معرفی و دانلود کتاب سلفی با خرابکار

عکس جلد کتاب سلفی با خرابکار
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلفی با خرابکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلفی با خرابکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلفی با خرابکار

کتاب سلفی با خرابکار نوشته‌ی طاهره مشایخ درباره‌ی نوجوان کنجکاوی است که در میان عکس‌های انقلابی با تصویر یکی از اقوام خود روبرو می‌شود، آن هم به عنوان یک ساواکی‌ شکنجه‌گر! این اثر رتبه‌ی سوم بخش رمان کودک و نوجوان جشنواره‌ی شعر و داستان انقلاب را در سال 1399 به دست آورد.

درباره‌ی کتاب سلفی با خرابکار:

طاهره مشایخ در این رمان جذاب داستان پسری به نام یونس را روایت می‌کند که در نمایشگاه عکس‌های دوران انقلاب مرد ساواکی‌ای را می‌بیند که بسیار شبیه به یکی از اقوام مادری‌اش است. این شباهت به حدی زیاد است که یونس نمی‌تواند در برابر کنجکاوی خود مقاومت کند و تمام سعی خود را می‌کند تا به راز این فرد پی ببرد؛ رازی که به سادگی کشف نمی‌شود!

شما درباره‌ی داستان سلفی با خرابکار چه فکری می‌کنید؟ اگر این اتفاق برای شما رخ می‌داد آیا ماجرا را پیگیری نمی‌کردید؟ به نظرتان یونس می‌تواند دلیل این شباهت را پیدا کند؟

رمان به یادماندنی سلفی با خرابکار داستان هیجان‌انگیزی دارد و شما را تا پایان با خود همراه می‌کند. فراموش نکنید که افراد کنجکاو از این کتاب لذت بیشتری خواهند برد.

کتاب سلفی با خرابکار مناسب چه کسانی است؟

این داستان مناسب نوجوان‌هایی است که به آثار انقلابی، رازآلود و هیجان‌انگیز علاقه دارند.

در بخشی از کتاب سلفی با خرابکار می‌خوانیم:

صبح به‌زور بیدار می‌شوم. دستم خواب رفته. نگو روی لبۀ کتاب مانده و قرمز شده است. شب افکار جورواجور پشت‌سرهم توی ذهنم رژه می‌رفتند و تمامی نداشتند. مامان‌خان آلبوم را کجا گذاشته؟ آشپزخانه و زیر تخت و کابینت‌ها را گشته بودم، نبود.

مامان‌تاجی کِی از ماسال برمی‌گردد؟ ای‌کاش زودتر بیاید. ای‌کاش می‌شد بهش زنگ بزنم. حالا از مامان‌تاجی چه بپرسم؟ امکان نداشت حرفی نزند. کشته‌مردۀ خاطره تعریف ‌کردن است. همیشه از پدر و مادر و خانواده‌اش می‌گوید. از غذاها، روضه‌های هفتگی که قدیم‌ها داشته‌اند.

تمام مردهای فامیل را در ذهنم ردیف کرده بودم. من فامیل مامان‌خان را زیاد ندیده بودم. همه تهران هستند. خود مامان‌تاجی هم تهرانی است. هرچه بیشتر فکر می‌کردم، گیج‌تر می‌شدم. مردی که در عکس نمایشگاه دیدم، خیلی شبیه عکسی است که مامان‌تاجی قاب کرده روی طاقچه گذاشته. زیر عکس با ماژیک سیاه نوشته شده:

«شهیدِ راه حق.»

شاید برادر این عکس ساواکی بوده؟ یا شاید پدرش؟ اما بابا گفت شوهرخالۀ مامان هم انقلابی بوده. نمی‌شود هم انقلابی بود و هم ساواکی؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلفی با خرابکار
نویسنده
ناشر چاپینشر محتوای الکترونیک صاد
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات198
زبانفارسی
شابک978-622-7459-36-4
موضوع کتابکتاب مذهبی انقلاب دفاع مقدس نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلفی با خرابکار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلفی با خرابکار

برای دریافت کتاب سلفی با خرابکار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.