معرفی و دانلود کتاب یک لاک گنده برای همه

عکس جلد کتاب یک لاک گنده برای همه
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک لاک گنده برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک لاک گنده برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک لاک گنده برای همه

محمدرضا شمس در کتاب یک لاک گنده برای همه داستان لاک‌پشتی را روایت می‌کند که لاکش را گم کرده است. لاک‌پشت داستانِ ما ابتدا از این موضوع احساس خوشحالی می‌کند، اما وقتی سروکله‌ی یک شکارچی در جنگل پیدا می‌شود، آنجاست که او قدر لاک‌اش را می‌داند...

درباره‌ی کتاب یک لاک گنده برای همه

داستانِ یک لاک گنده برای همه از این قرار است که یک لاک‌پشت دوست‌داشتنی وقتی با یک خرگوش برخورد می‌کند، لاک‌اش از بدنش جدا می‌شود و هر کار می‌کند نمی‌تواند دوباره آن را پیدا کند. این داستان که توسط محمدرضا شمس به نگارش درآمده و به همراه تصاویر زیبایش دلِ مخاطبان کودک را می‌رباید، توسط انتشارات پرتقال منتشر شده است.

معرفی و دانلود کتاب یک لاک گنده برای همه

در واقع لاک‌پشت داستان هنگامی که در یک روز عادی در برخورد با یک خرگوش زیبا‌ترین لاک جهان را از دست می‌دهد، گمان می‌کند که پس از مدت‌ها توانسته به رهایی برسد و از وزن سنگین لاک بر پشت خود آزاد شود. او تصور می‌کند که از دست دادنِ لاک نه تنها نباید رخدادی غمگین باشد بلکه آن را باید به مثابه‌ی فرصتی برای زیستی آزادانه‌تر برای خود تعریف کند. اما تنها با از دست دادن بخشی از خود است که می‌توان در ادامه و در غیاب و فقدان آن به اهمیت وجودی‌اش پی برد.

عنوان یک لاک گنده برای همه در واقع به این مسئله اشاره می‌کند که این لاک گم‌شده و جداگشته از تن لاک‌پشت برای هر حیوانی می‌تواند چه قابلیت‌ها و کارکردهایی داشته باشد. لاک‌پشت حالا درمی‌یابد که این لاک گنده چه کمک‌های شگفت‌انگیزی به او در بقا می‌کند. این داستان هیجان‌انگیز با تصاویر گیرایش برای کودکان جهانی سرگرم‌کننده شکل داده که در هنگام خواندن داستان ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را بازشناسند. داستان لاک‌پشتِ کتاب یک لاک گنده برای همه که محمدرضا شمس آن را به نگارش درآورده و سپیده راهیمی تصویرسازی آن را انجام داده، نه فقط برای کودکان بلکه برای والدین نیز تجربه‌ی دل‌چسبی پدید آورده است.

کتاب یک لاک گنده برای همه برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کودکان 3 تا 7 ساله پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب یک لاک گنده برای همه می‌خوانیم

شیر سر رسید و گفت: هیسسسس! شکارچی!
تپ‌تپو گفت: الآن می‌رسد.
شکارچی رسید، روی لاک نشست و گفت: حسابی خسته شده‌ام! پدرم درآمد! یک شکار هم گیرم نیامد.
یکهو لاک حرکت کرد. شکارچی ترسید. دستش را برد که تفنگش را بردارد. اما تفنگ نبود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک لاک گنده برای همه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-274-512-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک لاک گنده برای همه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یک لاک گنده برای همه

برای دریافت کتاب یک لاک گنده برای همه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.