معرفی و دانلود کتاب حقیقتی دیگرگون

عکس جلد کتاب حقیقتی دیگرگون
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حقیقتی دیگرگون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حقیقتی دیگرگون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حقیقتی دیگرگون

کتاب حقیقتی دیگرگون، دومین کتاب از مجموعه آثار کارلوس کاستاندا، شامل آموزه‌ها و تعلیماتی مرتبط با مقوله آگاهی، عرفان و ماوراءالطبیعه است. این مجموعه روایتی دنباله‌دار و به هم مرتبط است که باید به ترتیب خوانده شود، در غیر این صورت محتوایش غیرقابل درک خواهد بود.

کتاب حقیقتی دیگرگون (Separate Reality)، ادامه کتاب «تعلیمات دن خوان» است و کاستاندا که پس از غیبتی طولانی دوباره نزد دن خوان بازگشته، این بار با ابعاد جدیدی از زندگی مواجه شده و تمام پیشفرض‌هایش نسبت به جهان هستی متحول می‌شود. هر‌ آنچه که قبلا برایش ناممکن بود، اکنون مقابل چشمان متحیرش رخ می‌دهد، از سفر با آب، تا طی‌الارض و ورود به ابعاد دیگر جهان هستی.

کارلوس کاستاندا (Carlos Castaneda)، نامی شناخته‌ شده برای تمام کسانی است که به کتاب‌های عرفانی و مسائل ماوراءالطبیعه علاقمند هستند. او در مجموعه کتاب‎هایش، تعلیمات پیر دانایی به نام «دن خوان» را بازگو می‎کند که استادی بی‌بدیل در معرفت است و دانش و روشن بینی خود را از طریق تجارب عملی و صبوری بسیار، به کاستاندا منتقل می‎کند.

در بخشی از کتاب حقیقتی دیگرگون می‌خوانید:

او صدایی بسیار تیز و گوشخراش تولید کرد. درست مثل صدای چیزی بود که دارد پاره می‌شود. در همان لحظه‌ای که صدا شنیده شد، احساس کردم زیر شکمم خالی شده. مانند حس ناخوشایند سقوط بود، دردناک نبود، اما ناخوشایند بود. یکی دو ثانیه‌ای دوام آورد و بعد از میزان آن کاسته شد و خارشی عجیب در زانوهایم به جا گذاشت. در مدتی که این احساس دوام داشت، یک پدیدۀ غیرقابل باور دیگر را نیز تجربه کردم. دن خنارو را دیدم که بالای کوهستانی که شاید حدود ده مایل از ما دورتر بود، ایستاده است. این مشاهده فقط یکی دو ثانیه دوام داشت و آن‌ قدر ناگهانی رخ داد که فرصتی برای بررسی آن نداشتم. درست به یاد ندارم آیا پیکری به اندازۀ یک انسان را دیدم که بالای کوه‌ها ایستاده، یا تصویری کوچک‌ شده از دن خنارو را آن بالا دیدم. حتی نمی‌توانم به یاد بیاورم آیا آن فرد واقعا دن خنارو بود یا نه. اما در آن لحظه هیچ تردیدی نداشتم که او را دیده‌ام که بالای کوهستان ایستاده است. در هر حال درست در همان لحظه‌ای که فکر کردم امکان ندارد بتوانم مردی را در فاصلۀ ده مایلی ببینم، آن منظره نیز ناپدید شد.

چرخیدم و به دنبال دن خنارو گشتم، اما او آن‌ جا نبود.

گیجی و سردرگمی‌ای که در آن لحظه تجربه می‌کردم، منحصر به فرد بود، درست مانند تمام چیزهای دیگری که در آن زمان برایم اتفاق می‌افتاد. مغزم زیر آن فشار در حال نابود شدن بود. به شدت مات و مبهوت شده بودم.

دن خوان از جا بلند شد و از من خواست دستم را روی قسمت پایین شکمم بگذارم و پاهایم را محکم به آن تکیه دهم و در حالت چمباتمه بنشینم. مدتی در سکوت نشستیم و بعد دن خوان گفت واقعا دیگر نمی‌خواهد چیزی را برایم توضیح دهد، زیرا انسان فقط با عمل کردن تبدیل به یک بروخو می‌شود و به من توصیه کرد بلافاصله آن‌جا را ترک کنم، زیرا احتمال داشت دن خنارو در تلاشش برای کمک به من، دستی دستی مرا به کشتن دهد.

او گفت: «تو باید تغییر جهت بدی و باید این زنجیرها رو بشکنی.»

و ادامه داد چیزی برای درک اعمال او یا دن خنارو وجود ندارد و بروخوها می‌توانند کارهای بسیار خارق‌العاده‌ای انجام دهند.

دن خوان به یکی از آن نقاط اشاره کرد و گفت: «من و خنارو از این‌جا عمل می‌کنیم و این مرکز ادراک نیست، با این حال تو می‌دونی چیه.»

فهرست مطالب کتاب

قبل از خواندن بخوانید
معرفی
فصل اول: مقدمات «دیدن»
فصل دوم: کارِ دشوار «دیدن»
 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حقیقتی دیگرگون
نویسنده
مترجمغزال رمضانی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات355
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه، کتاب‌های عرفان و تصوف
قیمت نسخه الکترونیک
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حقیقتی دیگرگون

حجت الله جلالی
۱۳۹۹/۲/۱
خواندن و فهمیدن حقیقت نهفته در مجموعه جلدهای کتاب نیاز به صبر و اشتیاق و حوصله داره و قطعا باید همه جلد‌ها خوانده بشه، بی‌نهایت از مترجم محترم و عزیز کتاب تشکر میکنم بابت لطف ترجمه کتاب و از کتابراه عزیز که این کتاب گرانبها رو در اختیار ما قرار دادند، اگر خواننده‌ای چیزی از حقایق کتاب متوجه نشد رو کتابهای عرفانی دیگر بخونه و بعد بیاد سراغ این کتاب، این کتاب بینظیره، محتوای عمیق و عظیمی در خودش داره، طنزها و کلیت داستان هم زیبایی رو چندین برابر کرده، بازم ممنونم
Ziba Sharifi
۱۳۹۸/۱/۲۶
کتاب رو دوست داشتم با اینکه تفاوت زیادی با نگاه مثبت من به جهان داشت نکات عرفانی بیشتری نسبت به تعلیمات دن خوان داشت و هیجان داستان کمتر از داستان اول بود و جاهایی برام کسل کننده میشد اما در کل به خوندنش می‌ارزید.
ممنون از کتابراهی‌های عزیز و خانم رمضانی دوست داشتنی.
Soheila Nasirpoor
۱۴۰۲/۱/۲۶
ترجمه عالییییی بود ممنونم از خانم رمضانی.
سفربه دنیای دن خوان واقعا حیرت انگیز و شگفتی اوره با تمام ذوق و اشتیاق خوندمش و بینهایت لذت بردم. چه نگاه زیبایی به حقیقت دیگرگون دنیا دارن. غرق لذت میکنه روح و روان ادمو.
serwa karimi
۱۴۰۰/۶/۷
از نظر من تمامی کتابهای کاستاندا به بیش از یک بار خواندن نیاز دارند. چون حاوی مسایلی بسیار عمیقند که انسان امروز در پشت درگیری‌های زندگی روزمره، به فراموشی سپرده شده است. نکاتی بسیار آموزنده و قابل تعمق در تلاطم دنیای امروز
تکتم کولیوند
۱۴۰۱/۳/۲۵
برای کسی که دنبال را عرفان و سلوک هست کتاب فوق‌العاده‌ای بود. من تمام آثار کارلوس کاستاندا روپیشنهاد میکنم ضمن اینکه کتاب راه با تخفیفات ویژه‌ای که داره به نظرم بهترین اپلیکیشن خرید و دانلود کتاب الکترونیکیه.
Bita Film
۱۳۹۸/۴/۴
کتاب عمیقی بود، صحبت‌های دون خوان عالی و مفهومی و عمیقه... لطفاً بقیه کتاب‌های کارلوس رو منتشر کنید. هر 3کتابش رو مطالعه کردم. تشکر از برنامتون
Ok ko
۱۳۹۸/۴/۱۹
اثر متفاوت و جالبی است، لطفٱ کمی ارزانتر...... ✌💔 👺👺👺👹💪 💀👀💀👀💀👀💀
غزال رمضانی
۱۳۹۸/۱/۲۷
دوستان عزیز سومین کتاب از این مجموعه با نام «سفر به دیگر سو» هم منتشر شد...
علی اکبر سعیدی
۱۳۹۸/۷/۳۰
کتاب‌های بسیاری در مورد کارلوس کاستاندا نوشته شده امیدوارم به سراغ ترجمه آن‌ها هم بروید
سعیده کاس پور
۱۴۰۱/۳/۲۱
عاشق مجموعه کتابهاشم. معرفت بالایی برای درک نیاز داره و بسیار رهایی بخش
ترجمه کتاب هم شیوا و عالیه
سحر منصوری
۱۴۰۱/۷/۱۸
بسیار کتاب مفیدی هست و این که باید ترتیب خواندن رعایت شود
Vahid Oji
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
مگه میشه بد باشه؟
ولی صادقانه الان میخام برم بخونم
رباب محمدی
۱۴۰۱/۸/۲۴
جالب و خوندنیه نکات جالبی داره
محمد رضازاده وصال
۱۴۰۱/۱/۱۱
بسیار عالی در جهت رسیدن به آگاهی
مریم معرف
۱۴۰۰/۱/۱۵
خسته نباشید. استفاده کردم
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب حقیقتی دیگرگون

برای دریافت کتاب حقیقتی دیگرگون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.