معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی

عکس جلد کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی

کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی نوشته‌ی امیرحسین اعرابی و امیرحسین رستگار کنگاچر، درس فیزیک را با درسنامه‌هایی جامع و آموزنده برای دانش‌آموزان ساده کرده است. وجود نمونه‌سؤالات متعدد در متن درسنامه‌ها، انتهای هر درس و انتهای هر فصل، محتوای پیچیده‌ی کتاب درسی را به‌خوبی در ذهن مخاطب تثبیت و آزمون‌های جامع ترم اول و دوم مخاطبان را برای امتحانات آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی

درس فیزیک، یکی از دروس مهم در رشته‌ی علوم تجربی است که با یادگیری عمیق آن در سال‌های پایه، می‌توان انتظار درخشش در سال‌های بالاتر و حتی کنکور را از دانش‌آموز داشت. این درس که ترکیبی از مفاهیم، مسائل و البته نکات حفظی است، برای یادگیری، علاوه بر دقت و توجه در کلاس درس، نیاز به تمرین و تکرار مداوم و همچنین داشتن جزوه‌ای جامع اما خلاصه دارد. خبر خوب اینکه کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی که به همت امیرحسین اعرابی و امیرحسین رستگار کنگاچر نوشته شده است هم درسنامه‌هایی کاربردی و کامل و هم تمریناتی متعدد دارد تا یادگیری فیزیک را برای دانش‌آموزان تجربی به تجربه‌ای شیرین بدل کند.

درسنامه‌های کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی درست مثل بسیاری از کتاب‌های دیگر مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات خوب گل‌واژه، طبق طبقه‌بندی کتاب درسی، از درس یک شروع می‌کند و همه‌ی نکات ریز و درشتی که باید یاد بگیرید، به صورت نموداری و کاملاً خلاصه شده به شما می‌آموزد. خلاصه بودن درسنامه‌ها، باعث نمی‌شود که برای یادگیری عمیق و مفهومی درس، احتیاج به جزوه‌ی دیگری داشته باشید چرا که پس از عنوان کردن هر مطلب به صورت کامل، مثال‌هایی متعدد درباره‌ی سؤالات و مسائل مربوط به آن مفهوم ارائه می‌شود تا مفهوم به طور کامل در ذهن شما تثبیت شود. پس از هر درس، انواع نمونه سؤالات مرتبط با درس آورده شده است و پس از هر فصل نیز، آزمون مخصوص آن فصل وجود دارد که پرسش‌های زیادی را برای تمرین و تکرار بیشتر در اختیارتان قرار می‌دهد.

جداول، نمودارها، تصاویر و نکات مختلف، درسنامه‌های کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی را کاربردی‌تر و یادگیری را برای دانش‌آموزان ساده‌تر می‌کند. این کتاب را هم می‌توانید برای یادگیری بهتر در طول سال تحصیلی تهیه کنید و همگام با آموزش معلم، بخش‌های کتاب را بخوانید و نمونه سؤالات را تمرین کنید، هم برای جمع‌بندی شب امتحان پایانی از آن استفاده کنید. نمونه آزمون‌های جامع ترم اول و دوم به شما در این زمینه‌ کمک ارزشمندی می‌کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه، مجموعه کتاب‌هایی کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان سال‌های مختلف طراحی کرده است. این کتاب‌ها، با درسنامه‌های ساده، روان، کوتاه و طبقه‌بندی شده، گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی هر درس پیش از امتحان هستند. این مجموعه با ارائه‌ی انواع سؤالاتی که ممکن است درباره‌ی هر فصل کتاب مطرح شود، به دانش‌آموزان در تثبیت درس، کمک می‌کند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، کادرهای مشاوره‌ی شب امتحان که به دانش‌آموزان نشان می‌دهد چه بخش‌هایی از کتاب را باید بخوانند و چه بخش‌هایی را نه و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر نقاط قوت این مجموعه است. مجموعه‌ی گلبرگ، تقریبا همه‌ی کتاب‌های دوره‌ی متوسطه را پوشش می‌دهد و پیشنهاد بسیاری از دبیران برای امتحانات پایان سال است.

کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی برای دانش‌آموزان سال دهم رشته‌ی علوم تجربی مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: فیزیک و اندازه‌گیری
فصل 2: ویژگی‌های فیزیکی مواد
فصل 3: کار، انرژی و توان
فصل 4: دما و گرما
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-337-682-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی

برای دریافت کتاب گلبرگ فیزیک (1) دهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.