معرفی و دانلود کتاب سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد - جلد اول

عکس جلد کتاب سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد - جلد اول
قیمت:
74000 تومان - 7.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد - جلد اول

نادر ابراهیمی در کتاب سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد - جلد اول، ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی (ره) را در قالب داستان بلندی بررسی‌ می‌کند.

دوران کودکی امام و شکل‌‌گیری شخصیت وی در دامن پر مهر مادر و صاحبه خانم (عمه ایشان)، مرام و منش پدر امام و نحوه‌ شهادت ایشان، حضور امام در کلاس درس مدرس، بررسی‌ شجره ‌نامه اجداد، امام و شرحی از زندگی پدربزرگ ایشان، مراحل ‌آشنایی امام با دختر حاج ‌آقا ثقفی تا ازدواج، از جمله مواردی است که‌ محتوای این داستان را دربر می‌گیرد.

در بخشی از کتاب سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد - جلد اول می‌خوانید:

هدف شما برای کوتاه‌ مدت خوب است که بنده به‌ عنوان یک طلبۀ کوچک جست‌وجوگر، به این هدف اعتقاد دارم، اما روش‌تان را برای رسیدن به این هدف، روشی درست نمی‌دانم. شما، با دقت و قدرت، به نقاط ضربه‌ پذیر رضاخان ضربه نمی‌زنید؛ بلکه ضربه‌هایتان را غالبا به‌ سوی او و دیگران، بی‌هوا پرتاب می‌کنید. شما در سنگر مشروطیت ایستاده‌اید. اما یکی از رهبران ما، سال‌ها پیش، از مشروعیت سخن گفته است؛ و در اسلام، شرع مقدم بر شرط است.

فهرست مطالب کتاب

1: نخستین دیدار
2: دیدار دوم
3: دیدار سوم
4: از پی دیدار نخست
5: از پی دیدار دوم
6: از پی دیدار سوم
7: دنباله نخستین دیدار
8: از پی دیدار دوم
9: دنباله دیدار سوم
10: دیدارهای درهم ‌ریخته

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد - جلد اول
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات246
زبانفارسی
شابک978-964-506-982-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
74000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد - جلد اول

مهتاب آنی زاده
۱۴۰۲/۴/۱۴
این کتاب بیشتر از شخصیت امام نظر منو به دونفر دیگه جلب کرد که تاثیر زیادی در ساختن شخصیت وی داشتن یکی خانم عمه صاحبه و دوم آیت اله پسندیده که فضل بسیار دارند، همچنین خیلی دوست داشتم عکسی از دوران مختلف زندگی این دو شخصیت و خود حضرت امام یا دره گل زرد و محل زندگی شان یا هر تصویر دیگری که ما را با که آنچه می‌خوانیم ملموس تر می‌کرد، در کتاب گنجانده می‌شد که متاسفانه نبود...... با این همه کاش جلد سوم یعنی حرکت به اوج هم در دسترس بود. خداوند منان روح بزرگوار حضرت امام و نویسنده کتاب آقای نادر ابراهیمی را قرین رحمت و شادی قرار دهد
یونس نوروزی
۱۳۹۷/۸/۱۵
کتاب خیلی فوق العاده‌ای هستش. من تعریف و تمجید‌های زیادی در مورد کتاب شنیدم بنابراین خیلی دنبالش نسخه‌ی چاپیش گشتم ولی چون در شهری هستم که دسترسی به نسخه چاپی اون برام مقدور نیست از نسخه الکترونیکی اون استفاده خواهم کرد. نویسنده‌ی اون یکی از نویسندگان چیره دست و قابلی وبا سواد و اطلاعات بسیار فراوان هستش که در سه نسخه این اثر به چاپ رسانده که متأسفانه نسخه‌ی سوم موجود نمیباشد.
نبی والی
۱۴۰۱/۴/۱۵
حقیقتش اول کتاب کمی ناامیدشدم، اما چن صفحه نشد که دیگه نمی‌تونستم کتاب و بذارم زمین، این اولین کتابی بود ک من از اقای ابراهیمی خوندم وحقیقتش چون تعریفای زیادی ازش شنیده بودم، انتظارم ازش بالا بود ودانصافا هم باقلمی ک داره جادو میکنه، حتما بخونیدش و مطمعن باشید جزء خوندنیهای خوبتون میشه... وممنون ازکتابراه، که حقیقتا درمیان بقیه‌ی همتایانش
یه سروگردن بالاتره.... 🙏🙏🙏🙏
محمدحسین محمدی
۱۴۰۲/۳/۲۹
اون چیزی که نادر ابراهیمی رو از بقیه متمایز میکنه، فضاسازی‌های به شدت مفید و بدون اضافات هست. حتی در مقایسه با مثلا صادق هدایت، به نظرم در پردازش فضاها واقعا قویتر عمل کرده.
اگه بخوام ایشون رو از لحاظ ادبی و مفید بودن مطلب (از جهت علمی، تاریخی و...) با کسی مقایسه کنم، بدون اغراق میگم همردیف با خوزه ساراماگو هست.
سیاه مشق
۱۳۹۷/۵/۹
آنچنان شیفته‌ی خواندن این نقل حماسی وار پر فلسفه و لطیف عارفانه شدم که دمی از خوردن و آشامیدن. وا ماندم و غرق گل‌های نسترن در برگیرنده‌ی روح الله جوان، شدم.
قلم نویسنده مستدام باشد الهی بر نگارش چنین اعلی روح‌های زمانه مان.
کاربر karbandi
۱۳۹۹/۲/۴
قهرمان‌های داستان‌های اقای ابراهیمی واقعا فوق العاده‌اند اگه از رمان‌های دیگشون مثله آتش بدون دود و برجاده‌های ابی سرخ خوشتون اومده از این این کتاب هم خوشتون خواهد آمد
سید رائد امیری
۱۳۹۹/۳/۲۲
میان بظاهر روشنفکران وطنی، منوالفکرانی واقعی همچون نادر ابراهیمی و جلال آل احمد نعمتهای گرانبها و البته کمتر شناخته شده‌ای هستند بغایت درخشان
امیر حسین حسینی
۱۳۹۷/۱۱/۶
خوب بود. ولی یکم قلمش سنگین بود. برام سخت بود که با متنش ارتباط برقرار کنم.
راستی یه سوال:کتاب دقیقا چه چیزی رو میخواست به مخاطبش منتقل کنه؟یکی جواب منو بده...
کاربر j
۱۴۰۱/۸/۲۳
فهمیدن بعضی جملاتش برام سخته ولی در کل فوق العاده است. گاهی بعضی پاراگراف‌ها رو چند بار میخونم انقدر قشنگه
Ju
۱۳۹۷/۹/۹
بسیار عالی بود. به همه پیشنهاد میدهم که حتما مطالعه کنند. بنظر من پشیمان نمیشوند
sepehr sami
۱۳۹۷/۶/۱
نثر زیبایی داره این کتاب.
سیده ذاکر
۱۴۰۲/۶/۷
یکی از کتاب‌هایی که نه فقط بخاطر محتوای فوق‌العاده‌اش، بلکه بخاطر نثر و هنر ادبی‌ش باید خوانده بشه
امیر حسین کافی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
نوشته‌ای است که به بطن و مفهوم و معنی اندیشه خمینی با لحنی زیبا و مجذوب کننده می‌پردازد.
صدیقه خالقی
۱۴۰۱/۸/۱۷
سلام در این کتاب سبک جدیدی از نوشتن دیده میشه
زندگی امام خمینی در این کتاب برام خیلی جالبه
amin sharbaf
۱۳۹۹/۱/۵
بسیارعالی ارزش خواندن دارد. روح نویسنده شاد...
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد - جلد اول

برای دریافت کتاب سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.