معرفی و دانلود کتاب Animals Farm (حیوانات اهلی)

عکس جلد کتاب Animals Farm (حیوانات اهلی)
قیمت:
۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Animals Farm (حیوانات اهلی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Animals Farm (حیوانات اهلی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Animals Farm (حیوانات اهلی)

کتاب Animals Farm (حیوانات اهلی) نوشته‌ی زهرا نوید، مناسب کودکان و نوجوانان رده‌ی سنی (الف) و (ب) است که در ابتدای راه یادگیری زبان انگلیسی هستند.

در این کتاب مفهومی به کمک تصاویر کودکانه، اسامی حیوانات اهلی مزرعه و محل زندگی آن‌ها شامل گوسفند، گاو، قورباغه، موش و گربه معرفی می‌شوند. دقت در جزئیات تصاویر، ذهن کودک را فعال کرده و سبب می‌شود درک بهتری از موضوع داشته باشد.

کتاب‌های داستان به زبان ابتدایی انگلیسی، برای مهارت Reading بسیار مفید و کاربردی هستند و موجب می‌شود کودکان و نوجوانان آشنایی بیشتری با جمله‌بندی‌ها و کلمات انگلیسی داشته باشند و مشوق خوبی برای یادگیری زبان در کودکان می‌باشد. همچنین این کتاب تصاویر جذابی دارد که کودک و نوجوان را مجذوب خود می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Animals Farm (حیوانات اهلی)
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانانگلیسی
شابک978-600-9870-45-5
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب Animals Farm (حیوانات اهلی)

برای دریافت کتاب Animals Farm (حیوانات اهلی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.