معرفی و دانلود کتاب بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند

عکس جلد کتاب بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند
قیمت:
۵۳۵۰۰ 37450 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند

هنریت کلاوسر کتاب تحسین برانگیز بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند را در ادامۀ اثر بنویس تا اتفاق بیفتد، برای علاقمندان به حوزۀ رشد درونی و غنی‌سازی زندگی نوشته است.

با نوشتن رابطه ایجاد کنید، باعث نزدیکی اعضای خانواده به یکدیگر شوید، دل‌های شکسته را مرهم بگذارید و هدیه‌ای به عزیزان‌تان بدهید که تا به حال از کسی نگرفته‌اند.

بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند (Put your heart on paper)، مالامال از داستان‌ها و سرگذشت‌های واقعی و الهام‌بخش انسان‌هایی است که دست به قلم برده‌اند و نوشتن را آغاز کرده‌اند. عملی که بلافاصله خالق اتفاقات و رویدادهای شگفت‌انگیزی در زندگی آن‌ها شده است. این اثری الهام‌بخش و روحیه‌بخش است که امکان تجربی تأثیرات شفابخش و قدرتمند تقسیم عمیق‌ترین افکار و آسیب‌پذیری‌ها از طریق نوشتن را در اختیارمان قرار می‌دهد.

نوشتن باعث شده رؤیاهای بسیاری محقق شود. ارتباط افراد با عزیزان‌شان بهبود یابد، مشکلات‌شان حل شود و زخم‌های درونی و عاطفی‌شان التیام یابد. مطالعۀ این کتاب بی‌شک ظرفیت‌ها و امکانات جدیدی در اختیار شما قرار می‌دهد و باعث می‌شود به ابزارهای مؤثری برای خودشکوفایی فردی و غنی‌سازی زندگی‌تان دست یابید.

نوشتن خواسته‌ها و احساسات پنهان شدۀ قلبی احتیاج به استعداد، زمان و آموزش خاصی ندارد. آنچه نیاز است اشتیاق و ارادۀ شماست برای اینکه خودتان باشید و قلبتان را به روی دیگران باز بگذارید. بله! این ماندگارترین عشقی است که از قلبی به قلب دیگر نوشته می‌شود. هنریت کلاوسر (Henriette Anne Klauser) هنر عاشقانه نوشتن احساسات و طنین‌انداز شدن عشق را به شما می‌آموزد.

هنریت کلاوسر مدیر منابع نوشتاری و نویسندۀ کتاب پرفروش نوشتن با دو نیمکره‌ی مغز است. او همچنین کارگاه‌هایی در زمینۀ غلبه بر اضطراب از طریق نوشتن، خلاقیت و رابطه‌سازی برگزار می‌کند. او مدرک دکتری خود را از دانشگاه فوردهام اخذ کرده است. شرکت‌هایی که برای مشاوره به او مراجعه کرده‌اند جزء شرکت‌های موفقی بوده‌اند. او عضو حرفه‌ای انجمن سخنرانان بین‌المللی و برای انجمن‌های تجاری، دانشگاه‌ها و آژانس‌های دولتی سخنرانی کرده است. کارگاه‌های او در سراسر دنیا برگزار می‌شود.

تک تک داستان‌های این کتاب حقیقت دارند و همۀ افراد واقعی‌اند. همۀ آن‌ها متعلق به خانواده‌هایی عادی و زندگی‌هایی معمولی و مانند زندگی‌های من و شما پرشتاب و آشوب‌ زده هستند. این خانواده‌ها شب‌ها کنار آتش با پوسته‌ی ذرت عروسک نمی‌سازند و در تمام ساعات بیداری برای هم نمی‌نویسند. ولی نوشتن به همۀ آن‌ها حس تعلق جدیدی بخشیده است. برخی از این داستان‌ها متعلق به خانواده‌ی خود نویسنده هستند و بسیاری از آن‌ها هم متعلق به کسانی‌اند که در طول سال‌ها در کارگاه‌های نویسندگی کلاوسر شرکت کرده‌اند یا بعد از خواندن اولین کتابش با او تماس گرفته‌اند.

در بخشی از کتاب بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند می‌خوانیم:

«همان‌طور که حدس می‌زنی نوشتن این نامه برایم کار ساده‌ای نیست. اول از همه، باید بگویم که با اینکه دریافت نامه‌ای از تو برایم دردناک بود، ولی به خاطر نامه‌ای که برایم نوشتی ممنونم. روزی نیست که اتفاقات آن روز اکتبر برایم زنده نشود.

ولی من نه تنها باید به خاطر مرگ پدرت که در اثر بی‌توجهی من کشته شد، بلکه به این دلیل که طی این یازده سال با شما تماس نداشته‌ام، از تو و خانواده‌ات تقاضای بخشش کنم. نمی‌خواهم برای توجیه این کار برایت عذر و بهانه بیاورم، ولی واقعیت این است که تصور می‌کردم ترجیح می‌دهی با من ارتباطی نداشته باشی. من خطا کردم و تنها امیدی که دارم این است که با این نامه بتوانم کمی تو را آرام کنم.

در مورد مرگ پدرت هیچ توجیهی از سوی من قابل قبول نیست، چون در واقع توجیهی هم برای آن وجود ندارد. من کاملاً مقصرم و بی‌مسئولیت و بی‌مبالات رفتار کردم. به شدت احساس پشیمانی می‌کنم و اگر می‌توانستم اتفاقات را تغییر دهم، حتماً این کار را می‌کردم. ولی به هر حال اتفاقی است که افتاده است و من قادر به تغییر آن نیستم. از تو و خانواده‌ات تقاضا می‌کنم مرا به خاطر فقدان بزرگی که به شما تحمیل کردم ببخشید... واقعاً و عمیقاً متأسفم! می‌خواهم به تو بگویم که آن اتفاق و قربانی شدن پدر و خانواده‌ی تو مستقیماً به چه نتایجی منجر شد. می‌خواهم بدانی که مرگ پدرت به زندگی بسیاری برکت بخشید.

«کمتر از یک ماه بعد از آن تصادف، مانند همسرم و بسیاری از اعضای خانواده زندگی‌ام را وقف عیسی مسیح کردم. زندگی‌ام از آن پس کاملاً دگرگون شد... از خاکستر به میوه‌های ابدی. لوری، من از آن به بعد دیگر الکل مصرف نکردم و به دلیل سرعت جریمه نشدم. در این سال‌ها اتفاقات مربوط به آن تصادف را با بسیاری در میان گذاشته‌ام و به گناهم اعتراف کرده‌ام. بسیاری از کسانی که نزدشان اعتراف کرده‌ام جوانانی بوده‌اند که زندگی‌شان مانند زندگی سابق من در مسیری بن‌بست جریان داشته است. و معتقدم که زندگی بسیاری از آن‌ها را تغییر داده‌ام و می‌دانم که بسیاری از آن‌ها هم مانند من تصمیم گرفته‌اند زندگی‌شان را وقف عیسی مسیح کنند.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1- اصل مزرعه‌ی رؤیاها
2- بنویس تا اتفاق بیفتد
3- دیوارها هم می‌توانند در باشند
4- به دست گرفتن کنترل زندگی و خارج شدن از موضع قربانی
5- نوشتن به منظور ایجاد رابطه
6- پدربزرگ عزیز
7- شفای قلب‌های شکسته
8- متقاعد کردن، هنر معامله
9- تولدهای مهم
10- خانه‌ی ساحلی در جزیره
11- آرزوهای بزرگ
12- فهرست‌های روحیه‌بخش
13- چطور بعد از چهل و شش سال به او گفتم که برایم اهمیت دارد
14- سه «باشید»
15- چطور بحران خانوادگی باعث نزدیکی یک زوج شد
16- به جا گذاشتن میراثی برای بازماندگان، داستان زندگی شما
17- با هم نوشتن
18- یادداشت‌های پنهانی، هنر نوشتن یادداشت‌های کوچک
19- یادداشت‌های روی آینه، نامه‌های الکترونیکی و نوشته‌های روی یخچال
20- سفرت به خیر
21- دفتر خاطرات دونفره
22- در هنگام عصبانیت
23- جادوگر شهر از، هرچه نیاز دارید درونتان هست
24- قدرت متحول‌کننده‌ی نوشتن که در دسترس همه است
25- گفت‌وگوی غیابی
26- دوستی از راه مکاتبه
27- معجزه‌ی نوشته‌ها
28- تو یک ستاره‌ای
29- روز یک غریبه را بسازید
30- نجات یک زندگی
31- ماجرای یک جدایی
32- شکایت را به درخواست تبدیل کنید
33- خشم‌نامه
34- تسکین درد مرگ
35- دفترچه‌ای برای عروس و داماد، شبکه‌ی حمایتی
36- کلمات و عکس‌ها، در کنار هم
37- وقتی دوست عزیزتان بیمار است
38- وقتی دوست‌تان در حال مرگ است
39- عذرخواهی کار ساده‌ای نیست
40- وصیت‌نامه‌های اخلاقی
41- شاخه‌نویسی، انشعاب‌درمانی و بهبود روابط
42- نامه‌هایی که باعث ظهور یک بازیگر شد
43- خاطرات سفر، راهی برای توجه کردن
44- در هم شکستن کینه از طریق مکاتبه
45- نوشتن نامه‌ی وداع با اعتیاد
46- یادآوری اوقات خوش
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات283
زبانفارسی
شابک978-600-6895-83-3
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۳۵۰۰ 37450 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند

ماریان مهر
۱۴۰۲/۱۲/۸
به جرات میتونم بگم که مطالب نوشته شده در این کتاب یک حقیقت محضه ذهنمه! این کتاب سعی داره خواننده رو با نوشتن و حتی یادداشت برداری آشتی بده و از مزایای این کار در زندگی و تاثیر ان بر ناخودآگاه صحبت کنه، با خوندن این کتاب و عمل به ان واقعا متوجه می‌شوید که خط پایان به بسیاری از آشفتگی‌های ذهنی نوشتن مسایل هستش، زمانی که شروع به نوشتن می‌کنید شاید با یک ذهن به هم ریخته و اعصاب خراب شروع به این کار کنید اما اکثر مواقع در انتهای نوشتار خودتون اصلا انتظار نخواهید داشت که نوشته شما به ایده‌هایی که در نهایت در ذهن شما هستش ختم بشه، و یا تا این حد التهاب ذهنی شما تسکین پیدا کنه، با نوشتن بسیاری از مسائل در ذهن طبقه بندی میشه و همین موجب میشه راهکار‌های بهتری به ذهنتون بیاد، از طرفی عمق مسئله آشکار تر میشه و خیلی مواقع شما در خواهید یافت که مسئله چندان هم حاد و یا بغرنج نیست. و همچنین با نوشتن‌های متمادی شما فرصت بررسی عملکرد خودتون و نقد خودتون رو خواهید داشت و روند رشد بهتری از خودتون در ذهنتون ترسیم خواهد شد.
مجتبی غنی موخر
۱۳۹۹/۲/۳
کتاب سرشار است از داستانهای مختلفی که شمارا به نوشتن ترغیب میکند. شاید از یک نگاه کسل کننده باشد اما از دو بعد کتاب جذاب است:یکی اینکه به هر حال هر فصل کتاب یک داستان کوتاه دارد که فارغ از هدفش که ترغیب شما به نوشتن است میتواند جذاب باشد. ثانیا به شما قول می‌دهم اگر خواندن را ادامه دهید در نهایت را فصولی خواهید یافت که دقیقا برای شما نوشته شده‌اند. در کل میخواستم ۴ ستاره ارسال کنم اما یک تاثیرگذاری خیلی ارزشمند این‌کتاب در زندگیم مرا وادار به ارساال ۵ ستاره کرد.
Mahdi Abedzadeh
۱۳۹۸/۵/۱۵
در روزمرگی بقدری در گیر مشکلات هستیم که گاهن یادمان میرود زنده ایم وباید زندگی کنیم. کتابی پر معنا پر از کلمات پر مفهوم که کلمه به کلمه باید خواند ودر مورد هر کلمه گاهن ساعت‌ها اندیشید. میتونم بگم شاهکاره. از تیم کتاب راه تشکر میکنم که کتابهای خوبی رو ارایه میده به نظرم اگه چنین کتابهایی هر از گاهی به صورت رایگان منتشر بشه مردم مشتاق میشن تا کتاب بخونن... با تشکر از همه دوستان
بهمن ارجمند
۱۳۹۸/۵/۱۰
سلام وخسته نباشید به شما زحمت کشان
شما و قتی کتاب رایگان میدین در این وضعیت بد اقصادی کشور و مردم رو تشویق میکنید برا کتاب خواندن به نوبت خودم از شما عزیزان تشکر میکنم
واقعا کارتان بسیار پسندیده است
صدیقه محمدی
۱۴۰۱/۹/۲
نوشتن همیشه باعث تمرکز آدم روی اون مسئله‌ای میشه که آدم درگیرشه، وقتی می‌نویسی می‌تونی درک کنی چقدر اون مسئله عاقلانه چقدر غیر علمی و یا فاقد دلایل عقلی و چه راه حلی میشه براش پیدا کرد یا چقدر حل اون مسئله در اختیار ماست و چقدر خارج از توان ما... همیشه نوشتن موجب اتفاق افتادن نمیشه ولی به تمرکز و چاره اندیشی کمک می‌کنه
لطیف حنضلی
۱۴۰۱/۹/۷
من با نوشتن خیلی موافق هستم، بارها با انجام این تکنیک به اهداف و زندگی بهتر دست پیدا کرده‌ام، مدتی است که گفتم در سیستم و سایتم بنویسم ولی در نوشته به شکل دفتر و قلم و خودکار بهتر میشه نتیجه گرفت، ممنونم از کتاب راه به خاطر این کتاب زیبا و تاثیرگذار
ALI REZAEI
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
این کتاب روشنتون میکنه... با دیدیگاه خوب نویسنده جهانت رو جور دیگر میبینی
۱_ چیره دستی نویسنده در طراحی کتاب
۲_ موضوع جالب و قابل تامل
۳_دستیابی به آگاهی در باره خود
۴_ تکنیک‌های مکمل
۵_قیمت مناسب
۶_ مطالب کاربردی
Darya Fakhari
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
از لحاظ علمی نوشتن اهداف و آرزوها در کنار امضای خود فرد باعث افزایش چند برابری تعهد افراد به انجام دادنش می‌شه چرا که ذهن به این باور می‌رسه که قطعا اهمیت بیشتری داره که روی کاغذ هم آورده شده.
زهرا تنوری
۱۳۹۸/۷/۴
این دیدگاه را با یک دنیا انرژی مثبت به مسئولین کتابراه تقدیم میکنم و مینویسم برای شما که یک حس خوب در شما اتفاق بیفتد و واقعا پیشنهاد میکنم تمامی انسان‌ها این کتاب را بخوانند
مهدی رادمرد
۱۳۹۸/۵/۱۰
نسخه قبلی این کتاب با ترجمه واقعا گیج کننده‌ای بود که خریدم ولی این خیلی خوب شده و مرسی که رایگان کردید تا دوستان استفاده کنند❤❤
مریم واعظی
۱۴۰۱/۱۱/۲
عنوان رو بدونین لازم نیست کتاب رو بخرین. کلا هر فصل یک داستان گفته که مثلا فلانی با نوشتن رابطش رو بهتر کرد یا با نوشتن خونه مورد نظرش رو خریدو...
Reza .r
۱۳۹۸/۵/۱۳
کتاب مفیدی هستش حتما در کنار مطالعه باید به دستور عملهای داده شده عمل کنیم تا نتیجه‌ای که نویسنده گفته واقعا حسش کنیم
آذر شادمان
۱۳۹۸/۵/۱۱
کتاب خیلی خوب هست از این جهت که موضوع کتاب با تداخل داستان‌های کوتاه؛ متفاوت تر و تاثیر گذار ترمیشود.
سپاس..
مری جی
۱۳۹۷/۹/۱۶
نوشتن خوبه ولی من این جمله را که به اینده حس مسوولیت داد را دوست داشتم و برای حس مسوولیت اینده تمام ادم‌ها صمیمانه دعا میکنم💖
مهسا یاسینی
۱۳۹۹/۳/۲۴
کتاب بسیار عالی.. نقطه عطفی در زندگی.. قسمت‌های تاریک وجود آدم رو بیدار میکنه.
ازکتابراهی‌های عزیزکمال تشکر را دارم.
مشاهده همه نظرات 52

راهنمای مطالعه کتاب بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند

برای دریافت کتاب بنویس تا زندگی‌ات تغییر کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.