را به کتابی ارزنده تبدیل می‌کنند. به‌طورکلی دانش‌آموزان نیاز دارند که در هر مرحله از فرایند آموزش، ارزیابی شوند و پس از آن به مبحث جدیدی ورود کنند. حامد اصلانی و علیرضا اردستانی با توجه به این نیاز، تمارین، پرسش‌ها و آزمون‌های متنوعی را در کتاب تعبیه کرده‌اند تا چشم دانش‌آموز با تیپ سوالات متنوعی آشنا شود و مهارت حل مسئله در او تقویت گردد. به این ترتیب، امتحانات که یکی از علل اصلی اضطراب در کودکان شمرده می‌شوند، در قالب رقابتی سالم درمی‌آیند که کودک بتواند درستیِ دانسته‌هایش را به واسطه‌ی آن بسنجد.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی ششم ابتدایی شامل هفت فصل است که دروسی مانند اعداد اعشاری، تقارن و مختصات، تقریب، تناسب و درصد و... را در بر می‌گیرد. این کتاب از سوی نشر گل‌واژه چاپ شده و در اختیار دانش‌آموزان، والدین و معلمان قرار گرفته است.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی ریاضی ششم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

علاوه‌بر دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی، معلمان و والدین نیز می‌توانند از این منبع سودمند برای آموزش مباحث درس ریاضی به کودکان بهره بگیرند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: عدد و الگوهای عددی
آزمون پایانی فصل اول
فصل دوم: کسر
آزمون پایانی فصل دوم
فصل سوم: اعداد اعشاری
آزمون پایانی فصل سوم
فصل چهارم: تقارن و مختصات
آزمون پایانی فصل چهارم
آزمون نوبت اول
پاسخ آزمون نوبت اول
فصل پنجم: اندازه‌گیری
آزمون پایانی فصل پنجم
فصل ششم: تناسب و درصد
آزمون پایانی فصل ششم
فصل هفتم: تقریب
آزمون پایانی فصل هفتم
آزمون نوبت دوم
پاسخ آزمون نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی ششم ابتدایی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات217
زبانفارسی
شابک978-600-337-265-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی ششم ابتدایی

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده ریاضی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.